• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia kääpiöhamstereiden poikasista

Aloittaja Loretta, 12.08.07 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#735
^Kyllä noi popo vaavit on vaan sitten sulosia pikkusina, no on kyllä muutkin  :lov

Heli

#736
Laitetaan nyt sit vielä meiltäkin robolapsia!  :D





Destiny's hamsterit 2001-2009

Tatu

#737
^Ihania kuvia ja voi apua mitä lapsia!  :lov

MirkkuH

#738
Meille muuttaakin edellämainituista robo-poikueista kolme: yksi laikukas, yksi normaali ja yksi husky :P

lentsu

#739
Ja mulle tulee kaksi Wompan ihanista laikkulapsista!  :hyper  :yes:

Vevve

#740
B-vauvat saivat nimikseen Bartholomey, Baptiste, Bertrand, Bastien, Babette ja Bernadotte.  :sydan Mun piti mennä venäläisillä nimillä, mutta B:llä alkavia venäläisiä nimiä ei oikeen löytynyt.



emo :)


Mirkulle menevä Baptiste-herra  :sydan



Mrk

#741
^No jestas. :sydan Toi eka kuva kiteyttää hyvin sen miksi robopoikaset on kaikista suloisimpia. :sydan

Nape

#742
Ihania penikoita nuo Vevven Beet. Varsinki tuo Mirkun Babtiste :lov  On ne kyllä suloisia täytyy myöntää :lov

Heli

#743
Yhdyn aivan täysin Marikan kommenttiin! Voi jestas sentään.  :lov
Destiny's hamsterit 2001-2009

Nenannabanna

#744
Oi että nuo on kyllä ihan uskomattomia pikkupalleroita! Niin sulosia että meinaan hajota. Ei olla vielä päätetty mitä lajia meille tulee, mutta robot saa kyllä pisteitä taas näiden kuvien perusteella....

Vevve

#745
Kamerasta löytyi muutama pöljä kuva B-vauvoista  :D
Etummaiset aina poseeraa nätisti, mutta taka-alalla muut hösseltää jotain omituista...








lentsu

#746
Mä en kestä noita robolapsikuvia.  :taju:  :nuija:

Olen muutenkin tänään ollut ihan robohuumassa, kun sain eilen Mirkun pojat kotiin. Ne ovat niin tajuttoman suloisia ETTÄ!  :aii: Ei saa laittaa tommosii kuvii, vai tarviiks näitä hankkia vaan lisää? (johan ne lehmitytöt on tulossakin...)  :roll:

Vevve

#747
^ Näistä ettii muutama vielä koteja...  ;)  :sydan Ei siihen kuumeeseen auta muu kuin hankkia kauheesti roboja ja huomata ettei ne ookkaan niin kivoja ku ne alkaa tappelemaan  :D

lentsu

#748
aina yhden voi ottaa...  :roll:

Jonsku

#749
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Kamerasta löytyi muutama pöljä kuva B-vauvoista  :D
Etummaiset aina poseeraa nätisti, mutta taka-alalla muut hösseltää jotain omituista...


Toi toinen vaan ihkuttelee söpöyttään kädet pystyssä xD "Iih, olen niiin söpö!" :sydan
´Sitä osaa mitä haluaa!`