• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia kääpiöhamstereiden poikasista

Aloittaja Loretta, 12.08.07 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

MortimerRiddle

#510
^ Miten vanha kuvassa oleva vauva onkaan? Todella syötävän suloinen jos saan sanoa.  :oops:
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Jinny

#511
^ Yhdeksän päivää näillä on nyt ikää :)

Satu-

#512
Voi että, kun on lutusia lapsosia Jinnyllä :sydan

Anonymous

#513
Ihania  :sydan

Anonymous

#514
Meilläkin piipitys kuuluu robo terrasta ja mamma nököttää tiiviisti pesässä.

Mustikkamaan

#515
Minä en oikein onnistunut nyt saamaan näistä hehkeitä kuvia, pitäis ihan tosissaan opetella tuon kameran käyttö...

Mutta tässä pari campbellivauvakuvaa:





"Pahnan pohjimmainen" ei suostu avata silmiä. Ne ovat siellä olemassa ja toinen silmä tihrustaa ihan ministi välillä. Tuo tapaus jää sitten kasvatuskäytöstä pois, saa jäähä äitinsä kaveriksi jos avaa silmät jossain vaiheessa. Mustat lapset olivat muutenkin edelläkävijöitä tässä poikueessa, sekä koon että liikkumisen että silmien avaamisen puolesta.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

petosiru

#516
ihunia! :sydan Jääkö kaikki sulle vai meinaakko noita myydäkin?  :oops:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Mustikkamaan

#517
^Pidän joo kaikki ite toistaseks.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Jinny

#518
Popovauvat ne vaan kasvaa ja kehittyy! :sydan  Niillä on koko ajan kamala vauhti päällä, siksi tällä kertaa tällaiset formulakuvat :D Kivasti noi koivet sojottaa joka suuntaan.





Tyttö avasi silmänsä tänään, poika vielä vähän ujosti kurkistelee pienillä viirusilmillään.

Anonymous

#519
^ Voi kuin suloisia. No kohta pääsee katseleen omien popoottimien jalottelua  :lov

Jinny

#520
Meidän riiviöt olis nyt kaksiviikkoisia :) Mä en tiedä mitä mä oon näille tehnyt, mutta nämä on kamalan kiukkuisen näköisiä koko ajan :D








Nape

#521
Jinnyllä tosi ihania muruja siellä!

MirkkuH

#522
^^tui tui mummolta :sydan  ...kumpihan niistä on meidän poika :P

Jinny

#523
^ Alimmassa kuvassa oikeanpuoleinen :) Ja tokassa kuvassa ehkä vasemmanpuoleinen, poika on nyt vähän isompi kuin tyttö. Ja kiltimpikin! :sydan  Tyttö jyrsii käsiä kamalasti kun sitä yrittää käsitellä, pojalla se ei varmaan käy edes mielessäkään.

Minski

#524
Jinny: Voi kun somia lapsia <3 Tuo ekan kuvan vaavi on tosi suloisen näköinen :sydan
Hamsteriton tätä nykyä