Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista

Aloittaja Tarja, 28.06.07 - klo:00:36

« edellinen - seuraava »

Elliska

Holtin duna juuri siivottuna:

Ja hamsuhylly, alakerrassa näyttääkin olevan Zelda ;)

Onpas terrat awww-niin-puhtaita :oops: . En jaksanut niitä tällä kertaa pestä. Se on sitten viikonloppuna edessä. Holtin duna alkaa olemaan jo sen verran vanha, että tuskin siitä kaikki sumeus lähteekään.

Minski

^ Ihanan iso terra robosilla <3 On tyttösillä kyllä hienot oltavat siellä !
Mä katoin eka, että missä siä muka näkyy hamsu, kun oli niin iso terra, että hamsu näytti niin pieneltä siellä :)
Hamsteriton tätä nykyä

Vilma

Ompa Ellipsillä ihana terraario ja Ronjakin pääsi kuvaan mukaan :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Juulia

Ihania asumuksia :sydan
Pitäisi saada niitäs kuvia aikaseks..
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

hamsteri-fani

Minun Hami rakastaa kuurupitsaa kun se sai oman pikku pesän.
 :D  Vähä ihanaa kun on joku lemmikki.
                  Meillä on koira ja hamsteri.
  :D  :grin  Mulla on aika kiire hoitaa hamsterii.
Ku on joka päivä melkein harrastuksia.
        Esim maanantaina,tiistaina,keskiviikkona,torstaina on jotain harrastuksia.  huhheija onneks on perjantai,lauantai,sunnuntai vapaata.
  8-)  :c8

Juuli

Ellipsillä tosiaan hieno duna ja terra! :D
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

piksu

Koitin tsekkailla aikaisempia sivuja muttei tietenkään osunut heti silmiini, että kuinka noita terraarioita (jos on vähänkään isompikin) niin kantsii puhdistaa :D Siis jos eka tyhjentää purut pois ja vedellä putsailee..? Oon nyt putsannut aina vessapaperin ja veden kanssa, mutta kun ei se vessapaprukaan ilmasta oo ja sitä kuluu ihan tajuttomasti joka kerta :D

Nyt vaan tuli semmonen olo, kun tuolle Puhvineidillekin tulee kohta iso terraario niin apua...  :haha  Help!

Ja kumpikin terraario on sen verran isoja (100x50x60) että niitä ei millään joka siivouksen ajan jaksa raahata kylppäriinkään..
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

GaneshaX

Meillä on eläinten tarpeisiin omat pyyhkeet.
Niillä tulee yleensä kuivattua dunat pesun jälkeen.
Ja sit koneeseen ja kuivumaan ja uudestaan käyttöön.
Eikä tule kalliiksi kun niitä saa lähetyskirpparilta puoli ilmaseksi.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

piksu

Juu, oon miettiny että jotkut pyyhkeet ois jees. Täytynee katsella sopivan kokoisia jostain :) Kiitos
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

unkkis

Etikka-vesi seoksella lähtee pissijäljet terran seinistä, itse pidän tuota seosta suihkepullossa ja hinkkaan pyyhkeellä puhtaaksi ja kuivaksi. Eikä tarvitse huuhtoa. :>

anne_1122

James-syrkin terra. Alkaa herralla olla ikää jo melko paljon niin tyhjä häkki kun ei oikein jaksa enää temmeltää.

Brutus-talvikon terra. Aika tyhjä kun en ole sopivia leluja keksinyt lisää. Kiikkulaudan jos pienen löytäisi niin olisi tosi jees :)

Anonymous

//http://i267.photobucket.com/albums/ii309/Enkeli89/pumpulinterra.jpg

Meidän pumpulin 150l asumus.. tyhjä on, mutta tykkää oleilla :) heinä virikkeenä ei ole tuossa kuvassa, mitä muuten on.

edit: muokattu iso kuva linkiksi//Ninde

piksu

Voiko tämmöisen laittaa syrkille terraarioon? Vai onko jotenkin vaarallinen tms?

http://www.akvaarioon.fi/index.php?page ... &Itemid=26

siis jos tilaan tuolta tuommoisen, ja putsaan sen harjaamalla
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

mezurashii

Lainaus käyttäjältä: "piksu"Voiko tämmöisen laittaa syrkille terraarioon? Vai onko jotenkin vaarallinen tms?

http://www.akvaarioon.fi/index.php?page ... &Itemid=26

siis jos tilaan tuolta tuommoisen, ja putsaan sen harjaamalla

Kyllä mun tietääkseni voi mainiosti :) Kunhan tarkistaa ettei siinä ole mitään teräviä oksantynkiä tms jotka vois hamsua satuttaa.
Kotona tepastelee 2 syyrialaista, 3 roborovskia, talvikko ja kaksi koiraa<3 \":)\"

anne_1122

^kyllä munkii mielestä mutta siitä irtoaa ihan himopaljon sitä ruskeaa väriä että varmaan kannattaa liottaa pari päivää ennen kuin laittaa hamsulle. (Itellä ollut tollanen akvaariossa ja väriä lähti niin paljon)