• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia hamsupoikueista -2

Aloittaja Mianna, 31.07.08 - klo:11:08

« edellinen - seuraava »

KaisaM.

#270
Siis YÄK mitä tääl on, ihan karseen ällöttäviä!!  :D  :lov  :sydan  Niin söpöjä voi ei voi ei. Pakko saada kaikki tänne heti heti heti.  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Nilla

#271
Kamala syrkkikuume  :(  Noi Minskin lapsoset :puna:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

soundlovers

#272
Ihanan ällösöpöjä pentuja kaikilla  :lov   No meilläkin pitäs nyt ensi yönä syntyä vauveleita lk cinnamon vn - pk normaali vkkk yhdistelmästä. Joten parin vkon päästä olisi sitten luvassa poikaskuvia meiltäkin. :P

Yökyöpeli

#273
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, noi Marikan laset  :lov  Ei kestä, pakko laittaa mailia  :oops:
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Ritu

#274
Lainaus käyttäjältä: "AnnePu"pk rex norre vkkk
On se vaan suloinen  :lov . Vaikka niin on kyllä tuo ruoste uroskin. Melkein (huom. vain melkein) harmittaa etten ottanut molempia  XD

Mrk:n poikaset on ihania. Varsinkin tuo kurkkiva kyyhkis  :sydan
- Riikka

Minski

#275
Meillä luovutusikään enää puoli viikkoa aikaa. Tekis niin mieli pitää molemmat lapset itellä, mutta ikävä kyllä toisesta täytyy luopua- mutta kummasta, siinäpä pulma. Onneksi tiedän, että toinen poikasista pääsee tosi hyvään kotiin lemmikiksi :)

Tässä 4,5 viikkoiskuvia:























On ne vaan ihania :lov
Hamsteriton tätä nykyä

Jane_O

#276
Mä Minski helpotan: pidä yksvärinen, hää on suloisempi (vaikkei toki siskossakaan mitään vikaa ole ;)) :P.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Sohvi

#277
pidä toi valkonauhainen ! Jos se nyt valkonauhainen on  :huh  mutta kuitenkin se on söpömpi  ku yksvärinen :lov
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Nilla

#278
En minäkään Minskin tilanteessa osaisi päättää, todella ihania tosiaan  :lov
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Ritu

#279
Jeps, on kyllä niin hurmaava parivaljakko että oksat pois. Itse ehkä ottaisin mieluummin tuon yksivärisen, vaikka toinenkin on suloinen  :sydan
- Riikka

Oranssi

#280
Sieviä, Minski :) Jos itselle jättäisin, niin mahdollisesti nauhallisen, se näyttää jykevämmältä. Mut ihana on toinenkin!

wiidii

#281
Minä miellyttää nuo nauhaton värin puolesta enemmän, mutta toisaalta tykkään nauhallisesta ulkomuodollisesti enemmän. Ihania molemmat on kyllä.  :sydan
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#282
^ ja ^^
Samalla tavalla olen juuri ite miettinyt täällä ja käännellyt ja väännellyt päätöksen kanssa, koska molemmissa tyttösissä on ne hyvät puolensa ja sitten ne kehitettävät puolensa. Voi miksei voi olla toinen täydellinen ja toinen ihan ruma, oon muutenkin huono tekeen valintoja :|

Nauhaton tyttö saa plussaa väristä, sillä on ihan selkeesti sitä toivottua kyyhkynharmaata tikkausta. Mutta miinuksena sillä on ihan äitinsä pitkähkö pää ja kapeampi tyyppi :|

Nauhallinen neiti taas saa plussaa siitä, että sillä on parempi tyyppi, nätimpi pää ja se on isompi ja jykevämpi kooltaan. Mutta väri ei ole taas niin hyvä kuin tuolla nauhattomalla :|

Mutta kummallakin näillä tytöillä on joka tapauksessa enemmän kyyhkynharmaata tikkausta kuin kellään tähän asti näkemälläni hunaja-kyyhkynharmaalla, joten ei huonoja kumpikaan :sydan Tuo nauhallinen on kuitenkin luultavasti loppupeleissä järkevämpi valinta jättää itselle kasvatusta ajatellen, koska sillä on enemmän plus-ominaisuuksia sen puolesta ja jos ajattelee sen uroksen ominaisuuksia, jonka olen varannut kotiin jäävälle tytölle sulhaseksi niin uroksen ominaisuuksia täydentää paremmin tuo nauhallinen neiti. Ja kyllähän sen kaikki tietää varmaan, että kuviolliset mua enemmän viehättää kuitenkin :)

Voi kun vois jättää molemmat.

Kiitos ihasteluista kaikille :)
Hamsteriton tätä nykyä

wiidii

#283
Kannattaa aina jättää tyypiltään parempi kotiin, koska värin kehittäminen on helpompaa sitten kun perusta on kunnossa. Näin minulle on neuvottu alusta asti, tosin ainahan kannattaa noita kaikkia plus- ja miinuspuolia punnita. Valinta on aina vaikein tilanne, mutta tuskin kadut, jätit sitten kumman tahansa kotiin.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

KaisaM.

#284
Molemmat ovat niin kauniita  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.