• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia hamsupoikueista -2

Aloittaja Mianna, 31.07.08 - klo:11:08

« edellinen - seuraava »

KaisaM.

#240
Minski onko pakko kiduttaa ihmisiä!  :lov  Mie teen sulle helpommaks ton valinnan: tuun hakee ne molemmat tänne.  :sydan  Tai nauhattoman ainaki.  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Vevve

#241
Olen ihmetellyt pikku poikasten unenlahjoja - varsinkin helmiäisnormaali poikanen nukkuu kuin tukki! Puruja vaihdettaessa piti vähän tonkia pesää, ja vaikka muut poikaset olivat hereillä, makasi tämä poju selällään silmit kiinni ja "unta nähden" jalat nykien.  :lov  

Kuva ehkä vähän havainnollistaa...  xD


Nilla

#242
^  :lov

Ja Minskin poikaset  :sydan  :sydan
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Tansku

#243
Yökyöpelin ja minun yhteistyötalvikolapsia, tuplat siis syntyivät 30.10.
Isänä Linnunradan Toivomusnalle ja Emänä Sitikka:










Minski

#244
^ Voi mitä vipeltäjiä.
Mä oon miettinyt, että pitäskö sitten kun Romildo-robosta aika jättää niin ottaa tänne maskotiksi yksi talvikko, no katsoo nyt, ensinnäkin tuo Romildo taitaa elää ikuisesti, nyt jo 2 v 7 kk eikä mitään vaivoja vieläkään <3

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Minski onko pakko kiduttaa ihmisiä!
On :twisted: :angel

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM.":lov  Mie teen sulle helpommaks ton valinnan: tuun hakee ne molemmat tänne.  :sydan  Tai nauhattoman ainaki. :sydan
Etkäs suunnittele mitään tommosia ! Otat kato sitten jomman kumman tytön lapsen ens vuonna, laitan sut jo nyt varauslistalle niin et jää taas ilman, kun meillä syntyy näitä mini-poikueita :D

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"
Voi että sentään :lov
Ei kyllä oo olemassa mitään niin suloista kuin nukkuvat hamsunpoikaset, ne on niin liikuttavia :cry:
Hamsteriton tätä nykyä

Yökyöpeli

#245
Minski ottaakin ihan selkeesti yhden Sitikan ja Nallen lapsista  xD
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Mustikkamaan

#246
Onpas ihania talvikoita!!  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Yökyöpeli

#247
Ai Musu rakaskin ottaa yhden, loistavaa.
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Ritu

#248
Aivan ihania vauvoja taas kaikilla  :lov. Paitsi Yökyöpelin ja Tanskun pienet. Ne ei oo söpöjä sitten yhtään ;)
- Riikka

Elisabet

#249
Lainaus käyttäjältä: "Tansku"

Awww  :puna:
Hiiriä ja hamstereita
..pienimuotoista kasvatusta..
Kurkkaa uudet kotisivut!

jem_ppura

#250
Eikä, miten ihania naperoita!! :lov  Tulispa taas vastaa joku kiva talvikko niin nappaisin sen meille(peukuttaa)   xD
Talvikoita, Syrkkejä sekä muita karvanaamoja <3

Minski

#251
Lainaus käyttäjältä: "Ritu"Paitsi Yökyöpelin ja Tanskun pienet. Ne ei oo söpöjä sitten yhtään ;)
Joo toi on hyvä taktiikka, muuten sullekin "myydään" yksi poikanen, jos äidyt kehumaan niitä :D

---

Meidän kaksosista kuvia 20 vrk:n ikäisinä. Tosi ihania lapsia ovat ja ollaan jo käsittelyssäkin siinä vaiheessa, että oon saanut jonkunlaisen luoton lapsosiin = poikaset ei sinkoile enää käsistä suin päin kohti tuntematonta :) Suht pikkuisia nämä ovat mun kasvattamiksi poikasiksi, painavat nyt 50 gr kun aiemmat samanikäiset poikaset ovat olleet jo 60 gramman paikkeilla ja ylikin tässä iässä, no poikueen isä oli kyllä hirmu rimpula kun se tuli mulle ja kasvoi hitaammin kuin mun muut hamsut, joten ehkä se vaikuttaa näiden jälkeläistenkin kehitystahtiin :) Mut kumman ihanuuden mä jätän kotiin :teipit











 :lov
Hamsteriton tätä nykyä

PiiaL

#252
^Voi että, miten sulonen sisaruspari :lov Varmasti tekee vaikeaa valita!

KaisaM.

#253
Ne on niiiiiiin ihania!  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

-Hamsuhamsu-

#254
Häärrekuudd ihania <3
[size=85]Syyrialainen hamsteri, Peppi
Syntynyt 8.9.2008
Väri, hunaja[/size]