• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia hamsupoikueista -2

Aloittaja Mianna, 31.07.08 - klo:11:08

« edellinen - seuraava »

tintsku

#915
Ihania nuo Minskin lapset :lov
Kelpais mullekkin tuomonen kyyhkynharmaa vkkk :yes:

Juulia

#916
Täyttä kidutusta. Mä päätin äsken, etten katso tähän ketjuun, ennenkun on oma kyyhkis vkkk :P .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

KaisaM.

#917
Oi ihania kuvia pikku-Onessasta  :lov  Itse en ole saanut vielä ainuttakaan onnistunutta.  xD
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Nilla

#918
Noi minskit kyyhkikset on niiiiin nättejä että!  :lov
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vilma

#919
Ihania vauvakuvia taas ilmestynyt  :lov
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Minski

#920
Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"Heräsi ihan sellainen tekninen kysymys Minskille, että minkä merkkisellä/mallisella kameralla kuvaat noita ipanoita? Tuleeko sullekin yhtä onnistunutta kohti useampi otos, jossa hamsu näyttää peräpäätä kameralle ?   ;)
Canon PowerShot A620 ja todellakin tulee noin kakssataa epäonnistunutta kuvaa yhtä siedettävää kuvaa kohti. Itse asiassa en oo mun nykyhamsukuviin edes tyytyväinen, ennen sain paljo parempia.

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Oi ihania kuvia pikku-Onessasta  :lov  Itse en ole saanut vielä ainuttakaan onnistunutta.  xD
Se on niin kyllästyny paparazzeiluun, kun joutu täällä koko ajan kameran vainoomaks :D
Hamsteriton tätä nykyä

@amorous

#921
Pakko tänne laittaa kuvia 4-viikkoisista lapsista, kun valokuvaaja kävi ottamas  järkkärillä kuvia.Osa jo lähti Tampereen näyttelystä uusiin kotiin, muutama jää tietysti kotia.



Tää lammas jää kotia :)










Näiden lapsosten puolisiskot oli eilen umluokassa S3 ja S4.  :huh  ei ollut mitään odotuksia...

soundlovers

#922
Täällä on taas viimeaikoina ollut paljon hyviä kuvia ihanista hamsunaperoista :lov Multakin lienee luvassa kuvamateriaalia reilun 3 vkon päästä ;)

Minski

#923
@amorous: Siirsin nää poikaskuvat tänne poikaskuvaketjuun :)
Upeita kuvia !
Ja nuo mustat näyttää niiiin nätin mustilta :sydan
Kehtasitkin eilen näyttelyssä kehua mun rumia räpsäsyjä hienoiksi, kun itelläs on tollasia mestariotoksia !
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#924
^^^ ÄÄääää nuo rexit on vaan niin pal sulosempia ku kaikki muut maailman hamsterit yhteensä. Paitsi Zot Zotia ihanampaa ei oo. :grin

@amorous

#925
Lainaus käyttäjältä: "Minski"@amorous: Siirsin nää poikaskuvat tänne poikaskuvaketjuun :)
Upeita kuvia !
Ja nuo mustat näyttää niiiin nätin mustilta :sydan
Kehtasitkin eilen näyttelyssä kehua mun rumia räpsäsyjä hienoiksi, kun itelläs on tollasia mestariotoksia !
Joo-o meilläkin kävikin järkkärikuvaaja...dämm kun itse en malta ikinä sellaista ostaa...

Miharu

#926
Ihania pikkusia @amoroussilla :) Itelläkin on haaveissa sellanen 700 € järkkäri. :D
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Pähkinä

#927

Minski

#928
^ Oi hellanlettat kun meitä unettaa :lov
Hamsteriton tätä nykyä

Hessuinen

#929
Miksöhän mulla ei näy Pähkinän lisäämät kuvat vauvahamsuista? Tahtoo nähdä pikkuset syrkkinaperot! :huh


Edit: Hätä keinot keksii, quotea kun klikkaa saan nuo kuvien ossat, ja niitä sitten copy-pastella osoiteriville. Suloisia nuo pienet kyllä on. :lov  
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava