Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

BooBoo

Mamman pikkuraksupoksumussukka BooBoo yllätti totaalisesti mut!! :lov  Ihan niinkun puoli huvikseen sen ilmotin virallisiin ja mokoma päätti näyttää ja sai L1:n, oli ROP2 ja nappas vielä sertin!! Oon ihan sekasin!!!  :pileet:  :pileet:  :pileet:
Itse en valitettavasti päässyt näyttelyyn, mutta onneksi ihanat ystävät auttoivat mua ja sain pojat mukaan. Heinille iso kiitos kuskaamisesta ja Ullalle poikien huolehtimisesta ja informoinnista.

Bikku Busmanni sai viralliselta puolelta tyydyttävän ja molemmat pojat petissä hyvän. Tuo pet-puoli olisi voinut mennä paremminkin, mutta siitä otan syyt täysin omille niskoilleni...en ole oikein jaksanut skarpata viime aikoina henkilökohtaisista syistä johtuen  :(   Mutta tästä on hyvä parantaa ens kertaan  :grin

Niin, ja BooBoo oli kuulemma jossain välissä kerinnyt sotkea peräpäänsäkin pitkän matkan aikana...mutta ei haittaa, ei haittaa!!!  :pileet:  :pileet:

Anonymous

Haluan selvityksen miksi lahjoittamiani pokaaleja ei jaettu, kuten pyysin?
Sain tietää myöhemmin, että kiinarit ja cämpsyt eivät saaneet pokaaleja, ONKO ASIA TODELLA NÄIN?
sen sijaan lahjoittamiani pokaaleja oli jaettu koe-ja ei koe standardi syrkeille. Miksi? Niillehän oli jo, lyhyt-ja pikäkarvaisille pokaalit.

Kukahan päättää siitä, että ei noudateta lahjoittajan kirjallista toivetta?

Olisin puuttunut asiaan, jos olisin tiennyt sen ennen 19:00

Pokaalit olin ostanut PiNan 20v juhlan takia, ne olivat kalleimmat pokaalit mitä olen tähän mennessä lahjoittanut, 150e summa on minulle sen verran suuri, että olisin todella toivonut, että toivettani noudatetaan, eikä todeta, että "nyt on syrkkien juhlanäyttely, siksi niille annetaan kaikki pokaalit".

Toivon, että pokaalit ovat olleet saajille mieluisia, mutta koska tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun saan jälkikäteen kuulla, että ne onkin jaettu, jonkin ihmisten oman mielen mukaan, en todellakaan aio enää ostella mitään lahjoituksia, en olisi uskonut, että täytyy vieressä kytätä, noinkin mitätöntä asiaa.
Olen oikeasti todella harmissani ja pettynyt.

Lappu, jossa on pokaalien jakotoive on PiNan henkilöllä tallessa, siihen tehtiin muutama muutos, mutta sen jälkeen joku/jotkut henkilöt ovat tehneet lisää muutoksia kysymättä minulta.

Tuntuu todellakin, että meni rahat hukkaan, koska jako ei ollut tasapuoliseen päinkään :(

Ja kyllä, totesin jossain vaiheessa "aivan sama miten on jaettu, kunhan on jaettu" Mutta silloin en tiennyt näistä muutoksista.

KIITOS KAIKILLE NÄYTTELYPÄIVÄ OLI MUUTEN MUKAVA  :)

Pertti

Ihan noin niinku melkein sivullisena voisin antaa vinkin et jos kyse on Hamsteriyhistyksen järkkäämästä näyttelystä niin vähintäänkin järkevää olisi antaa lista palkinnoista ja keille niitä halutaan jakaa joko:
a) SHY:n palkintovastaavalle
b) arvosteleville doomareille tai heidän sihteereilleen
c) SHY:n puhikselle tai jollekin muulle hallitukseen kuuluvalle.

Lista jonkun Pinalaisen taskussa ei taatusti auta yhtään ketään siinä vaiheessa kun palkintoja jaetaan. Plus että asiasta kannattais ehkä mäikätä jollekin joka asiasta on vastuussa suoraan, ei oo vissii ihan hirveen kiva niiden lukee jotka nyt palkintoja on saanu että ei se ois kuulunutkaan sille. Ikävää silti että näin pääs käymään.

Kiitsa kaikille näyttelyyn osallistuneille, omalta osaltani se meni vähän sekavissa merkeissä, mut sainpa jonkinlaisen harkkarin Lottelle tehtyä ja ruokaa hamstereille :)

Anonymous

Lappu oli eräällä tuomarilla, joka ei sitä omasta mielestään tarvinut ja palkintovastaavankin kanssa mielestäni on puhuttu, asiat on ennenkin hoituneet miten sattuu, vaikka oikeille ihmisille on puhuttu, palkinnot oli myös jaettu jo tuomareille, heidän pöydilleen ja mainittu, että tässä teille pokaaleja niille ja niille eläimille.

Miksi ja kuka nämä pokaalit poisti pöydiltä ja päätti jakaa muualle?

Ihan turha nyt kyllä yrittää millään keinolla laittaa asiaa minun omaksi syykseni.

Pertti

No ihan normaalisti palkinnot tavataan jakaa yhdeltä pöydältä, sen vuoksi ne varmaankin on niiltä poistettu. Mikäli se lappu nyt on ollut jollain mein tuomareilla niin siitä syytettäköön sitten häntä. Mut noin niinku yleisestiottaen mulla ei oo oikee minkäänlaisia intressei syytää yhtää ketään koska kuuluu mulle loppuviimein aika väbä  ;) Kuhan nyt vaa annoin omia ehotuksiani miten ne ois ehkä päätynyt oikeille eläimille.

Anonymous

Ehkäpä pertti pojan ei edes pidä puuttua koko keskusteluun, kun et tiedä mitä ja kenen kanssa on sovittu, etkä muutenkaan asiasta mitään tiedä, etkä tietääkseni ole edes mitenkään asiaan osallinen.

Palkinnot vietiin valmiiksi tuomareille, kuten ennenkin, osa jakoi ne osa ei, tästä asiasta on moni muukin harmissaan, minä nyt sen otin puheeksi.
Kyllä tähän asti tuomarit ovat jakaneet omilta pöydiltään palkinnot, ei mistään yhdeltä pöydältä, haloo...

Pertti

Sori nyt vaa jos puutuin asiaan joka ei ilmeisesti mulle kuulu mut jota pitää kuitenkin julkisella foorumilla puida  :teipit

Niina-03

Kun ihmiset ovat noin tietämättömiä, niin olisiko käynyt sellainen moka että SHYn toimihenkilöt luulivat palkintojen olevan SHYN JUHLISPOKAALEJA? Niissä vain luki PINA 20v. Olisi ollut tietenkin loogista, että syrkkien juhliksessa olisi jaettu syrkeille paljon pokaaleja...

Tosi ikävää, että pokaalien mukana ei seurannut kiinteästi listaa ja ne menivät eri lailla kuin lahjoittaja Pia olisi toivonut. Lahjoituksista olisi ehkä pitänyt kirjoittaa maininta jokaisen tuomarin tuomarimuistioon, olisivat tienneet kenelle jakaa. Ikävä tilanne, että pöydällä on pokaaleita eikä lappua mille ne ovat. Sähläystä. Se joka kertoi ettei tarvinnut lappua, ei varmaan tiennyt että ne olivat yksityisen lahjoittamia.

Pokaalit olivat upeat! Parhaimmissa oli jopa kaiverrettu hamsterin kuva peiliin.  :sydan
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

mirilii

Onnea Niinalle ja kiitos Syysmyrskyn näyttelyttämisestä ja hyvästä hoidosta. :)

Jane_O

No jospa minä nyt laitan lusikkani sen verran soppaan, että kerron miten palkinnot joutuivat pöydille, eli minä jaoin pokaalit 4H-tyttöjen kanssa tuomarien pöydille ja kerroin sihteereille kenelle palkinnot halutaan jakaa ja että ne ovat lahjoituspalkintoja Pia Hildeniltä.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Anonymous

Jos sinulle sanotaan tässä on kinkkien 3 parhaalle pokaalit ja joka pokaalissa lukee I II III miten sen voi ymmärtää väärin, kyllä silloin on ÄO vikaa ja pahasti, varsinkin jos henkilö vastaa joo kiva juttu.
Asiat oli kyllä selkeästi kerrottu ja useamman kerran.

Haluankin nyt edelleen tietää, kuka ja miksi muutti jakoa?
Siksi puinti yleisesti.

Eikö kinkkien ja cämpsyjen tuomarit halunneet jakaa pokaaleja?

Eipä shy ole koskaan arvostanut näitä lahjoituksia, olisin antanut ne kokonaan PiNan tuleviin näyttelyihin, kuten minua kehoitettiin, jos olisin tiennyt, että ne jaetaan miten huvittaa, vaikka on selkeästi käyty kertomassa kenelle ne on tarkoitettu jaettavaksi ja on vastattu, että asia on ymmärretty.

GaneshaX

Näyttely meni paljon paremmin, kuin osasin odottaa :mrgreen:
Ajoin raumalle oikeesti varmaan koko matkan virnuillen XD
+vaikka yhdeltä hamsulta löytyi knikki, niin nyt se ei ole enää mun "murheeni" pähkäillä sitä, kun kerran kaksi tuomaria on knikin todennut.
Hyvä näin.
Ihana päivä :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Niina-03

Kiitos hyvästä hamsterista Miriliille. Puoli kunniaa, ellei enemmänkin, menee aina kasvattajalle  :D
:aplodit: Onnea myös Satumetsän palkituille lapsille: Qarlos, Xanna, Quantanamera, Renesance...
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Goue

En jaksa nyt ottaa hiukanpätkänvertaa kantaa tohon pokaaliasiaan, mutta todettakoon, että hiukan olisin aktiivisuutta kaivannut sinne aamutoimiinkin...

Takana on siis kaikin puolin mukava ja antoisa päivä, joka ei onneksi enää harmita yhtään, mutta aamulla klo 8-9 tuntui jo hetken siltä, että starttaan auton takaisin kotia kohti...

Samalla voisi pyydellä tietysti hiukan anteeksi hamsterien näytteilleasettajilta aamun numerolappujen jaon ja jälki-ilmoittautumisten vastaanoton kankeutta sekä sitä, että pöytien laitto oli täysin kesken vielä siinä vaiheessa, kun arvostelujen piti alkaa. Olin aamun ekan tunnin paikan päällä yksin hamsteriväen edustajana ja yksin on kovin vaikea rakentaa koko juttua tunnissa, muu jyrsijäväkikin piti hyvin omia puoliaan niiden pöytien suhteen, joten jäin vähän alakynteen.

Onneksi Ojalan Heli (soundlovers) tuli paikalle ja avukseni. Kiitos Heli!

Osalla aktiiviväestä oli selkeät syyt, miksi eivät olleet jo kahdeksan aikoihin paikalla, mutta paljon oli väkeä, jonka olisin kuvitellut tulevan aiemmin...

Kiitos myös Laineen Mialle, oli mukava sihteeröidä!

Pertti

Ai Goue raukka oli yxin siellä aamulla laittanu kaikki <3 Ihanasti oli järkätty kaikki!