• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

« edellinen - seuraava »

Goue

#240
Lainaus käyttäjältä: "Pia"
Lainaus käyttäjältä: "Goue"Tota... mä en oo nyt ollenkaan varma mitä toi JV tarkoittaa, mut ekana tuli mieleen jälki-ilmoittautumiset tosta sun kysymyksestä muutoin..?

Lemmikkiluokkiin on jälki-ilmoittautumismahdollisuus näyttelypäivän aamuna klo 9:00–9:45.

No en nyt jälki-ilmoista kyselis hi hii :D  JV= Järjestyksenvalvoja

No jotenkin nyt ekana tuli mieleen, et hamsupalstalla kyseltäis hamstereihin liittyvistä asioista...  :c8  Mä en oo kovin expertti noiden vartiointialan slangi-ilmaisujen kanssa...

Mutta siis piti vielä sanoa, että toivottavasti kuitenkin tän forumin kautta kulkisi nyt ensisijaisesti edes noihin oman yhdistyksen tehtäviin riittävästi väkeä, että saatais näyttely jouhevasti vietyä läpi. Vieläkin näkyy tehtävälistalla tyhjiä kohtia...  :<

Anonymous

#241
Meneehän se aikakin ihmisillä paremmin jotain tehdessä, kuin vain istuessa. Ihmetyttää tosiaan se, että kauhean huonosti autetaan yhteisissä asioissa?
Vapaaehtoisia ei millään tahdo löytyä silloin, kun niitä tarvitaan.
Useammankin kerran on puheiden mukaan ollut kaikki assari ja sihteeri paikat täynnä, mutta kun näyttelyt koittavat, ei olekkaan ketään niihin töihin ja suuriosa ajasta menee etsiessä näitä vapaaehtoisia....

Tämä kysymykseni liittyy kyllä kyseisiin näyttelyihin hyvinkin vahvasti...Vaikka siinä ei hamsteri sanaa mainita (Puhelimitse en ole saanut kiinni ihmisiä.)
Oman yhdistyksen eli Pinan hommissa mäkin olen ja usein olen ollut mm. kani puolella sihteerinä, nytkin menisin kyllä sihteeriksi, tai assariksi mihin vaan tarvitaan, mutta en voi, kun olen muissa töissä, aina olen kyllä auttanut, jos on tarvinut. Muistaakseni kaksissa näyttelyissä olen ollut tekemättä mitään.
(JV on ihan yleinen lyhenne)

wiidii

#242
Herättelen taas vähän hamsteriharrastusta eloon, satun olemaan viikonloppuna Tampereella, niin tulen ihmettelemään paikan päälle ehkä jopa hamsterin kanssa. Ja kaveri on innoissaan tulossa mukaan, tulkaa ihmeessä moikkaamaan minua. Kiva nähdä vanhoja tuttuja pitkästä aikaa.
Ja tietenkin tarkastan erityisellä huolella myyntipöydän, olisi kiva saada jokin uusi pikkuinen.. ;)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

#243
Harvemmin meillä näyttelyissä on järjestyksenvalvojia (SHY:llä ei ainakaan ole). :P JV on hamsupuolella JuhlanäyttelyVoittaja joten onhan tuo siinä mielessä ihan aiheeseen liittyvä, että syrkeillä on juhlis jossa tuo titteli on jaossa.  :haha

Minski

#244
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Joskus infon ihmiset on kyllä JOUTUNUT rekkarointejakin hoitamaan, mutta vissiin ei sit enää?
Ok. Sillon ei tullu mitään tommosia tehtäviä, kun olin infossa viimeksi.
Eikä mua kukaan edes semmosia ohjeistanut tekemään, meiät vaan lähinnä tyrkättiin sinne infoon Blizzardin kanssa :)


Mun hamsut tekee mulle kiusaa ja muuntuu rumiks just ennen näyttelyä
Ihan tyhmää semmonen :|
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#245
sen takia olin huolissani tosta rekkaroinnin osaamisesta, kun hamsun rekkaamisen ohjeissakin on, että sen voi tehdä myös näyttelyn infossa.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Yökyöpeli

#246
Mä ainakin tuun rekkaamaan hamsuja  :D  Voitte valmistautua henkisesti tähän vaativaan hommaan.
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Jane_O

#247
Pia: Sua varmaan hämäs, kun olen täällä ilmoillut noita yleisiä PiNan asioita, kun minä olen PiNan hallituksessa. --> Laitettu yksäriä.

Jos muille tulee vielä enempi Pinaa koskevia kyselyitä, niin laittakaa vaikka yksäriä mulle :).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Anonymous

#248
Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"Pia: Sua varmaan hämäs, kun olen täällä ilmoillut noita yleisiä PiNan asioita, kun minä olen PiNan hallituksessa. --> Laitettu yksäriä.

Jos muille tulee vielä enempi Pinaa koskevia kyselyitä, niin laittakaa vaikka yksäriä mulle :).

No ei hämännyt, kun en saa ketään puhelimitse kiinne, vaikka eilenki soittelin monta tuntia, joten ajattelin kysyä sitten täällä, että jos joku olisi sattunut tietämään. Se siitä tulen millon tulen :D

eta

#249
Jos nyt vielä apua tarvitaan niin tulen paikan päälle yhdeksän maissa tai jo aikaisemminkin ja auttelen kaikessa missä vain osaan.

Jane_O

#250
Lainaus käyttäjältä: "Pia"
Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"Pia: Sua varmaan hämäs, kun olen täällä ilmoillut noita yleisiä PiNan asioita, kun minä olen PiNan hallituksessa. --> Laitettu yksäriä.

Jos muille tulee vielä enempi Pinaa koskevia kyselyitä, niin laittakaa vaikka yksäriä mulle :).

No ei hämännyt, kun en saa ketään puhelimitse kiinne, vaikka eilenki soittelin monta tuntia, joten ajattelin kysyä sitten täällä, että jos joku olisi sattunut tietämään. Se siitä tulen millon tulen :D

Niin huomasitko nyt, että laitoin sulle yksäriä niistä ajoista :D. Ja mulle et oo kyllä soitellu ;).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Marla

#251
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mun hamsut tekee mulle kiusaa ja muuntuu rumiks just ennen näyttelyä
Ihan tyhmää semmonen :|
Sama... Yksi meinaa suurin piirtein kaljuuntua, ja toinen on muuten vain turmellut turkkiaan :rant: .
Viimeksi molemmat hamsut alkoivat vaihtaa turkkia näyttelyiden aikaan, joten se hieman söi arvostelua... Onneksi nyt ei ole ihan sama juttu.

Unohdin autuaasti koko maksun, ja tänään sitten kamalalla hopulla maksamaan... Kiva, jos sen vasta huomenna olisi muistanut...

soundlovers

#252
^ Mäkin maksoin näyttelymaksun vasta tänään.  :oops:
Niin ja mun seuraks saa sitten rohkeasti tulla infoon istumaan  ;)

PiiaL

#253
Hei te, jotka tiedätte Teivon ravikeskuksen, onko kyseessä oikea paikka jos laittaa Eniron reittihakuun ravirata, Tampere? Eniron reittihaku ei löydä suoraan Teivon ravikeskusta. Olisi tietysti ihan kiva löytää suuremmitta kömmellyksittä paikan päälle, nyt kun sain miehen jopa lähtemään kuskiksi :)

Kyseessä tällainen reitti

Ninde

#254
Tämä oli näyttelykutsussaki.

Näin löydät Teivoon

Teivon ravikeskus sijaitsee Tampereen ja Ylöjärven rajalla, kolmostien tuntumassa, noin 10 km Tampereen keskustasta luoteeseen. Teivolla ei ole omaa perinteistä katuosoitetta, vaan lähi-osoitteena toimii vain Teivon Ravirata tai Teivon Ravikeskus. Löytääksesi perille kartta-palveluita tai navigaattoreita käyttämällä, kirjoita osoitteeksi Ravitie Ylöjärvi. Raviradan GPS-koordinaatit ovat 61º 31' 45" / 23º 37' 49"


(Eniron haku näköjää muuttaa tuon Ylöjärven Tampereeksi, eli silläkin haulla löytyy)