• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

#165
^Jos arvosteluiden jälkeen on vihainen olo, niin sitten voidaan täällä yhdessä haukkua tuomarit kun ne ei kuiteskaan tiedä mistään mitään!  :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#166
Lainaus käyttäjältä: "Ellipsi"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Onpa ainaki meikällä sit assaroitavaa noissa 78 syyriksessä :D
Hah, mulla onkin vaan 22 hamsteria xD
Pyh :ylpee:
Mä syön sit ruokatauolla 3 kertaa isomman annoksen kun sä niin ollaan tasoissa :D

Toivottavasti ne boksit järkkäytyy sit taas edes joteskin numerojärkkään niin ei mee ihan kauheeks ettimiseks. Mun pitää järkätä niitä sit ennen kun arvostelut alkaa jonkunlaiseen tolkkuun, etten oo pulassa :D

Lainaus käyttäjältä: "Ellipsi"Mä aion mennä bussilla keskustasta, tollasella mikä on 8:30 perillä Repan mukaan. Mutta mulla kumminkin kestää päästä tonne näyttelypaikalle sieltä. :teipit
Mikset tuu enskattaren kyytiin ? Tai siis en mä nyt voi luvata, että sinne vielä mahtuu, mutta kun tuolla aiemmin tässä ketjussa hän tarjos kyytiä näyttelypaikalle :)
Hamsteriton tätä nykyä

enskatar

#167
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mikset tuu enskattaren kyytiin ? Tai siis en mä nyt voi luvata, että sinne vielä mahtuu, mutta kun tuolla aiemmin tässä ketjussa hän tarjos kyytiä näyttelypaikalle :)
Jeps, kyllä vielä kyytiin mahtuu, kun ei ole muita vielä ilmottautunu kuin Minski. :)

Olisikohan jotain aloittelijalle sopivia assarihommia vapaana? Olisin käytettävissä, jos jotain helppoa löytyy. :)
[size=85]2 x syyrialainen hamsteri
1 x venäjänkääpiöhamsteri roborovski  [/size]

Marla

#168
Lainaus käyttäjältä: "Scarlett"Lauantaihan tuo 30. päivä on ;)
Kiitos oikaisusta. Olisin ollut siellä sunnuntaina kiroilemassa ja sadattelemassa ovien takana XD , ellen sitten olisi itse jossain vaiheessa hoksannut...
Mutta sehän on loistavaa, että tuo on lauantaina! Päivän ainokainen bussi (joka täältä kulkee) on siinä Teivon kohdalla 09:35. Toivon mukaan se ei ole myöhässä hirveästi... Viime lauantaina jäi kuulemma kokonaan tulematta :< .

Nilla

#169
Mulla on suht sopiva määrä assaroitavana, 37 syrkkiä  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Jane_O

#170
Mä oon kanssa menossa autolla paikan päälle, mutta valitettavasti täytyy mennä jo kasin maissa paikalle. Pöytiä toki saa siis tulla kanteleen ;). Auto on aika pieni, joten jos hamsuja on kauheesti, niin sit ei kyl 5 henkeä mahdu. Jos haluat kyytiin, laita yksäriä tai tähän ketjuun (yritän lueskella tätä...).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

PiiaL

#171
Hei näyttelyihin lähtijät, olisiko ketään lähdössä näyttelypaikalle yhdeksän maissa Tampereelta autolla? Meidän auto on käytössä porukoilla tuon viikonlopun niin junailemaan joudun, juna on Tampereen rautatieasemalla vähän ennen yhdeksää.

Mikäli jonkun kyytiin mahtuisi, laittakaa ihmeessä yksäriä :) Mukana menossa on viisi L-kokoista boksia.

Kisshu

#172
Hei siis.... Olen jo yrittänyt ilmoittautua sähköpostitse. Ilmoittauduin 12.8. enkä ole saanut minkäänlaista vastausta! Mitä teen siis?
[size=85]R.I.P. Herra Nukkumatti "Matti" 16.4.2007 -16.1.2009
Robot 10.11.2008
Mörkö 6.5.2009
?[/size]

Nilla

#173
^ Vahvistukset tulee aina vähän ennen näyttelypäivää.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Kisshu

#174
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"^ Vahvistukset tulee aina vähän ennen näyttelypäivää.
Voi kiitos! Olen täällä ollut jo ihan paniikissa ja juuri huomasin, että olen laittanut samasta hamsterista kaksi eri ilmoa. -.-'' No, perun sen toisen sitten kun tulee vahvistukset.

Lainaus käyttäjältä: "Scarlett"Kiitokset kannustuksesta! Ehkäpä sitä sitten rohkenemme lähteä keräämään kokemuksia.

Muut ensikertalaiset, perustetaanko jokin n00b-kerho, jossa voimme sitten ällistellä ja toljailla keskenämme?  xD
Joo, perustetaan vaan. Itse olen myös ensikertalainen, mutta olen kyllä vasta 8.-luokalla.
[size=85]R.I.P. Herra Nukkumatti "Matti" 16.4.2007 -16.1.2009
Robot 10.11.2008
Mörkö 6.5.2009
?[/size]

noitakeiju

#175
Meikäläinenkin vois liittyä ensikertalaisten kerhoon. En oo vielä uskaltanu tuoda hamsuja näyttelyyn vaikka kotona odottaakin 18 roboa esillepääsyä.Täytys ensin tutustua touhuun paremmin,noin käytännössä.

Mustikkamaan

#176
Eipä tuossa ole mitään uskaltamista :) Sen kun laittaa hamsut boksiin ja iskee pöydälle, kaikki loppu hoituu itsestään!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#177
Lainaus käyttäjältä: "Kisshu"Hei siis.... Olen jo yrittänyt ilmoittautua sähköpostitse. Ilmoittauduin 12.8. enkä ole saanut minkäänlaista vastausta! Mitä teen siis?
Juu mä täällä pari sivua sitten lupailin noita vahvistuksia maanantaille, eli huomenna tulevat.

Mustikkamaan

#178
En kyllä vaan käsitä et mikä siinä on vaikeeta ymmärtää että ne vahvistukset tulee kaikille samaan aikaan sitten lähempänä näyttelyä... Aina joku 10 ihmistä niitä jaksaa itkee... Vaikka esmes tänki näyttelyn kutsun INGRESSISSÄ eli käytännössä heti kättelyssä lukee että:

"Etukäteen ilmoittautuneille lähetetään vahvistukset näyttelyviikolla, jossa on tarkempaa tietoa näyttelypaikasta, aikataulusta, tuomareista jne. Myös yhdistyksen keskustelufoorumilla http://www.hamsteriyhdistys.net/foorumi ja nettisivuilla http://www.hamsteriyhdistys.net on ajankohtaiset tiedot."

Ja Niina sentään lähettää jo ennen sitä mikä on tosi kiva! Tosin onhan suurimmalle osalle jo ilmoittautumisten kirjoittaminen oikeaan muotoon hirmu vaikeeta...

Nyt voi valittaa ku ei oo enää mukana XD
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Jane_O

#179
^ Se on vaan sitä ensikertalaisen "panikointia" ja innostumista. Että menikö ilmo perille ja oliko se oikein ja näyttelyyn on vaan niin vähän aikaan ja meneekö kaikki hyvin jne. Sitä on niin tohkeissaan, ettei kaikki info mee ihan kunnolla perille :D. Sitten kun on kerran homman hoitanut ja kaikki menee ok, niin sit vähän niinko rentoutuu touhun suhteen.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]