• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteriaiheisia unia

Aloittaja Ritu, 05.05.08 - klo:20:07

« edellinen - seuraava »

MortimerRiddle

#105
Yleensä näkemäni unet eläimistä (varsinkin niiden poikasista) päätyvät hyvin epätodenmukaisiksi.  xD Esimerkiksi olen nähnyt unta kissasta jolla oli elävät pennut ja kun otin yhden syliin se muuttuikin pehmoleluksi, mutta unessa kohtelin sitä edelleen kuin oikeaa kissanpentua.  :haha

Näin joskus viime viikolla unta, että joku uusi naarashamsterini (valkonauhainen lk normaali) oli saanut poikasia. Hassua oli, että ne poikaset möyrivät pesässä kuin pinkit naperot, mutta olivat oikeasti täysikasvuisen kokoisia ja näköisiä. Siellä oli sekä lyhytkarvaisia että pitkäkarvaisia ja kaikki olivat normaalin värisiä ja joistain niillä oli valkoiset nauhat. Olin hyvin iloinen ja suunnittelin pitäväni yhden. On aina pettymys herätä aamulla ja huomata omistavansa vain kaksi urosta.  :mrgreen:
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Ely

#106
Näen toisinaan ahdistavia unia karanneista (syyrian)hamstereista. Kun saan muutaman kiinni, näen enemmän hamstereita karkureissulla, lopulta hyllyjen/sohvien alta löytyy hamsteriyhdyskuntia. :c8
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Marla

#107
^ Jeps, mun pahin hamstereihin liittyvä ahdistava painajainen oli se, että yhtäkkiä hamsterit avasivat luukkunsa ja karkasivat, ja sitä mukaa kun vein niitä takaisin, ne karkasivat uudelleen ja uudelleen...

Viimeisin uneni oli tosiaan se, kun hamsterini synnytettyä poikaset menin nukkumaan ja näin unta eri väreistä, joita siellä on - mikä oli kohokohta oli se, että siellä oli ihan oikeita pieniä kilpikonniakin. :haha

EmmaTi

#108
Tässä joku aika sitten, hetikohta Fukushiman tapahtumien jälkeen, mieheni sanoi aamulla nähneensä yöllä painajaisunta ydinonnettomuudesta jossa sen piti hakea meidän lapsen kanssa niitä plutoniumsauvoja sieltä voimalasta.
No mä sit kerroin kans että joo mäkin näin painajaista että mun knikillinen hamsteri oli saanut kasan poikasia kun lapset oli hiihtolomalla astuttanu sen sillä aikaa ku olin ollu työhommissa.

Että pikkusen eri mittakaavassa nää meidän perheen kauhuskenaariot  :D

Cutie ears

#109
Lueskelin/katselin kuvia ja ihastelin tuota ketjua kasvattajien asumuksista vai milla nimella se ketju nyt kulkeekaan ja seuraavana yona unessa, meilla oli jos jonkin nakoista hakkia,dunaa ja terraa. Poika yritti tulla meidan huoneeseen keskella yota (ja tata mun unta), niin olin sanonut sille, etta "laske se vihrea duna ensiksi tohon lattialle ja sitten akkia takaisin omaan huoneeseen nukkumaan". Ja muistan edelleenkin hyvin selvasti hanen kantaneen tuota vihreaa dunaa mukanaan =)

Ely

#110
Taas näin hamsteripainajaisia :( Olin jossain eläinkaupassa jossa kaikki jyrsijät oli sellaisessa isossa terraariossa ja näin sellaisen syrkin joka oli roborovskin kokoinen (muttei ollut mikään vauva enää) ja oli vähän epämuodostunutkin. Vähän kauempana siitä oli syrkkiemo joka yritti pelastaa poikasiaan marsulta joka söi niitä :shock:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

MirkkuH

#111
^hirvee uni :shock:

Saana

#112
^^Varsinki toi lihansyöjämarsu. Nään varmaan itekin painajaista siitä ens yönä. :shock:

mirauh

#113
Mä näin aikasemmin unta että ne Helmin(köhän ne nyt sitten oli) oranssit poikaset tuli meille hoitoon, niitä oli 25 kipaletta, niitä juoksi ympäri taloa ja ne puri toisiaan, lisäksi jokaisella oli yksilöllinen ruokinta enkä tietenkään tunnistanut ketään niistä
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

sirius151

#114
Näin unta, että syrkkini karkas ja löytyi seuraavana päivänä jääkaapista!  :nuts:

Sansku

#115
Mä näin tässä pari päivää sitten, että olin kävellyt unissa.. ja laskenut kaikki meidän hamsut samaan aitaukseen (on semmoinen erivärinen juoksutus aitaus). Ja jättänyt kaikki sinne yöksi. Aamulla sitten kun palasin olkkariin, oli kun olisi teurastusalue ollut. :(
ONNEKSI oli uni, mutta hyi hyi .. hiukan helpottunu olin kun käväsin katsomassa sitten kun heräsin, että kaikki ovat omissa häkeissä, ilman minkään näköisiä jälkiä!  :huh  :shock:
Wolf ~ hybridi poju ~ 6.12.2010
Lumi ~ talvikko (hybridi?) neiti ~ 18.11.2010
Ruusu ~ talvikko neiti ~ 25.3.2011
Hertta ~ syyrialainen neiti ~ 3.4.2011
Kaneli & Mimosa ~ roborovski tytöt ~ 4.4.2011

http]

Eve87

#116
Parikin listattavaa...aina kun on poikasia talossa niin näen kauheita painajaisia, kuinka ne karkailee ovien alta tai sitten niitä on tuhottomasti ja olen ihan paniikissa  :D

Tässä näin petsiessä yhden hamsun, jolla oli iso ruskea läiskä selässä nauhan ja perusvärin lisäksi, kyselin että onko se kilppari. Unissani kysyin sitten joltain ulkkarituomarilta, että onko tuo nyt kilppari, ja ei se ollut  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Rose

#117
Mä näin vähänaikaa sitten unta että Caressalla oli yhtäkkiä poikasia, ja olin ihan paniikissa koska sehän on vasta pari kuukautta, outoa että muistan näin tarkasti, mutta kumminkin siellä oli viis poikasta, luonnonvalkoinen, musta, hopeanmusta valkonauhanen ja kaks musta valkonauhasta.  :D Hamsteri unia en oo kauheesti nähny, toisinku hiiriunia. :D

Joku

#118
Itse olen nänyt sellaista unta että olin ostanut gerbiilejä(musta ja sellainen harmaamusta pied), ja olin tulossa autolla kotiin. Olin kuitenkin unohtanut ne pihalle ja menin hoitamaan Toopea. Myöhemmin muistin että olin ostanut gerbuja ja lähdin etsimään niitä paniikissa, äiti oli heittänyt ne pahasti rehevöityneeseen vesiojaan jossakin pienessä terrassa jonka leveys oli 7cm ja pituus 20cm.
Löysin ojasta lumpeenlehdeltä istuskelemasta kolmannen gerbiilin jonka laitoin niiden kahden kanssa pieneen terraarioon, ja ajattelin viedä ne Toopen terraarioon jonka olin jakanut kahtia lasilla. Kun olin saanut gerbut laitettua vasemmanpuoleiseen osaan, Toope tuli esiin purujen alta, ja tiesin että tappelu oli edessä(tiesin myös että Toope voittaisi ne) mutta sitten purujen alta tuli 2 syrkkiä joilla oli poskipussit aivan täynnä, (toinen oli väriltänsä normaali ja toinen valkonauhainen kyyhkynharmaa), mutta juuri kun kaikki olivat syöksymässä toistensa kimppuun uni loppui.(Hamsterit olisivat ajaneet gerbut pois)
Veikkaan että Toope takuulla hallitsee uniani, sillä olin aikaisemmin jostain syystä päätynyt gerbiilifoorumille...
Eli Toope sanoo: Älä hanki gerbiileitä MINUN reviirilleni >:(
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003

Minihamsterini<3

#119
Erikoisin hamsteriuneni on sellainen, missä oli identtiset hamsterikaksoset. Toinen niistä oli syrkkini Mini ja toisen nimi oli joku Hömppä... Ne oli iha samannäköset :D  No, kaverini omisti Hömpän ja minä Minin. Eräänä päivänä lähdettiin matkoille ja vein Minin kamulleni hoitoon. No, sitten kun palattiin kotiin hain Minin kaverini luota. Yhtäkkiä näin Minillä patin mahassa. Mini piti lopettaa :cry:  Mutta yhtäkkiä kamuni soittikin ja sanoi: -Oikeesti toi hamsteri joka kuoli oli Hömppä, sun Minis on täällä meillä. Mä vaan vaihdoin niitä vähän, saat Minin takas.
Ja siinä unessa en ollut jostain syystä yhtään ihmeissään kun kamuni tiesi että Hömppä oli kuollu, kun en ollu ees kertonu sille. No, hain Minin takaisin ja se oli jossain laatikossa ihan huonossa kunnossa, laihana ja turkki pörrössä. Ja siihen loppu.