• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikueiden nimeäminen

Aloittaja Minski, 27.07.07 - klo:02:07

« edellinen - seuraava »

Saana

#270
Lainaus käyttäjältä: "TiBe"Meillä olisi seuraavaksi tulossa poikueelle nimet vanhoista lentokoneista  :)
Kotiin jätän ne mitä edesmennyt pappa nuorudessaan lensi  :sydan
Mustaki tää on hieno ja henkilökohtanen idea. Mitä mieltä pappa muuten oli tai olisi hamstereista? :D

Sintturainen

#271
Tässä meidän beet:

Sateenkaaren Ben, Benjamin, Belladonna, Belle, Bianca, Bonnie, Betty, Brenda ja Bee.

Rose

#272
Tämä eka poikue sai nimensä a-teemalla elikkä Alessa, Anastasia, Adelina, Aurelia, Alaska, Aleksei, ja Amigo. Ens poikue saa kyllä ihan varmasti paremmalla/kekseliäämällä teemalla nimensä. :D

Anzukka

#273
Minusta on ihan toimiva tuo ABC- tekniikka. Pysyy ainakin järjestyksessä ja perillä vauva-asioista, eikä tarvitse miettiä päätä puhki hyvää teemaa ;) Itselläni ABC-järjestelmän mukaan mennään mutta en ole vielä jälkeenpäin mietittynä ole ollut kovin tyytyväinen moneen nimeen. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Maiju*

#274
Meidän naperoilla on tälläiset nimet;

The Good Son, safiiri uros
Space Quest, safiiri uros
Dinner At Eight, safiiri uros
I Hate Frasier Crane, safiiri uros
Here's Looking At You, safiiri uros
The Crucible, safiiri uros
Call Me Irresponsible, helmiäissafiiri naaras

1-kaudesta alkaen mennään siis Frasier-jaksojen mukaan, joten muuta yhtenevää teemaa noissa ei ole.  ;)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

TiBe

#275
Saana- Papan mielipide hamstereista oli sama kuin miehillä yleensä :) Se oli jopa sitä mieltä, että jospa nää mun monta vuotta kestäneet vatsa ongelmat johtuukin hamstereita , ehdotti että hävitä kaikki hamsterit niin jos vatsakin parantuisi  xD

Tosin lääkäri sano mulle tossa joku aika sitten, että kun mulla on kani, niin tutkitaan kilpirauhasarvot uusiksi, koska ne oli aikaisemmin tutkittu kaninvasta-aineella. Että jos se kanin olemassaolo häiritsee niiden arvojen mittausta. No toisella testitavalla ne oli vähän huonommat ne mun arvot, mutta saatto olla muutenkin muuttuneet edellisestä mittauskerrasta, mutta lääkitys alotettiin kuitenkin, joten toisaalta papan mielipiteessä saattoi ollakkin jotain ihan oikein, mutta eläin väärin  :lov
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

karov

#276
Meidän 6-päinen poikue ois alustavasti syrkeillä tämmöne:

n. Savannah Syyskimara
n. Sharon Syyssointu
n. Stephanie Syysunelma
n. Samantha Syyspihlaja

u. Silvester Syysaatos
u. Sebastian Syysprinssi

 :)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Anzukka

#277
^Karolla on aina niin kivat nimet. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Eve87

#278
G-lapset nimetty.

n. Janis Lyn Joplin
n. Madonna
n. Pink Floyd

u. Jim Morrison
u. Sid Vicious
u. Kurt Cobain

 :P
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Anzukka

#279
^Sielläpä on paljon noita G-kirjaimia!! :D Ihanat nimet.
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Sintturainen

#280
Mulla ois nyt ilmeisesti aikas monta C-pentua nimettävänä... Hankalia nämä erikoisemmat kirjaimet, varsinkin kun tykkäisin nimetä suomeksi, B-pentujenkin kohdalla tein kyllä poikkeuksen...

Saana

#281
^Käytä c:tä ässänä. Vaikka Cisilisko tms... :)

EmmaTi

#282
Joo tai K:na niin tulee ihanan juntteja nimiä esim Cullervo  xD

Unipallo

#283
Nyt on B-poikue nimetty. Kotiin jää tietysti Bel Air Ice Cream.  :P

S.D.G.

#284
Sainpas aikaiseksi ristiä C-poikaset. Nimet ovat olleet jo vuoden verran valmiina, mutten osannut oikein päättää, kenestä tulee kukakin.  :P  Vaikka näitä latinapoikueita on viime aikoina tupsahdellut aika ankarasti, pitäydyin kuitenkin suunnitelmassani eli C(latina)-poikueessa, kun jo viime syksynä latinankurssilla väänsin nimet kasaan. Kyllä niissä vähän mun latinafriikkiys näkyy, ääntämisohjeet ja kaikki meni papereihin.  XD  Piipaa, ja näköjään tähänkin!

Urokset
Regalis Cognitio, normaali - latinan "oivallus, tunteminen, tieto"
Regalis Ceterum Censeo, normaali - lat. "muuten olen sitä mieltä"; laus. "keeterum keenseoo"
Regalis Cygnaeus, safiiri - latinank. suomal. sukunimi, suom. "joutsen"; laus. "kygneeus"
Regalis Chydenius, safiiri - latinank. suomal. sukunimi; laus. "kydeenius"

Naaraat
Regalis Carthago, normaali - tän varmaan kaik tietää, se historiallinen citi lähellä nyky-Tunisia
Regalis Concordia, normaali - lat. "sopu, sovinto, sopusointu"
Regalis Causalia, normaali - lat. "syy-seuraussuhde"  XD  (tämä johtuu opinnoistani, meillä hoetaan kausaliaa)
Regalis Centuria, normaali - lat. "kenturia", legioonan sotaväenosasto, johon kuului 60 miestä

Palkintojenjakajien ei sitten tarvitse olla huolissaan... Nämä poikaset eivät ehkä ole ihan sitä kirkkainta näyttelytähtisarjaa. Ainakaan tällä hetkellä.
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.