Poikueiden nimeäminen

Aloittaja Minski, 27.07.07 - klo:02:07

Ramone

Meillä viimepoikue oli jotain merkkejä :)

u.Gant
u.Tommy Hilfiger
u.Paul Frank
u.Marc O'Polo
n.Diesel
n.Burberry
n.Peak Performance
n.Guess
n.Louis Vuitton
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

wiidii

Jes, meidän lasten nimet on päätetty tänään ankaran miettimisen päätteeksi. :D

Teemaksi tuli amerikkalaisen Hershey's-firman suklaatuotteiden nimet.
Urokset:
Special Dark
Crispy Crunches
Champagne Truffle
Naaraat:
Filled with Caramel
Peanut Butter Bites
Honey Roasted
Raspberry Hugs
Chocolate Meltaway

:sydan
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minnaw

^Missä täällä on se "tykkää"-nappi!  :sydan
Oxalis - talvikkokasvatus

AnsaLucia

ihanat nimet Marjutin suklailla  :sydan
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Eve87

Marjutin naperot sai hyvät nimet :D  pitäisköhän minun luopua orjallisesta aakkosteemasta, niin saisin jotain järkeviä nimiä laitettua muksuille  :P
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

GaneshaX

Mä en nimeä aakkosien mukaan. Jokaisella poikueella on meillä tunnuskirjaimensa, jotta ne pysyvät oikeassa järjestyksessä omissa kansioissani. En silti nimeä poikasia tunnuskirjaimen mukaan, jos mielessäni on jokin kiva teema  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

wiidii

Mä iiiinhoan määrääviä alkukirjaimia ja muita rajoituksia! Teeman halua aina valita ja pysyä siinä, mutta haluan että jokaisen poikasen nimi on just sellainen mitä haluan.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

Musta taas oli ihana laittaa vaan tosi helppoja nimejä näille pennuille, esim. kotiin jäävä Sateenkaaren Appelsiini. Pelkkä Appelsiini ois tylsä, mutta kun kasvinimi on suht pitkä, niin ei ite nimet voi olla kovin pitkiä...

S.D.G.

Mä kun oon kasvatellut noin kolmea linjaa vieretysten ja sekaisinkin (ne lienee erillisiä linjoja tosin vain mun päässä, kun kuitenkin kaikki on vähintään jotain serkkuja ja enoja keskenään  :P ), niin oon erottanut ne siten, että kussakin linjassa kulkee oma nimeämisteema. Yksi linja menee aakkosilla, toinen musiikkiteemoilla ja kolmas, vanhin ja alkuperäinen linjani... On siinäkin teema mutten jaksa selittää sitä :D

Mutta joo, oon aina rakastanut nimien keksimistä, ja kirjoittelen niitä hirveät määrät ylös aina kun saan inspiksen, muun muassa leffoja kattellessani tai lukiessani tai mitä vaan. Mun ongelma vain on että NOI EI LISÄÄNNY.  XD Mulla on varastoissa vaikka millä määrin hienoja poikueteemoja joita en ahneuksissani sit tieten luovuta kellekään mutta en toisaalta ees tiiä, milloinka saisin tarpeeksi poikasia niitä käyttämään.   xD
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Eve87

Mulla meni hermo, joten ostin sellasen vihkosen missä on sivut aakkosittain, pistelen sinne nimiä ylös kun niitä tulee mieleen :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Unipallo

^ Miksi mä en ole "keksinyt" tai viitsinyt tehdä tuota.  :roll: Edellisen poikasten kanssa oli nimiä vaikka millä mitalla mutta nyt en keksi edes mitään hirveän kiinnostavaa teemaa. Kääk. Tai semisti kiinnostaa nimetä leffojen nimillä, että jos sitten sillä mennään...

Saana

Nimesin viimeisimmän syrkkipoikueen kolmiosaisilla yhdyssanoilla. Tarkoitus oli että ajatus muuttuisi kesken sanaa. No jotain sinnepäin ny si.

Naaraat:
Linnunmaitobaari
Karkkihammaskeiju
Kermavaahtosammutin

Urokset:
Yhdyssanaseppo
Velipuolisuunnikas
Silkkipaperimies
Käyntikorttihai
Kyynärpääjohtaja
Hirmutekopyhä

Katitar

mä oon aatellu eteneväni ihan tylsähkösti aakkosissa ilman mitään sen kummallisempaa teemaa. vaikkakin kyllä mä yritän nimiksi keksiä jotain, missä olis 'se jokin juttu' ettei ihan vaan olis: Aapo, Aatu, Aamu ja Amelia tai Bella, Bruno ja Benjamin jne.  :D

A - poikueen naperot meillä oli: UROKSET - Arctic flower (ainut husky), Almost an alien ja All ten points. NAARAAT -Automatic love, Angel touch ja All I've ever wanted.

B - poikueen mukelot oli: UROS - Big ego bigger heart. NAARAAT - Be my joy ja  Beauty-spot.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

EmmaTi

^^ Hauskat nimet Saanan lapsilla