Poikueiden nimeäminen

Biisien nimiä W-poikue
A-poikue
F-poikue

Näissä ei oo ollu järjestyksen puolesta oikein mitään järkeä  :D
Oxalis - talvikkokasvatus

Vevve

Mun robojen poikueiden järjestys on mennyt V, A, B, C, D, E ja F. Noudatan tästedes aakkosia tiukasti, V-poikue jostain syystä vaan oli V eikä A vaikka se oli eka.  :D

Saana

AnsaLucia

Mulla menee talikoiden nimet mielivaltaisessa aakkosepäjärjestyksessä. Koko pentue siis aina samalla kirjaimella alkavaa. Kaksi poikkeusta vahvistaa säännön, Agatha Christie-poikue (Kortit Pöydällä, Toinen Kutsu jne) sekä juuri tuolla temmeltävä keskikesän Eino Leino-Nocturne-poikue (Ruislintu, Kaskisavu, Virvatuli ja Kesäheinä). Niin ja suomalaisia ovat kaikki poikueet olleet nimiltään paitsi poikkeuksena ihan alkupään b-poikue (Brave Bean, Bronze Dancer, Blues Singer ja Bold And Beaty).
Nyt kun syyrialaisetkin pistivät lusikkansa tarinasoppaan, olen lähtetenyt siitä olettamuksesta että poikueen äiti antaa nimet lapsilleen. Eli lapset nimetään joko samalla kirjaimella kuin äidin kutsumani (Pepin lapset: Poison Ivy, Pure Poison, Proudly Presents, Proper Princess, Wapun lapset: Waiting Game, Wannabe Furious jne) tai sitten äidin nimen aiheella (Jaden lapset ovat timantteja (no joo vähän sivuun aiheesta mutta kuitenkin: The Excelsior, Nur-Al-Ain, The Regent, The Orloff jne). Tähän asti meillä syntyneet syrkkilapset ovat saaneet vieraskieliset nimet, katsotaan kuinka jatkossa.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Saana"^Kun menee kolmatta kertaa aakkosia niin jotenkin ne ei vaan enää huvita samalla tavalla kuin alussa, jolloin menin hyvinkin tiukasti järkässä. Nyt tulee mieleen kaikkia erikoisia teemoja, joilla tekisi mieli nimetä.

Mulla onki talvikit teemoja varten  :)

jonna

Seuraavaksi otetaan käyttöön vanhat suomalaiset leffat  xD

Mietin vaan meneekö ns. läpi jos ipanat nimeää esim. Ryysyrannan Jooseppi, Siltalan Pehtoori, Myrskyluodon Maija, vai tuleeko sanomista kasvattajanimimäisyydestä?
Mä niin tahdon itselleni Ryysyrannan Joosepin  :D

Saana

^Noi nimet ei kyllä mee läpi. :/ Mutta Jooseppi Ryysyrannasta varmaanki menis. Tai jotenki muuten vääntämällä. Maija Myrskyluoto, Jooseppi Ryysyranta... Sun pitää alkaa vääntämään siis :D

jonna

Voi ahistus  :D  Mä arvasin että mun hieno idea ei toimi  :D

AnsaLucia

kirjota yhteen Ryysyrannanjooseppi niin eiköhän se sitte... kai..
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Sintturainen

Mä päätin vaihteeksi kokeilla aakkos-systeemiä. Nyt on siis A-poikue, kun tää on eka kasvattajanimelle tuleva poikue tällä erää  :D  Aikasemmin mulla on siis ollut teemat.

delfi76

Olen Lukenut vuosien aikana 6-osaisen maanlapset kirja sarjan, siellä on kivoja nimiä joilla ajattelin Jekun poikueen nakerot nimetä ellen nyt sit keksi jotain muuta mukavaa. Nöpön poikaset nimesin Disney Klassikoiden mukaan, silläkin saralla olisi vielä hyviä nimiä hmmm..

Eve87

Mulla on köyhtyneet ideat todellakin poikueiden teemojen suhteen  :kieli aakkosittain mennään, mut jos löytää jonkun hyvän teeman niin sitten ei oo tarpeeksi niitä tietyllä kirjaimella alkavia järkeviä nimiä  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

wiidii

Meikäläisen teemoissa taas ei ole mitään järkeä.  xD  Ollaan mietitty jo hurjasti teemaa tälle uusimmalle, onneksi ei ole mitään rajoittamassa kun meillä ei ole koskaan ollut minkäänlaista fiksua järjestystä, aakkosia tai muutakaan vastaavaa. Ehkä me mennään tuonne konvehtipuolelle tällä kertaa, tai sitten jonnekin ihan muualle.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minnaw

^Konvehdit  :sydan
Oxalis - talvikkokasvatus

EmmaTi