• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikueiden nimeäminen

Aloittaja Minski, 27.07.07 - klo:02:07

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#165
Meillä H-ruusu pojat:
Hanky Panky (jää kotiin ja se pääsee joskus hanky pankymään xD )
Happy Go Lucky
Honky Tonky ja
Hyla Hoop

lpj

#166
Voi että, mä en oo kovinkaan miettinyt tulevien poikasten nimiä, kun ei sitä osaa ''keksiä''  :c8 . Ja tiettyhän se riippuu myös siitä, minkälaisia luonteeltaan ja väriltään muksut sittten ovat.

Eli nyt ei vielä ole sitten mikään kiire sen asian kanssa, mutta voisin jo vähän enemmän miettiä vaihtoehtoja valmiiksi, jotta se helpottaisi asiaa.
[size=85][colorHamstraavat hamsterit<3=#FF0000][/color][/size]

TiBe

#167
Meillä robo lapset nimettiin slipknotin kappaleilla, tupla poikue myös:)
Vendetta, Vermillion ja tuplat olivat sitte Gehenna, Psychosocial ja Tattered And Thorn :)

Uusimmat talvikko poikueet saivan nimensä Kaija koon kappaleista sekä hajuvesi brändeistä :)
Tinakenkätyttö ja Magneettimies

Giorgio Armani, Calvin Klein, Nina Ricci, Burberry ja Chanel No.5 :)
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Nape

#168
Meidän Lindan poikaset on nyt nimetty, teemana oli ruotsalaiset nimet, kuten huomaa.

Benny-Petter, Filip-Volter, Simon-Oliver, Mia-Lotten, My-Majken, Moa-Lisen

PiiaL

#169
Meidänkin muksuilla on jo nimet, omaa aakkosteemaani kaksiosaisilla nimillä orjallisesti jatkaen:

Kide Kewarra, Kiara Kendalyn, Kimble Kleofas, Kenzo Konwen, Krojan Klaudios ja Keanu Kingsley.

Voishan sitä joskus jotain mielikuvituksellisempaakin keksiä, mutta en vaan ole päässyt tästä nimeämistavasta vielä yli. :D Jos vaikka sitten, kun aakkoset loppuu.

Vevve

#170
Tämän uusimman talvikkopoikueen nimissä päädyin nyt sitten Watchmen-sarjakuvateemaan: The Comedian, Ozymandias, Rorchach, Dr. Manhattan, The Nite Owl, Silk Spectre, Sally Jupiter ja The Silhouette. Saa nähdä onko noi nyt sitten tyttöjä vai poikia ja mitkä nimet päädyn valitsemaan  :)

Mrk

#171
^Ooh, tykkään. Erityisesti Dr. Manhattan.  :sydan  :sydan  :sydan

Marla

#172
Piia, onhan nuo mielikuvituksellisia, ja mä tykkään sun nimistä - niistä tunnistaakin aika hyvin, että kenen kasvatti on kyseessä. :)

TiBe

#173
Meillä vietettiin tänään nimijäisiä :)

Christmas Song, White Christmas, Silent Night, Winter Wonderland, Frosty The Snowman, Jingle Bell Rock ja Let It Snowin saivat nimekseen seitenpäinen talvikko poikue :)
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Vevve

#174
^ :sydan  :sydan

Meidän robopoikueet menee tylsästi kirjaimilla, aloitan nyt sitten tällä uusimmalla A:sta.  :) Kuitenkin venäläisellä teemalla, eli esim Antonina, Anatoli, Andrey, Agneta yms...

Sabat

#175
Mun omista ensimmäisistä muksuista tuli:
tyttöset
Belladonna,Bricilla,Bianca ja Beatrice
pojat
Brady,Bernard,Benjamin ja Brandon

Kaikki aivan ihania.  :lov

Rossu

#176
Mä tykkään paljon enkun kielisistä nimistä, ja suomen kieliset kaksosaset nimet on kyllä niin nättejä :sydan . Kyllä oppii tunnistamaan nimeämistyylistä, kenen kasvatti on kyseessä :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

S.D.G.

#177
Hihhih, täältä on aina kiva käydä kattelee teidän nimiä. :)
Päätin aloittaa uuden talvikkolinjani kanssa perinteisen aakkosnimeämisen, jota oon kauan suunnitellut. A- poikue oli oikeastaan As- poikue, As-alkuisia biisejä ja bändejä:

As I Lay Dying, As Blood Runs Black, As Cities Burn, As We Wept, As If, As Divine Grace, As They Sleep, As Daylight Dies - ekat kolme uroksia, loput naaraita.

Nyt kun As We Wept* sitten sai poikaset, tuli B(ändi)-poikueen vuoro:
Becoming The Archetype, Betrayal At Bespin, Bleeding Through, Bring Me The Horizon, Burden Of A Day, Benea Reach - ekat neljä uroksia.

Mun mielestä on aika hauskaa, jos linjassa kulkee joku nimeämisteema, ja poikasten nimissä on jotain linkkiä toisen tai molempien vanhempien nimiin. Entäpä mitä te tykkäätte?
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

wiidii

#178
Meilläkin nimettiin meidän seitsikko tänään.  :)

Korukivi (Gemstone) -teemalla mennään.
Pojat Heliodor, Lapis Lazuli ja Poppy Jasper sekä tytöt Bixbite, Jadeite, Alexandrite ja Lace Agate.  :sydan
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Maiju*

#179
Meillä mennään tällä hetkellä biisien nimillä.
Tahdoin että ovat suomenkielisiä kuitenkin, ja juuri tulostelin listat Mokoman, Stam1nan & Kotiteollisuuden biiseistä.

Nykyiset lapset ovat Kadonneet Kolme Sanaa ja Pyhä Yksinkertaisuus.  :sydan
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla