• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikueiden nimeäminen

Aloittaja Minski, 27.07.07 - klo:02:07

« edellinen - seuraava »

Minski

#135
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"30 merkkiä on nimen maksimipituus, välilyönnit, kasvattajanimi yms. mukaan laskettuna.

Minski ehti ensin.  :D
Mä oon kans luullut, että välilyöntikin on merkki. Tai siis onhan se merkki, mutta mulle vastattiin, että hamsun nimessä sitä ei lasketa merkiksi, en sitten tiedä, että miksei.
Hamsteriton tätä nykyä

Olive

#136
Toi 30 merkkiä on kyllä ihan törkeen paljon!!  :shock:
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

wiidii

#137
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"30 merkkiä on nimen maksimipituus, välilyönnit, kasvattajanimi yms. mukaan laskettuna.

Minski ehti ensin.  :D
Mä oon kans luullut, että välilyöntikin on merkki. Tai siis onhan se merkki, mutta mulle vastattiin, että hamsun nimessä sitä ei lasketa merkiksi, en sitten tiedä, että miksei.

Aijaa, no, aina oppii uutta  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#138
Lainaus käyttäjältä: "Olive"Toi 30 merkkiä on kyllä ihan törkeen paljon!!  :shock:
Ilman kasvattajanimeä alussa noista 30:stä merkistä saa kyllä aikaan aikamoisen nimihirviön :D

Minski

#139
^ Joo, kun edes mun antamat nimet ei pääse lähellekään 30 merkkiä :D Pisimmätkin Sefanja Soma-Seikkailija, ja Valentin Vallaton-Veikko ovat molemmat vain 23 merkkiä pitkiä :)

Mutta kyllä tuo 30 merkkiä on minusta hyvä raja; ainahan sitä voi sit itse kukin antaa lyhempiä nimiä, jos ei noin pitkät miellytä :)
Hamsteriton tätä nykyä

wiidii

#140
Minun nyt viimeaikoina antama pisin nimi on Berry Berry Extraordinary ja siinäkin on vain 23 merkkiä. Pitää hankkia nyt alle seitsemän merkin kasvattajanimi selkeästi.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#141
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Pitää hankkia nyt alle seitsemän merkin kasvattajanimi selkeästi.  :D
Wiidiin xD

Laalaa]

#142
Mul on nois Aman poikueen nimis just alle 30 :D mut siis välilyönnit lasketaa mukaa? Täytyy kyl miettii noit vaikka hitusen lyhkäsemmäks :D

Ninde

#143
Välilyöntejä ei lasketa mukaan.

Laalaa]

#144
Okei :))))

wiidii

#145
Lainaus käyttäjältä: "Annina"
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Pitää hankkia nyt alle seitsemän merkin kasvattajanimi selkeästi.  :D
Wiidiin xD
xD  Siinäpä se, voi kiitos Annina! Ehkö harkitsen vielä vähän pidempään, tai onhan minulla jo pari ideaa tietysti päässä.. ;)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

#146
Alkuviikko saikulla töistä niin hyvää aikaa keksiä hamsterilapsille nimet. Mutta pää on ihan tyhjä. Ja jos saan tän vuoden puolella kasvattajanimeni takaisin (niinkuin suunnitelmissa on) niin pitäs niiden sopia siihenkin, eli ei mitään hyperpitkiä voi olla, hankalaa  :c8

TiBe

#147
Meillä tuli tällä kertaa hämisheikki teema toiselle poikueelle  :D

Grammostola Rosea  (Chilen Tarantula)
Phoneutria Fera  (Brasilianvaeltajahämähäkki)
Brachypelma Smithi  (Meksikonpunapolvitarantula)
Latrodectus Mactans  (Mustaleski)
Salticus Scenicus  (Seeprahyppijä)
Argyroneta Aquatica  (Vesihämähäkki)
Theraphosa Blondi  (Goljatlintuhämähäkki)

Ja nyt keksimään nimet toiselle poikueelle  :kieli
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Marla

#148
Jeps, tuon 4.3. syntyneen B-poikueen kanssa mentiin tosiaan drinkkiteemalla. :)

Pojat:
Bora Bora
Blackjack
Bazooka
Burgundy Bubbler
Buenos Noches
Battering Ram
Bonaparte Velvet

Tytöt:
Batida Abaci
Berryessa Blast
Bossa Nova

MirkkuH

#149
Mulla nimet lähti Seinäruususta; ajattelin, jotta jos ruusujen nimiä penskoille ja kun niitähän on joka aakkoselle vaikka mitä kivoja, niin jatketaankin samaa rataa...seuraavaksi pitää nimetä d-ruusuja :P