Millaisia mökkejä hamsuillanne on ?

Aloittaja Minski, 24.07.07 - klo:00:39

Anonymous

Meillä kaikilla hamsuilla puumökki käytössä ja kukkaruukkuja. Itse olen isoimmille tehnyt itse mökkejä joissa meillä ainakin kaikki syrkit tykkää nukkua. Samoin siltoja ja tikkaita olen itse väsäilly. Ei juurikaan osto mökkejä ole kellään.

Iiro

Meiltä löytyy mukava puumökki minkä päälle on kiva kiipeillä  ;)  ja kukkaruukku, mutta ei iiro nukkuu mieluummin sen ja dunan reunan väliin litistyneenä  xD

Värikynä

Meillä oi sellanen muovinen mökki ekana mut se syötiin niin pirstaleiksi  8-) sitten saatiin kaverilta uus muovi mökki. Oli joku sen vanhan gerbiilin tai hiiren. Seki alko nyppii ja sit otin kissan sellasen tuoreruoapahvilaatikon, vähä muokkasin ja siinä se. Se pahvilaatikko mihnä hamsu tuotii nii oli tosi pieni ja laitettiin seki sinne terraarioon. hetkenpäästä oli pakko heittää se pois ku oli 5 reikää  :D

Maikki^

Mie oon ostanu ihanan karlie wonderland mökin, mut se ei kelpaa. Puruihi on min hamsut pesesä tehny  :D

Ninni <3                                Harri <3

_Rita

Kaikilla on tällä hetkellä ihan vaan jostain puuropaketista tai muusta tulleita pahvi mökkejä (=
[size=85]Talvikot Yökyöpelin Totke helmiäissafiiri, April safiiri
& syrkki Rio Grande Range Rover LK Creme White[/size]

eta

Meillä on puumökkejä ja pahvimökkejä. Sen olen huomannut että suositumpia meillä ovat pahviset mökit. Lisäksi on kukkaruukkuja osalla mutta eivät ole koskaan niihin pesää tehneet.

Olive

Pakko hehkuttaa, että Hyvinkään M&M:n lopetettua oon ostanut noita Karlien pesämökkejä ihan kaikenkokosia...neljätoista. Et meillä taitaa olla kaneja myöten kaikilla sellaset, eri mallisia vain :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

tiiitu

Yampalla on itse tehty puinen mökki. Ennen sitä oli pahvimökki.. Useimmiten se nukkuu kyllä pahviputkessa (:

Minski

^ Yaminin serkku Odeliina nukkuu kanssa pahviputkessaan :) Mökkikin sillä on, muttei se kelpaa nukkumiseen neidin mielestä :)

Tajinda taas nukkuu häkkinsä tason alla.

Kaikki muut hamsut sit käyttääkin ihan noita pahvisia karkkilaatikkomökkejään oikeaoppisesti :)
Hamsteriton tätä nykyä

Insku

//http://www.petsie.fi/pet.php?petid=95824&s=images&img=19867783&setid=53753 tommonen meillä mut "joululahjaks" olstan mellille uuden mökin

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

Marla

Osalla on puumökki, mutta suurin osa nukkuu mm. suklaapatukkalaatikoissa yms. pahvilaatikoissa. Ne ovat olleet suositumpia hamsujenkin puolesta, kun saavat muovata itse mieluisiksi ja tuhotakin jos lystäävät. :) Sitä kautta ovat kukkarollekin ystävällisiä.

Hamsufani97

Välillä tuolla on pahvinen mökkerö,mutta rakkaimaksi pilvelle on tullut Karlie Wonderlandin puumökki :D

HamsterSailor

Minni nukkuu pahvimökissä, ennen sillä oli paperi-iglu, jonka tei Poskarin ohjeiden mukaisesti, mutta se oli aika nopeasti silppua :lol: Sissi ja Peppi nukkuvat häkissä olevien tasojen alla paperikasoissaan. Sieltä tursuu veskipaperia ihan hirveesti :grin:

GaneshaX

Mä olen kokoajan vaan vannoutuneempi suklaapatukka pahvilaatikoiden käyttäjä  :)
Kun ne on niin helppoja heittää menemään, jos likaantuu/on pelkkää reikää.

Ja kuten ainakin taikahamsu tietää, kaikki mun hamsut ei huoli mökkejä ollenkaan.  XD

(vai missä se poika mahtaa nukkua nykyään)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki