Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

Sohvi

Ja mä kirjotan aina kynällä taakse että  mikä on mistäkin.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Elliska

Minäkin kirjoitan aina kynällä taakse että kuka on saanu minkäkin ja milloin :)

Hami

Itsellä ei tämä hamsu näyttelyjen kiertäminen ole vielä vauhtiin päässyt, peruuntui ensimmäisiin näyttelyihin meno minun sairastumisen takia. :(

Nyt on poikaset tulollaan niin siirtyy taasen, mutta sitten tullaan näyttelyitä kiertämään oikein kahden hamsterin voimin. :)
Sitten viimeistään aloitellaan kunnolla tätä näyttelyiden kiertämistä rahatilanteen mukaan ( ympäri Suomea ).

Kovasti kyllä hamsteri kansiota suunnittelen ja paperit tulee sinne sitten. :)
[size=85]6 x syyrialaiset ?
1 x vkh talvikko ?
2 x maatiais kissat ?
1 x kääpiöluppa ?
[/size]

Katitar

^ Okei, selvä. Kiitos valaistuksesta. Ja toi kirjoittaminen sinne taakse kuulostaa hyvälle. Taidan ittekki ottaa sen käyttöön!  :D
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Mustikkamaan

Niihin vähemmän tosiaan kirjoitellaan yhdistyksen/tuomarin puolesta, koska SHY:llä ainakin ruusukkeita saa palauttaa yhdistyksen käyttöön pientä korvausta vastaan - tätä menettelyä käyttävät ne yleensä harrastajat, joilla on jo seinät ja kaapit täpö täynnä, ja sellaiset jotka eivät tule näyttelyyn ruusukkeiden, vaan pelkkien sijoitusten perässä.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Enkeli89

Näyttelyssä rekkaamisesta kysyisin, että mitä kaikkea minulla pitää olla mukana? hamsun tiedot, arvostelukaavake missä tulos on tullut ja se 2€ rekkausta kohden? Entäs onko siinä joku aika raja milloin L1 tulos vanhenee-vai onko se rekkaukseen aina käyttökelpoinen?
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Ninde

Nilla

Lainaus käyttäjältä: "Elliska"Minäkin kirjoitan aina kynällä taakse että kuka on saanu minkäkin ja milloin :)

Minäkin.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

tipadei

hei!

Pitääkö jollekin ilmoitella jos itse ei tule näyttelyyn, vaan joku muu kuin omistaja on näyttelyviejänä?

Elliska

Ei tarvitse ilmoittaa :)

Möfö

Onko siellä Pinan näyttelyssä (17.5) hamstereita? Ihmettelen vaan kun ei ole laitettu aihetta tästä näyttelystä.
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

ammie

^ Mun mielestä siellä on hamstereille lemmikkiluokka, muttei ulkomuotoluokkaa. En ihan varmaks mene sanomaan.

// Joo, näin luki pinan sivuilla "Näyttelyssä järjestetään pet-luokat kaneille ja kaikille jyrsijöille sekä ulkomuotoluokat marsuille."
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

^ ja ^^ Pinan näyttelyssä on lemmikkiluokka hamsuillekin, mutta ei ole shy vl-tuomaria. Me emme ole menossa sinne eli Jyväskylän näyttely näyttäisi näillä näkymin olevan meidän viimeinen näyttely ennen kesätaukoa ja syksyn näyttelyitä.
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

Voiko muuten hamstereita kuljettaa omassa autossa pitkällä matkalla esim: mini dunassa? Tarkoitan tuolla sitä kun Tuonne Jyväskyläänkin on matkaa aika paljon nii voisinko laittaa jokaiselle matkan ajaksi mini dunat pulloineen ruokineen? Kuulostaako ihan turhalta vai onko parempi pitää näyttelyboxeissa koko matkan ajan?

Heli

^Ei kuulosta hyvältä. Liian isossa boksissa hamsu herkästi loukkaa itsensä ja muutenkin pienemmässä varmasti reissatessa on turvallisempi olo. Vesipulloa ei missään nimessä kannata laittaa. Se valuu nimittäin tyhjäksi.

Aivan hyvin hamsut pärjää pidemmänkin matkan näyttelyboksissa.
Destiny's hamsterit 2001-2009