Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

Möfö

Antaako tuomari lemmikkiluokassa miinusta jos hamsteri ei itse tule käteen kun käsi on tungettu boksiin? Minun Väinöni tuskin edes ajattelee vapaaehtoista syliin tulemista mutta on sitten sylissä tosi kiltti. On ollut myös siskollani ja veljelläni harjoituksen vuoksi sylissä eikä rimpuillut, ainakaan pahemmin...
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

Vilma

^ Tuomarit ottavat hamsun boxista suoraan, tuskin kovinkaan monet jäävät odottamaan, että hamsu itse tulee kädelle. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Olive

Jos maksan tänään jäsenmaksun, astuuko jäsenyyteni voimaan heti? Mietin vain noita näyttelyn maksuja, että voinko ne sitten maksaa jäsenhinnoilla?

En siis viime vuonna ole kuulunut yhdistykseen.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Minnaw

^Jäsenyys astuu voimaan kun rahat näkyvät yhdistyksen tilillä.
Ja sitten voit maksaa jäsenhinnoilla.  :)

ainiin, ja muista ilmoittaa sähköpostiviestissäsi ilmojen vastaanottajalle, että olet jäsen  :)
Oxalis - talvikkokasvatus

Essi

Millo  tonne yhtee paikkaa tulee niit näyttelyi.. esim ku viimeks siel oli kaikkii tampereen näyttelyt yms.

wiidii

^Näyttelykutsuja tulee sinne aina silloin tällöin - en tietenkään kirjoita kovin montaa kuukautta ennen näyttelyjä kutsuja esille, kun ei ole varmuutta kuka ottaa näyttelyilmoittautumiset vastaan yms.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

NipsuRakkaani

Olen laittanut ilmot menemään jo päiviä sitten, mutta näyttelyohjeissa(tai sitten en vain huomannut) ei lukenut että pitää ilmoittaa onko jäsen. Mitenn toimin, vai enkö voi enää päästä näyttelyyn?  :cry:
?Nipsu cinnamon pk uros?s. 19.9? pikku kaivautuja?

GaneshaX

Kyllä siellä on maininta, että mainitse jos olet jäsen. Lähetä vaikka sähköpostia ilmojen vastaanottajalle, että se jäi mainitsematta :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

qwerty

Nyt on tyhmän hieman kysyttävä :)

Kovasti olisin kiinnostunut nuo talvikko poikani viemään 8.2 ulkomuotoluokkaan, mutta asiani koskeekin lähinnä sitä, että kun pojat asuvat yhdessä niin pitäisikö niiden arvosteltaessa olla omissa kuljetuslaatikoissaan vai voisivatko ne olla samassa? En haluaisi poikia mennä erottamaan, koska yhteiselo on hyvin kestänyt jo useita kuukausia. Onko sillä merkitystä, että pojat ovat eri-ikäisiä?

Elliska

Mikäli tuomari pystyy tunnistamaan hamsterit selkeästi toisistaan, niin voi laittaa samaan boksiin (esim. hamsterit ovat eri värisiä, tai sävy on huomattavasti erilainen, tai ne ovat selkeästi eri kokoisia)

qwerty

Juu safiiri ja helmiäissafiiri ovat nuo pojat, joten kyllä ne selkeästi toisistaan erottuvat, mutta siis kiitoksia kovasti tiedosta :)

jensku

Kysyisin tällaista, että olen unohtanut täysin mitä Standardi tarkoitti noissa hamsu näyttelyissä? :c8  Helppa Mei.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

GaneshaX

Hamsuille ja niiden karvalle ja värille on kirjoitettu standardi. Standardi kertoo, minkälainen hamsterin pitäisi olla.

Tietopussissa ne on lueteltu hyvin.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

jensku

^ Kiitos tiedosta.  :)