• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

Hamtaro

#840
Voi kiitos!  :D

Essi

#841
Onks mitää tietoo millo tähä PK-seudun lähelle ois tulos näytskii??

KaisaM.

#842
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Violahh

#843
Heii, haluaisin näyttelyihin jne. itselläni on se aladinon tyyppinen. joku jo sanoikin että sellaista voi kyättää jos ei parempaa ole. onhan minulla geo M ja 2x geo maxi, mutta eihän nyt niillä viitsi tulla (syrkki kyseessä, maxit muutenkin sirkkojan terroina).
joojoo, alku saarnat on alaani. asiaan: viola (hamsterini siis) on ihan eläinkauppa hamsteri, ei mikään ns. "laatu" hamsteri. en ole ennen vienyt sitä näyttelyihin, joten jos menen joskus ilmoitanko sen lemmikkiluokkaan? niin ainakin itse ajattelin =D
Viola [size=85]01.03.2009 - 15.02.2011
Lepää rauhassa rakas
?[/size]

[size=65](Lopetettiin kasvaimen takia...)[/size]

Marla

#844
Lainaus käyttäjältä: "Violahh"asiaan: viola (hamsterini siis) on ihan eläinkauppa hamsteri, ei mikään ns. "laatu" hamsteri. en ole ennen vienyt sitä näyttelyihin, joten jos menen joskus ilmoitanko sen lemmikkiluokkaan? niin ainakin itse ajattelin =D
Ihan miten itse haluat. :) Eläinkauppahamsterit ovat myös ulkomuotoluokkaan tervetulleita; ei ole mitään merkitystä, mistä hamsteri on hankittu tai onko sillä jotakin meriittejä takana.
Vaikka molempiin luokkiin voi ilmoittaa, jos haluaa. :) Tietystikin ulkomuoto- ja lemmikkiluokissa arvostellaan osittain eri asioita.

Luna-sea

#845
Heips!
ois Ongelma jonka mun täytyis ratkaista.
onko Näyttelyissä "Ikärajaa?" siis semmoista että sinne saa vaikka ilmottautua 12-15 vuotiaat Hamsunsa kanssa vanhemman luvalla?

Marla

#846
Ei ole ikärajaa, eli alaikäisetkin voivat itse ilmoittaa hamsterinsa.

Essi

#847
Joskus täällä puhuttiin että hamstereiden nimiä ei sais kertoo näyttelyis, nii miks ei sais? En oo kuullu sitä vastausta.. :D Entä jos Tuomari itse kysyy hamsterin nimeä:o? ( No kai se ois aika kieroo xP ) Mitäs mä sitte vastaisin:D?

wiidii

#848
Tarkoitus olisi olla mahdollisimman tasavertainen näyttely - kun tuomari ei tiedä arvostelemiensa hamstereiden nimiä ja omistajia, pysyy tietynlainen anonymiteetti yllä. Ei siinä, itse en ainakaan ole koskaan sijoittanut hamsteria omistajan perusteella, kyllä se aina on ihan siitä hamsterista kiinni, miten menee. :)

En muista kyllä koskaan tilannetta, jossa olisin joutunut kysymään hamsterin nimeä - paitsi muutamaan kertaan jälki-ilmoittautumislapusta on puuttunut hamsterin nimi, jonka sihteeri sitten huutelee että saadaan tulosluetteloon nimi ylös.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Essi

#849
Okei, Nyt tajusin:D Kaikki oli selittäny jotenki oudosti:/ Kiitos wiidii:) Mut siis tarkotetaaks sillee et jos se tyyppi kertoo sille tuomarille vaik et: Tän hamsterin nimi on Pulla!:) Nii sit niiku se tuomari sillee jotenki se nimi jää vähänniiku häiritsee? Tai no.. Emmä oikee osaa selittää:/

GaneshaX

#850
http://www.hamsteriyhdistys.net/n_kulku.php

Tossa oli aikas kivasti kans selitetty ;)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Essi

#851
Noni, Tossa luki tosi selvästi. En ennen ees tienny mitä kaikki H ja nää tarkotti. Hyvä tietää:) Kiitos.

Saana

#852
Riihimäen Amazonista kyseltiin kovasti sille seudulle pet-näyttelyä. Asiakkaissa olisi kuulemma paljon innokkaita osallistujia. Jos Taikahamsu saa Hyvinkäälle järkättyä näytskän niin se olisi varmaan erittäin tervetullut juttu paikallisille. :)

Anonymous

#853
Kovasti yritetään  :haha

Ramone

#854
Luin tuolta ihan alusta (sivu 6.) että Porissa näyttely? Mistä saisi lisää tietoa???
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta