Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "Ramone"Luin tuolta ihan alusta (sivu 6.) että Porissa näyttely? Mistä saisi lisää tietoa???
Huomasithan, että tämä ketju on aloitettu jo vuonna 2007, eli tuo Porin näyttely on mennyt jo aikapäiviä sitten. :)

Ramone

:oops:  huups ;D
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

hamsterifani1

mikä on teidän paras sijoitus näyttelyissä mul ontoka sia :yes:

maiza83

hamsterini on muuten kesy mutta yrittää hypätä sylistä pois mikä on varmaan monelle tuttu tilanne.eli olenko nyt ymmärtänyt oikein että näyttelyssä tuomari ottaa hamsun pois kuljetus boksista ja joutuu käsittelemään sitä?hylätäänkö hamsteri jos hyppii ja loikkii?  :(

viiru

HUOM!

SHY:n näyttely Jyväskylässä on päädytty siirtämään edelliselle viikonlopulle 21.2.2010 järjestelysyistä.

Ruotsissa on SHF:n järjestämä Svenska Mästerskapet -hamsterinäyttely 27.2.2010, jossa arvostelevat suomalaiset tuomarit, jolloin näyttelyyn 28.2.2010 ei olisi riittänyt tuomareita.

Päivitetty kutsu julkaistaan vielä Poskipussissa 1/10.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

Miun Ulpu on vuoden lemmikkikääpiö!  :lov

wiidii

Oli ihanaa löytää muutama oma mielettömän hieno kasvatti VV-listalta :lov  Veljekset Granaattiomena oli kolmas pitkäkarvaisissa ja Kaktusviikuna kolmantena koestandardeissa, lisäksi olen ylpeä että nuori Berrykin löytyi pitkäkarvaisista sijalta 11. Kiitos omistajille hyvästä hoidosta!
Ja näköjään Vaahto-robokin oli sijoittunut ei-standardiroboissa toiseksi. VAU.  :lov
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Anonymous

Meillä näköjään muutama 2 sija  :D . Hieno ekan vuoden saavutus.

Marla

Tossun neljäs sija lemmikkisyrkeissä lämmittää kyllä mieltä. :) Mukavaa, että herra pärjäsi noinkin hyvin.
Oli tuolla noita alempiakin sijoituksia, kivoja nekin.

Vilma

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Oli ihanaa löytää muutama oma mielettömän hieno kasvatti VV-listalta :lov  Veljekset Granaattiomena oli kolmas pitkäkarvaisissa ja Kaktusviikuna kolmantena koestandardeissa.
Harmi kun meidän Hermannia ei tulla näyttelyissä näkemään.  :(
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Saana

oho, siellä oli muutama mun kasvatti :) jos mulla olis kasvattajanimi niin olisin ollut abouttia vissiin toinen standuissa (sain pikalaskulla noista 190 pistettä) ja kolmas ei-standuissa kasvattajana. en uskalla hakea nimeä, kun niin monelle on käynyt se, että kun sen saa niin kasvatus loppuu. pitäsköhän rohjeta ja luopua taikauskosta. :haha

onnea kaikille menestyneille hampsuille ja niiden kasvattajille ja omistajille!! :)

Mustikkamaan

Ja siis täähän liitty näyttelyihin ihan kybällä :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

viiru

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"^Kyllä sun täytyy ehdottomasti jo hakea nimeä. Samaan ryhmään kuuluu myös ainakin Minski sekä Wiidii. Mä olin itseasiassa eilen suorastaan järkyttynyt kun hokasin, ettei Wiidiillä ole kasvattajanimeä :D Oon jotenkin koko ajan elänyt uskossa että on. Te ootte kaikki kasvattanu jo niin pitkään, ettei teitä enää voi laskea semmosiks hetken innostuksen tyypeiksi!  :sydan

Ja siis täähän liitty näyttelyihin ihan kybällä :D
Kerta kiellon päälle off-topicia; olen Musun kanssa aivan samaa mieltä!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

wiidii

En ole koskaan uskaltanut hakea!  :D  Pitäisi joskus jaksaa panostaa tuohon hakemiseen niin, että keräisi kaikki tiedot ylös ja vain kirjoitella hakemusta, mutta se tärkein ajatus puuttuu eli minkä kasvattajanimen hankkisi.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

MirkkuH

^Wiidii tai Wii-Dii:hän olisi ihan hyvä :yes:

...ja ehdottomasti Minskille ja Anninalle nimet hakuun; jos se on siitä kiinni, että ei keksi, niin kyllä me autetaan xD