• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

viiru

#825
Näyttelypaikat päätetään puhtaasti käytettävissä olevien luottohenkilöiden mukaan. Jos paikkakunnalla on joku, joka lupautuu hoitamaan tilan vuokraamisen ja vastuuhenkilönä toimimisen näyttelypäivän aikana (avaa ja sulkee tilat, ellei tilalla ole omaa vahtimestaria näihin toimiin), ei ole mitään syytä olla järjestämättä näyttelyä (ottaen huomioon myös, että paikalle saataisiin osallistujiakin, eli julkiset kulkuyhteydet kunnossa). Emme siis ihan suinpäin etsi kartalta kaupunkeja, joissa näyttely olisi kiva pitää. Järjestämme siellä missä on järjestäjiä.

Jos Hyvinkäälle halutaan näyttely, niin hyvä aloite olisi ottaa selvää käytettävissä olevista tiloista. Huomioitavaa on, että tilaan pitäisi saada ottaa lemmikkieläimiä, ja että pöytä- ja tuolikapasiteettia on riittävästi. Toki tilan pohjakaavan pitäisi olla myös sellaisen, että sinne näyttelyn kaikkine luokkineen saisi mahdutettua. Minulle voi laittaa vaikka listaa kysellyistä tiloista, niin alan kaavailemaan näyttelylle paikkaa ensi vuoden toimintasuunnitelmassa.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

#826
Hyvinkäälle olisi kiva saada näyttely, sopivan lähellä Helsinkiäkin. :)

Ninde

#827
Lainaus käyttäjältä: "jjenna"Mä mietin kun villatehtaalla oli nyt vähänaika sitten ne VIP-pet tapahtuma, ja vissinkin ens vuonna uudestaan, et siellä ois ihan kiva, mut turhan iso se on sitten jos on pelkkä SHY:n näyttely  :D
Eikä varmaan oo yhtään kallis paikka yhdistyksen budjetille... ;)

jjenna

#828
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"
Lainaus käyttäjältä: "jjenna"Mä mietin kun villatehtaalla oli nyt vähänaika sitten ne VIP-pet tapahtuma, ja vissinkin ens vuonna uudestaan, et siellä ois ihan kiva, mut turhan iso se on sitten jos on pelkkä SHY:n näyttely :D
Eikä varmaan oo yhtään kallis paikka yhdistyksen budjetille... ;)

Niinno sitä en tiiä  :D Siis niinkun sanoinki ni pelkkiä näyttelyitä siel ei ees ois järkee pitää, kun on niin valtava, mut ensit tiä et paljo se ois niinkö sen tapahtuman yhteydessä.. Se ei mikään maatajäristävän iso tapahtuma ollu, paikallinen eläinkappua esitetteli eläimiään ja kotikissayhdistys piti jotkut näyttelyt  :P
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Anonymous

#829
Toi Oliven paikka on hiukan syrjemmässä ja sitten pitäisi järkkää toi kuljetus esim. asemalta jollain. Toi willatehdas olis ihan kävelymatkan päässä asemalta mutta kokoa sillä on kyllä liikaaa pelkälle hamsunäyttelylle.

Ninde

#830
Plus että willatehtaalla ei taida olla tarvittavia pöytiä ja tuoleja omasta takaa. Paikka sijainniltaan olisi kyllä hyvä, olen siellä koiranäyttelyssä käynyt.

Anonymous

#831
^ Nii tosta en tiedä. Sijainnnin puolesta olisi ihanteellinen.

Vilma

#832
Olen myös käynyt siellä 2005 koiranäyttelyssä omani kanssa ja ihan kiva paikkahan se on. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

C_ara

#833
vvoiko sellaisen talvikon viiä näyttelyyn jos ei oo vanhemmat tiedossa?
jja tarviiko näyttelyyn ottaa hamsterin rekisteritodistus siis tarviiko sellaista välttämättä olla hamsterilla jos aikoisi ilmottautua lemmikkiluokkaan? jja minkälainen ttoi PET SHOW - oikein oon ? :::: )

Minski

#834
^ Ei tarvitse tietää hamsun vanhempia eikä tarvitse olla rekisteritodistusta osallistuakseen näyttelyyn. Pet Show tarkoittaa, että näyttelyssä on näytteillä eri lajisia jyrsijöitä.
Hamsteriton tätä nykyä

Olive

#835
Ei sittenkään enää mitään :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

maiza83

#836
olen lukenu nuo säännöt ja ohjeet mutta epäselväksi jäi että nostaako tuomari kunkun hamsterin kädelle ja tutkii sitä vai katseleeko vain lasin takaa kuljetus kopasta???  :oops:

Olive

#837
Nostaa käteen.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Hamtaro

#838
Mihin luokkaan pk kyyhkynharmaa vn pitää ilmoittaa?

Mustikkamaan

#839
^Jos ulkomuotoluokkaan sen haluat viedä, niin kuuluu standardiin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]