• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

9.3.2008 Tampere

Aloittaja Minnaw, 30.01.08 - klo:16:53

« edellinen - seuraava »

S.D.G.

#60
Meiltä tullaan kolmen kaverin kanssa. Tiedättekö, onko siellä poikasia myynnissä ja saako sinne tuoda niitä myyntiin?
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Dakku

#61
^ On siellä myyntipöydällä varmaan hamsuja myynnissä. Toki sinne saa tuoda  :haha
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Maikkis

#62
Tämän näyttelyn kutsu kerkesi vasta helmikuun poskipussiin (joka kopsahtaa tällä viikolla postiluukusta) ja sen vuoksi otan ilmoittautumisia vastaan vielä perjantaihin asti. Jos jollain on jäänyt vielä ilmoittautumatta, niin vielä kerkeää :) Mutta perjantai 29.2 on ehdoton viimeinen ilm. pvä!

eläinmääriä, tilanne 25.2.2008:

Ulkomuotoluokka:
lyhytkarvaiset 25
pitkäkarvaiset 36
koestandardi syrkit 2
eistandardi syrkit 1
talvikot 26
roborovskit 6
eistandardi roborovskit 5
kiinankääpiöt 12
campbellit 16
koestandardi campbellit 2

Lemmikkiluokka:
syyrialaiset 41
kääpiöt 13
lasten lemmikkiluokka 2

Mustikkamaan

#63
Joo ja siis painotamme tuota, että ne jotka ei oo vielä ilmonneet mitään, saa vielä ilmota tohon 29. päivään asti.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Dakku

#64
Multa tulee nyt nuo kaikki.. Turkit iha kaamees kunnos, toiv. alkais tokenee ihme ruuilla :D

Mä meen kai buffaan/infoon, tai niin mä lorette ilmotin XD
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Elliska

#65
Mun pitäis katsoo miten busseja menee juna-aseman läheltä, kun en yhtään noista Tampereen busseista tiedä :pihalla:

Tampereen siskoni sanoi että bussilla kolmetoista pääsee, mutta missä sit onkaan lähin pysäkki ja millä pysäkillä pitää jäädä pois :haha Aikataulut huomasinkin jo tuolta P.H:n viestistä aikaisemmilta sivuilta...

Minski

#66
^ Rautatieasemaa lähinnä oleva linjan 13 pysäkki on siinä Stockmannin edustalla :) Tuosta näkee Hämeenkadun pysäkit. Sitä, missä pois pitäs jäädä niin en vielä tiiä, kun en sitä puolta kaupungista tunne juur yhtään. Mutta jos ei ite tiiä niin bussisedät (tai tädit) kyl osaa jättää oikeella pysäkillä, kun vaan pyytää :)
Hamsteriton tätä nykyä

avain

#67
Mä lähden tulemaan siittä keskustorin pysäkiltä, jos joku tulee samalta niin laittaisko yv:tä. Vois sitten yhdessä etsiä näyttelypaikan, sillä mulla ei ole harmainta hajuakaan missä se voisi olla...
Alea iacta est! - Arpa on heitetty!

Patricia

#68
Olin tulossa sanomaan että Ooops! meni ilmopäivä minulta ohi, mutta ihanaa että sittenkin vielä on aikaa saada ötöjä mukaan näytskään.  :P
Fairyland\'s kiinankääpiöt

Anonymous

#69
Tuli postissa tänään tuollaisia kaikkiaan 9kpl, onneksi ehdin muuttaa kaiverrukset(poistatin päivämäärän) koska en tiedä tulenko näyttelyyn, mutta jos tulen ovat nuo jaossa siellä :P


Maikkis

#70
No niin, ilmoittautumisaika näyttelyyn on päättynyt. Näyttelyvahvistukset lähetän mahdollisimman pian.

eläinmäärät:

Ulkomuotoluokka:
lyhytkarvaiset 26
pitkäkarvaiset 37
koestandardi syrkit 2
eistandardi syrkit 1
talvikot 26
roborovskit 6
eistandardi roborovskit 5
kiinankääpiöt 26
campbellit 16
koestandardi campbellit 2

Lemmikkiluokka:
syyrialaiset 45
kääpiöt 17
lasten lemmikkiluokka 1

GaneshaX

#71
Siis onko näyttely oikeesti sunnuntaina?? Tästä tulee ongelmaa...
Onko yleistäkin että hamsunäyttelyt pidetään sunnuntaina?
Tämä tarkoittaa yhden palkattoman päivän sijasta kahta. :kieli
Tulee kyllä työpaikanvaihto tätä menoa....
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

#72
^9.3. on sunnuntai. SHY:n näyttelyt on yleisimmin sunnuntaisin, poikkeuksena tuplanäyttelyt jolloin on näyttely molempina päivinä (niinkuin nyt on huhtikuussa). Turun näyttely (7.6.) on myös poikkeuksellisesti lauantaina, joskin sekin oli alunperin suunniteltu sunnuntaille.

Maikkis

#73
Lähetin juuri näyttelyvahvistukset.
Jos et saanut minulta sähköpostia, mutta olet ilmoittautunut näyttelyyn, niin ota minuun yhteyttä: mailto:mmmykr@utu.fi">mmmykr@utu.fi

Ninde

#74
Tuomarimuutoksia lemmikkiluokkaan!
Syyrialaiset ja lasten lemmikkiluokka: Petri Pyysilta
Kääpiöt: Saija Kukkohovi