Tervetuloa osallistumaan kalenterikuvakilpailuun!

Aloittaja Vevve, 16.04.15 - klo:14:06

Vevve

Kalenterikuvakilpailu 2016!

Hamsterit häkistään ja kamera räpsymään! Suomen Hamsteriyhdistys teettää jälleen seinäkalenterin vuodelle 2016! Kalenteriin valitaan kilpailusta 12 kuvaa jokaiselle kuukaudelle sekä yksi kansikuva. Kilpailun raatina toimii Suomen Hamsteriyhdistyksen hallitus.

Kuvien kriteerit
Kuvan tulisi olla hyvälaatuinen, värillinen, vaakasuuntainen ja alkuperäisessä koossaan. Kuvan formaatti voi olla mikä tahansa yleisesti käytetty formaatti (esim. jpeg, png, tiff..) Kuvaa saa parannella kuvankäsittelyohjelmassa esim. rajaamalla tai korjaamalla väritasapainoa, mutta radikaalisti kuvan ulkonäköä muuttava muokkaus ja tekstien lisääminen kuvaan on kielletty. Suomen Hamsteriyhdistys pidättää oikeuden kuvan muokkaamiseen julkaisukelpoiseksi.

Osallistuminen
Kaikki Suomen Hamsteriyhdistyksen jäsenet saavat osallistua kilpailuun. Hallituksen jäseniä ei palkita kilpailussa. Osallistuaksesi kilpailuun lähetä valokuvasi (maks. 5 kappaletta) otsikolla "SHY Kalenterikuvakilpailu 2016" sähköpostitse osoitteeseen eveimmonen1987@gmail.com. Kirjoita viestiin nimesi sekä postiosoitteesi, kuvissa olevien hamsterien nimi, sukupuoli ja väri sekä mainitse, jos kuviasi saa käyttää Poskipussi-jäsenlehden kuvituksena. Viimeinen osallistumispäivä kalenterikuvakilpailuun on 30.6.2015.

Voittajat ja palkinnot
Palkintona valitusta kalenterikuvasta jaamme voittajille omat kalenterikappaleensa! Tiedot voittaneista julkaistaan Poskipussissa 3/15 ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Kalenteri julkaistaan vuoden 2015 loppupuolella, ja sitä voi ostaa Hamsteripuodista, Hamsteriyhdistyksen näyttelyistä sekä Lemmikkimessuilta.

Vevve

Huom! Vielä 30.6 asti aikaa osallistua, kaivakaapa kamerat kaapeista ja hamsukuvia räpsimään!  :peukku: