• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mikä väri? - kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun

Aloittaja allysia, 26.10.07 - klo:07:15

« edellinen - seuraava »

Elisabet

#90
Lainaus käyttäjältä: "lellu_"
Lainaus käyttäjältä: "Ellipsi"^ Taitaa olla creme valkonauhainen :)

Kiitosta :) Jos ilmoitan pikkuisen näyttelyihin (Lemmikiluokkaan) Niin miten minä laitan nämä kohdat?

laji (syyrialainen, vkh cb, vkh tv, vkh rb, kkh)

mahdollinen turkkimuunnos (lk, pk, rex, satiini, wavy) [On varmaankin lk]

väri:
näin:
Laji:syyrialainen
mahdollinen turkinmuunnos: lk
väri: creme vn
Hiiriä ja hamstereita
..pienimuotoista kasvatusta..
Kurkkaa uudet kotisivut!

Lellu

#91
^ Kiitos  :)
[size=85]Jos poika sut jättää,niin älä ala parkuu,lyö turpiin ja juokse karkuun.[/size]

Aya

#92
Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"
Lainaus käyttäjältä: "Ellipsi"^ Taitaa olla creme valkonauhainen :)

Äkkiseltään munkin mielestä näyttää cremeltä (nauhalliselta), mutta toisaalta noissa sivukuvissa näkyy mun mielestä hieman vaaleiden poskimerkkien häivää... Vai ovatkohan vaan levinnyttä nauhaa/vatsan väriä?
Mäkin katoin et värimerkillinen ois, eli sillon ei ole creme. Mut jos hamsu on lemmikkiluokkaan menossa, niin siellä varmasti väri viimein selviää :yes:

Ninde

#93
Katoin kanssa että olis värimerkkinen, jos sillä on mustat silmät niin väri on todennäköisesti keltainen.

gimlixx

#94
Minkäs värinen meidän neiti on? Cremenä olen itse pitänyt, mutta kysytään nyt asiantuntijoilta vielä, kun itseä alkoi vähän epäilyttämään sittenkin, kun jostain katselin cremen väristen syrkkien kuvia, kovasti vaikuttaa vaalealta tuo meidän neiti niihin verrattuna..




Lellu

#95
Lainaus käyttäjältä: "Aya"
Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"
Lainaus käyttäjältä: "Ellipsi"^ Taitaa olla creme valkonauhainen :)

Äkkiseltään munkin mielestä näyttää cremeltä (nauhalliselta), mutta toisaalta noissa sivukuvissa näkyy mun mielestä hieman vaaleiden poskimerkkien häivää... Vai ovatkohan vaan levinnyttä nauhaa/vatsan väriä?
Mäkin katoin et värimerkillinen ois, eli sillon ei ole creme. Mut jos hamsu on lemmikkiluokkaan menossa, niin siellä varmasti väri viimein selviää :yes:

Eli kun ilmoittelen pojan lemmikkiluokkaan sen ilmoittautumiskaavakkeen avulla (En jaksa sähkäriä laitella) niin jätän vain väri kohdan laittamatta, ja saan värin selville siellä näyttelysä?
[size=85]Jos poika sut jättää,niin älä ala parkuu,lyö turpiin ja juokse karkuun.[/size]

gimlixx

#96
Edelleen tahtoisin tietää meidän pikkupalleron oikean värin, nyt uusien kuvien kera: http://gremlins.vuodatus.net/blog/1204642

Ninde

#97
^Kyllä se creme on. Creme on sellainen väri joka tummuu ja syvenee iän myötä ja jota näkee monen eri sävyisenä, niin tummana kuin vaaleana ja kaikkea siltä väliltä.

enskatar

#98
Minkähän värinen tämä meidän poikasyrkki mahtaa olla?


Kuva on "vähän" huono, mutta itse hamsterin väri on sentäs pysynyt oikeana.
[size=85]2 x syyrialainen hamsteri
1 x venäjänkääpiöhamsteri roborovski  [/size]

Maikkis

#99
näyttää minusta kyyhkynharmaalta :)

enskatar

#100
Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"näyttää minusta kyyhkynharmaalta :)
Ookkei, kiitoksia tiedosta! Sitä vähän itsekin ajattelin, mutta parempi kysyä muilta kun ei muutenkaan tuppaa värejä erottaa... :')
[size=85]2 x syyrialainen hamsteri
1 x venäjänkääpiöhamsteri roborovski  [/size]

Nilla

#101
Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"näyttää minusta kyyhkynharmaalta :)

Mä arvelin kemua  :oops:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Maikkis

#102
Lainaus käyttäjältä: "Hamsutypy"
Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"näyttää minusta kyyhkynharmaalta :)

Mä arvelin kemua  :oops:

Kuvassa olevalla hamsulla on punaiset silmät, kemulla on mustat ;)

Nilla

#103
^ oho, en ees huomannu kattoa silmiä  :oops:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Mustikkamaan

#104
Eikä toi oo kemuu nähnykkä. Kyyhkis se on :) Sulonen!  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]