• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mikä väri? - kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun

Aloittaja allysia, 26.10.07 - klo:07:15

« edellinen - seuraava »

Maikkis

#60
Onko poikanen uros?

Mustikkamaan

#61
Kemu toi mustki on iha selkeesti.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#62
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Eikö tuon alemman kuvan alin poikanen ole selvä kilppari vai onko mun silmissä vikaa?
Mäkin katoin että näyttäis kilpikonnalta. Emo voi hyvinkin olla ns. "piilokilpikonna", eli sillä on niin vähän keltaisia laikkuja (tai ei ollenkaan) että niitä ei juuri perusväristä erota. Kemulta tuo toinen poikanen tosiaan eniten näyttää.

Peikko

#63
Poikanen on siis uros. Eli jos uros olisi nyt keltainen musta, ja tuo naaras kilpikonna kuvioinen, niin emo on siis piilokilpikonna?
Hamsterit <3

Maikkis

#64
^ Kyllä. :)

Marla

#65
No niin... mikäköhän tämän herran väri mahtaisi olla...? Itselläni kun on lähinnä vain arvauksia... Pk ainakin, mutta...
Kiitokset jo etukäteen :)

Laatu on huono, kun piti niin kovasti pienentää, mutta tässä linkkejä parempiin kuviin:
Tässä ja tässä.


Nilla

#66
Laita kuvia niistä KaisaM  ;)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Mustikkamaan

#67
Joo todellaki muuttaa. Siit tulee "toffee-suklaa" niinku Pertti määritteli :D Ihan tosissaan. Toi ei kyl mun koneella siltä näytä, mut toi kuvaki on niin pieni et en toki mee vannoo.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

piksu

#68
Laitan nyt tän tännekin kun ei kukaan tua vastannu ja kiinnostaisi tietää... eli mun toka hamsu oli joskus semmoinen harmaa syrkki, jolla oli mustat vauhtiviivat poskista kylkeen sekä korvien välissä päästä niskaan (?) mikä hamsu kyseessä?

Sit seuraavat oli kääpiöhamsuja (ei mitään havaintoo mitä hamsuja) olivat kokonaan pieniä ja mustia.
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Mustikkamaan

#69
Todennäköisimmin hopeanharmaa.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#70
Lainaus käyttäjältä: "Marla"No niin... mikäköhän tämän herran väri mahtaisi olla...? Itselläni kun on lähinnä vain arvauksia...

Tässä ja tässä.
http://i49.photobucket.com/albums/f279/ ... iski_2.jpg
Nyt täytyy sanoa että tulipas kinkkinen tapaus! Minkä väriset silmät ja onko vanhempien väreistä tietoa? Minkä värinen vatsa sillä on? Kyyhkynharmaa se ei kyllä ainakaan minun näyttöni mukaan ole, niin kuin jossain muualla olit miettinyt.

piksu

#71
^^ Entä nuo mustat kääpiö(?)hamsut?
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Marla

#72
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Nyt täytyy sanoa että tulipas kinkkinen tapaus! Minkä väriset silmät ja onko vanhempien väreistä tietoa? Minkä värinen vatsa sillä on? Kyyhkynharmaa se ei kyllä ainakaan minun näyttöni mukaan ole, niin kuin jossain muualla olit miettinyt.

Silmät olivat poikasena tummanpunaiset, mutta nyt ovat lähes mustat. Ei siis näe, kuin tietyssä valossa, että ovat punasävyiset.
Vanhemmista ei ole tietoa, kun on eläinkaupasta ostettu, mutta poikueessa oli myös tummanruskean sävyisiä sekä luultavasti creme. Kaikilla oli punaiset silmät.
Mahanalus on heti leuasta alkaen vaaleampi, kuin muu väritys.

Olen muuten lauantaina tulossa PiNa:n näyttelyihin, ja olisi todella mukavaa, jos joku voisi siellä vilkaista, kun kamera saattaa aina vääristää.

Ninde

#73
^^Mustia campbellejä. Muilla lajeilla ei ole mustaa väriä.

TiBe

#74
tämän kaverin värin haluaisin varmistaa :)



luonnonvalkoinen valkonauhainen?
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/