Mikä väri? - kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun

Aloittaja allysia, 26.10.07 - klo:07:15

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "nennu"Mustilta nuo silmät kyllä näyttää..vanhemmista toinen muistaakseni oli valkoinen..papereja ei pikkuisella ole niin en voi tarkistaa..

Mikähän lie ajatuskatkos tullut eilen? :oops: ..cinnamonilta tuo väritys kyllä näyttää..mut voiko sitten cinnamon olla jos kerran silmät ovat mustat?
Cinnamoneilla (ja monella muullakin punasilmäisellä) kyllä usein silmät tummuu iän myötä tosi tummanpunaisiksi, että sinänsä voi hyvinkin olla punasilmäinen. Onko se miten vanha ja onko ollut sulla ihan luovutusikäisestä asti eli onko silmien väri muuttunut?

Mustikkamaan

Pakko sanoa että on tolla hopsu valkonauhasella sitten himskatin komeet värimerkit! Hilkka, poskimerkit, tikkaus...! Mä ihan rupesin epäilee että onkohan se ees hopsu (ettei olis umborous lisäksi), mutta kyllä sen perusväri viittais kovasti hopsuun kuiteskin...?
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

nennu

Pikkunen on ollut minulls luovutusikäisestä saakka ja silmät kyllä olleet mustat koko ajan.Ikää nyt 3kk1vk.

Meillä on omasta edellisestä poikueesta yksi kyyhkis jolla nyt iän myötä silmät tummuneet lähes mustiksi.Komea nuori mies:)

Minski

^ Joillain ps-hamsuilla on jo luovutusikäisenäkin ihan mustat silmät, tässä esmes meidän Roderick 5 viikkoisena (lk kyyhkynharmaa). Ja kuten tuossa edellä oli jo puhettakin niin tosi monet ps-hamsut näyttää ihan mustasilmäisiltä, ainoostaan joskus tietyssä valossa saattaa silmät aavistuksen punertaa, kaikilla ei edes silloin.

nennu

Ok.:)

[eelbu

Hamsterini sai poikasia 29.3. Olen tietoinen muista poikasten väreistä paitsi tästä. Näitä tuli 2. Osaisiko joku auttaa ja kertoa mikä on pikkuisen väri? Kiitos etukäteen :3=3

wiidii

^Kuvat täytyy ensin ladata nettiin jotta näemme ne - emme pääse koneeltasi niitä katsomaan. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

[eelbu

Osaan käyttää taas kaikkia :(

Heli

^Tuolta ohjeosiosta löytyypi ohjeet miten esmes. photobucketista voi laittaa kuvan foorumille.  :)
Destiny's hamsterit 2001-2009

Anonymous

Wiivi

^ Söpö  :)
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Mun vuoro ihmetellä :)

Eli mulla on nyt tuo yksi hamsupoikue, jolla ikää 2 vrk. Vanhempien piti olla seuraavat väreiltään:

emä: kyyhkynharmaa
isä: satiini hunaja-kyyhkynharmaa

No poikueessa on ms-lapsia, joten jomman kumman vanhemman väri on määritelty väärin, kun ei kahdesta ps:stä voi tulla ms-lapsia. Tuo emä nyt on ihan selkeä ps ja kyyhkynharmaa eli epäilykset kohdistuu tuohon isä-hamsuun, joka on siis ilmeisesti jokin mustasilmäinen eikä sitä miksi se on määritelty. Mutta mikä on isän väri ? Huono keltainen musta ? Joku umborous-hässäkkä ? Korvat on kuitenkin tollaset vaaleet, että ei ainakaan typilliset keltasen mustan korvat, mutta en mä tiiä mikä tuo oikein voi muukaan olla, joku umborous on toki mahdollinen, muttei mulle itelle kyllä tule mikään väri tuosta umborouksenakaan mieleen. Mitä sanoo joku viisas ?

Lisää kuvia: http://personal.inet.fi/cool/tassuttaja ... index.html

Tämän vanhemmat ovat:
emä: lk keltainen musta
isä: lk satiini keltainen umborous valkonauhainen

Minski

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Elikkä jeesin vähä [eelbu:a täs hommassa:  Emä: Suklaakiplikonna Isä: Valkonauhainen cinnamon
Poikasen kuva: väri?
Keltainen ? Vai onko tuo mustasilmäinen ?

GaneshaX

^^Voisko olla keltainen suklaa??
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Saana

//http://i44.tinypic.com/m76y5c.jpg
Mä olisin varmaan sanonu cinnamoniks tuon kuvan perusteella.