• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mikä väri? - kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun

Aloittaja allysia, 26.10.07 - klo:07:15

« edellinen - seuraava »

Saana

#960
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mä en näe tolla Anninan mysteeri-Mandariinilla mitään merkkejä, musta se näyttää ihan yksväriseltä. Ei sen olis mahdollista olla ihan vaan huono keltainen musta ?
Joo, kököltä kemultahan se on koko ajan näyttänyt, mutta ongelmana on se, että geneettisesti se ei kemu voi olla. Kun isä on musta niin toinen To jää uupumaan. Tämä kun on naaras. Mysteeriä edelleen siis ilmassa... Merkkaan kohta papereihin, että se on kilpikonna ilman perusväriä. :D

Sintturainen

#961
^Sun pitää ihan selvästi jäättä toi mandariini kotiin niin näät mitä siitä tulee  :D  Saavat sit ulkomuototuomarit aina ratkaista värin, laitat vaan näyttelyilmoon kysymysmerkin värin kohdalle...

Ninde

#962
^No ei ne ulkkkistuomaritkaan mitään superihmisiä ole, jotka tosta vaan fenotyypin avulla vois ratkaista arvoituksen.   xD Tyhmähän se on sit esim. huonona kemuna se arvostella = vaikuttaa heti arvosanaan, jos se ei geneettisesti sitä mitenkään voi olla. Rahat vaan menee hukkaan, mikä ny toisaalta ei taas tuomarin ongelma ole...  :P

Sintturainen

#963
^No juu tiedetään, mutta vähän haastetta tuomareille  :D

Niinku se Peten sampanjakilppari, vai mikä se nyt olikaan  XD

Minski

#964
Lainaus käyttäjältä: "Annina"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mä en näe tolla Anninan mysteeri-Mandariinilla mitään merkkejä, musta se näyttää ihan yksväriseltä. Ei sen olis mahdollista olla ihan vaan huono keltainen musta ?
Joo, kököltä kemultahan se on koko ajan näyttänyt, mutta ongelmana on se, että geneettisesti se ei kemu voi olla. Kun isä on musta niin toinen To jää uupumaan. Tämä kun on naaras. Mysteeriä edelleen siis ilmassa... Merkkaan kohta papereihin, että se on kilpikonna ilman perusväriä. :D
Ai se oli naaras se poikanen, mä ihan joteskin aattelin urokseks sen. No sitte on kyl tosi ihme se väri. Jos se on joku outo umborous-hässäkkä ? Umborous tekee värille kuin värille niin outoja asioita ja aiheuttaa harmaita hiuksia kasvattajalle, että mä oon manannu monta kertaa koko umborouksen olemassaolon :D
Hamsteriton tätä nykyä

Pummi

#965
Ei mitään hajua näistä hamstereiden väreistä...
Jospa joku paremmin tietävä osais valaista asiaa

ja tarkistaa onko tämä helmiäissafiiri vai -normaali? vaai.. :d

Anonymous

#966
^Vaikuttaisi helmiäisnormaalilta

Pummi

#967
^ Jeps, kiitosta. Koitin muiden hamsujen kuvista tota tarkistella, mutta sekottu vaan koko homma.  Helmiäissafiiria myyjä veikkasi ja mie kun en näistä ite oikein mitään osaa sanoa, vaikka simppeli juttu sinänsä onkin.

Mrk

#968
Joo helmiäisnormaali on ja aika nätti sellainen kuvionsa puolesta.

nennu

#969


Onko tämä neitonen normaali valkonauhainenlaikukas vai mikä?Harmaata huomasin tänään olevan päälaella hieman.

Ninde

#970
Mustat vai punaiset silmät? Ja onko vanhempien väreistä tietoa? Näyttäis kyllä aika oranssilta, joten olisin ennemmin veikannut perusväriä cinnamoniksi.

nennu

#971
Mustilta nuo silmät kyllä näyttää..vanhemmista toinen muistaakseni oli valkoinen..papereja ei pikkuisella ole niin en voi tarkistaa..

Mikähän lie ajatuskatkos tullut eilen? :oops: ..cinnamonilta tuo väritys kyllä näyttää..mut voiko sitten cinnamon olla jos kerran silmät ovat mustat?

nennu

#972


Jatkan vielä utelua xD ..onko tämä meidän nuori herra tummanharmaa?

GaneshaX

#973
^ Hopeanharmaa  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

nennu

#974
Kiits :)