• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mikä väri? - kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun

Aloittaja allysia, 26.10.07 - klo:07:15

« edellinen - seuraava »

Mimmi

#795
mikä väri


Hamsufani97

#796
Tässä siis meidän edesmennyt Sulevi, väri on jäänyt vähän mietityttämään. Creme sen olisi pitänyt olla mutta ei se kyllä mun mielestäni ole. Auttakaa te viisaammat :D



Edit. Sulevilla ikää siis kuvassa semmonen 18-19kk :)

Ninde

#797
^Taitaa olla keltainen musta, jolla musta tikkaus on jäänyt hieman vaaleaksi. :) Näitä tällaisia keltaisia mustia voi helposti varsinkin pienempänä luulla cremeiksi, kun tuo musta värikin on sellainen joka alkaa kunnolla tummumaan vasta iän myötä.

Lainaus käyttäjältä: "Mimmi"mikä väri

Onko vanhempien värejä tiedossa?

Hamsufani97

#798
Oho! Eipä oo tullu mieleenkään että Sulevi ois voinu olla kemu. Kiitos paljon avusta!

Mimmi

#799
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"
Lainaus käyttäjältä: "Mimmi"mikä väri

http://www.aijaa.com/img/t/00711/5462950.t.jpg
Onko vanhempien värejä tiedossa?


ei oo tiedossa  :(


näyttäis creme vn minusta?

Ramone

#800
tiedätkö jo minkä värinen se on?
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

Ramone

#801
Olisi tälläinen kysymys :)
Eräs henkilö väittää, että punasilmäisiä luonnonvalkoisia ei ole olemassa.
Onko se totta?

Ainakin petsiessä olen nähnyt Ulla Järvisen hamsterin (Dos-Entti) joka on merkitty pk rex ps luonnonvalkoiseksi  :|
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

Scarlett

#802
Kyllähän se punasilmäisyys voi ihan vapaasti yhdistyä muiden värigeenien kanssa, mikään ei sitä estä.

Ramone

#803
Kiitos tiedosta!!!
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

Anonymous

#804
Onko tämä punasilmäinen luonnonvalkoinen?

Ramone

#805
Tuo on se Ullan kasvatti :D

Minulle  on jo aiemmin täällä sanottu että tämä http://www.petsie.fi/pet.php?petid=9895 ... etid=67414 herra on ps luonnonvalkoinen, mutta voisiko joku varmistaa? Isä hopeanmusta laikukas, emä norre umborous. Papereista ei ainakaan näy ,että kantaisi cremeä. Korvat ovat siis värittömät, ei laikkuja tai mitään.
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

Anonymous

#806
Lainaus käyttäjältä: "Scarlett"Kyllähän se punasilmäisyys voi ihan vapaasti yhdistyä muiden värigeenien kanssa, mikään ei sitä estä.
Eikös korvien pigmentittömyys viittaa albinismiin? Punaiset silmät vielä ehkä ymmärtää, mutta "luonnonvalkoinen", jolta puuttuu pigmentti korvista ja jolla on punaiset silmät, ei kuulosta luonnonvalkoiselta.

EK05

#807




Vähän huonompitasoiset:




Olen itse veikannut normaali vn:ksi, mutta koska en mikään maisteri väreissä ole niin varmistan :) Korvat ovat harmaa, mutta molempien yläosa on valkoisen läntillinen.

tintsku

#808
^Kyllä se normaali vn on :)

Anonymous

#809
^^Kyllä on kun normaalilla on norsunluun väriset ja normaali umborouksella tumman hopeanharmaat ja tuolla ihan selkee vn.