• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Tatu

#450
^On itsetehty ja kyllä se on kovan suosion meilläkin saavuttanut :) Kuvassa ei näy mutta siihen on veistetty kahdet rappusetkin joita pitkin voi mökin päälle kivuta.

Vessanurkka oli juu tuossa tason päällä, ei se sitä käyttänyt joten siirsin puruihin toiseen nurkkaan. Ei vieläkään.. Siirsin sitä muutamaan paikkaan ennen kuin luovutin ja nyt ei ole vessakoppia ollenkaan. Hyvin pärjää ilmankin..

Timi-talvikolla on kyllä vessa ollut aina tason päällä ja on osannut sitä käyttää :) Näillä kahdella muulla ei vessalootaa sitten olekaan.

Minski

#451
Lainaus käyttäjältä: "Tatu"^On itsetehty ja kyllä se on kovan suosion meilläkin saavuttanut :) Kuvassa ei näy mutta siihen on veistetty kahdet rappusetkin joita pitkin voi mökin päälle kivuta.
Milläs summalla tollasia tekisit muutaman meillekin :D
Hamsteriton tätä nykyä

Tatu

#452
:D Mulla on sen verran peukalo keskellä kämmentä että minä en tuommosia onnistu tekemään, eräs tuttavani teki kun annoin ohjeet. Iskällä on puusepän koulutus ja sekin jotain noille hamsuille suostunut nikkaroimaan.. Ite olen tehnyt Iisan terraan vain nuo epämääräisen näköiset pajurappuset ja pajusillan, vai mikälie hamsujen a-este onkaan. Iisa on kyllä siitä kiipeilijänä paljon tykännyt ja ravaa sitä iltahepulin aikaan ylös alas. Ajattelinkin että taas seuraavan kerran kun minut raahataan maalle viikoksi ja iskee tylsyys niin nikkaroin toiset vastaavat (ja tottakai taas vasaran käsittelyssä mustuneen sormen kera ja sahan kuvio polvessa xD)

Minski

#453
^ Ok. Harmi, kun ei oo tollasia tuttavia itellä :D
Noi raput ja tikkaat on just hienoja, älä suotta vähättele omia taitojasi :)
Hamsteriton tätä nykyä

Meba

#454
Viikonloppuna tuli väsättyä pajutunneli ja kulmataso  :)


ammie

#455
^Tosi hienoja! Kyllä mullekin kelpaisi tuollainen taso!  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Looq

#456
^^Juu on hienoja. :)
Pitäis itekki varmaa väsätä tommone. :D

ZiiCan.

#457
Ajattelin tulevalle kääpiölleni (talvikko) laittaa sellasen ihanan puumökin, jonka katolle se pääsiee sitten sellaista puista 'ramppia' pitkin, ja juoksupyörän ja sitten sellasia paperirullan hylsyjä. Mitä oon kuullut, niin ovat kovassa käytössä.. :) Ja sitten näin eläinkaupassa sellasen paketin jossa oli muovisia, erivärisiä (esim. violetteja ja vihreitä) putkia, ja ajattelin että jyrsiikö talvikko niitä? Ja sitten ajattelin että voiko niitä pahviputkia laittaa puruihin, siis niinkun 'maan' alle?
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

Mianna

#458
^Hamsteri voi jyrsiä muoviesineitä, mutta ei välttämättä. Kannattaa kuitenkin suosia sellaisia virikkeitä jotka eivät ole vaarallisia vaikka hamsu jyrsisi niitä. Toki voit laittaa putkia purujen alle, useimmat hamsut tykkäävät möyriä puruissa ja tunneleissa, varsinkin kääpiöt.  :)

ZiiCan.

#459
^kiitos.  :)
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

ZiiCan.

#460
Aiheesta hieman poiketen, riittääkö syrkille yksitasoinen terra? Esim. duna? Jos sillä on tarpeeksi virikkeitä ja vaikka juoksuboxi?
Tyhmiä kyselen..=)
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

KaisaM.

#461
^Kyllä riittää. Itse ainakin suosin ennemmin suurta pohjapinta-alaa kuin korkeutta. Syrkki on kuitenkin kotoisin aavikolta, ei puista.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

ZiiCan.

#462
^Ok. Kun ajattelin vain kun eläinkaupoissa on monilla syrkeillä kaksi -tai kolmikerroksiset. Ja sitten yhdessä kirjassa sanottiin että syyrialaisella pitää olla suuri, mieluiten useampikerroksinen häkki.

Itse en pidä hirveästi häkeistä, kun puruja leviää ympäriinsä ja sitten kun jotkut hamsterit kalisuttaa kalterieta öisin.. :S
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

ammie

#463
^ Kyllä ne niitä dunan kattokaltereitakin kalisuttaa niin tahtoessaan.  :D
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

ZiiCan.

#464
^Nii..meillä asuva yksilö on joko liian kömpelö tai liian laiska kiivetäkseen kattoon. Ei ole nimittäin koskaan tehnyt sitä...ei toivottavasti teekkään... ;)

Mielestäni nämä ovat ihanat, mutta pitääkö nuo tikkaat jotenkin kiinnittää maahan vai pääseekö hamsteri sinne muuten? Kun jos nuo heiluu kauheesti ja sitten vaikka kömpelö kääpiönikin voisi pudota..onko putoaminen tod.näköistä? Ja onko tuo aukko edes syrkin mentävä? Näyttää tosi pieneltä... :pihalla:

On se nyt kumma kun ei linkki toimi..http://www.aqualife.fi/images/Aqualife_Page91_2.jpg. Kokeilkaa tuota.
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]