• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Pinsku

#165
Lainaus käyttäjältä: "Mia"Tänää ostin sellasen pytken mikä roikkuu katosta mikä on kangasta, ja Lumi innostu siitä tosiaankin! Ei oo muuta tehnykkää. xD

Lumi? Munki hamsu on Lumi..  xD

Talvikko_95

#166
Mietin, että olisko tollanen-->
http://terrieri.net/index.php?main_page ... ts_id=3365
teiän ns. ammattilaisten mielestä hyvä??  :oops:

Ja mahtuuko hamsu tuollasesta:
http://terrieri.net/index.php?main_page ... ts_id=1558
<-- Mahtuuko kääppäri tollasesta pienemmästä vai pitääkö sen olla toi isompi??
? Talvikosta haaveilen ?

Vilma

#167
Lainaus käyttäjältä: "Talvikko_95"http://terrieri.net/index.php?main_page ... ts_id=3365
Minusta tuo vaikuttaa hieman liian isolta hamsterin asumukseen ja on todella kalliskin, mutta voithan sinä tuon tilata, jos haluat.
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

naira

#168
Lainaus käyttäjältä: "Talvikko_95"//http://terrieri.net/index.php?main_page=product_info&products_id=3365

Mä olen kuolannut tämän perään jo ties kuin kauan. Noin niinkuin ulkonäön takia, en niinkään siinä mielessä, että se olisi hamsuille jotenkin erityisen mieleinen :D

Talvikko_95

#169
LainaaMinusta tuo vaikuttaa hieman liian isolta hamsterin asumukseen ja on todella kalliskin, mutta voithan sinä tuon tilata, jos haluat.
Ei mulla oo viellä oo edes hamsteria  xD on vaan aikeissa hankkia, ja tarkotin lähinnä, onko sovelia hamsuille  :mrgreen: juu kyllähän se vähän isolta kuullosti ja onhan se kyllä kalliskin  :(  mutta näytti vaan nii kivalta :lov
? Talvikosta haaveilen ?

Nilla

#170
^^ Toi nairan laittama on kyl aika kiva  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

GaneshaX

#171
Lainaus käyttäjältä: "Ritu"//http://www.hauhau.com/netstore/product_details.php?p=1326

Onko kellään tuollaista? Karvakorvissa vaan oli myynnissä, mutta näytti silmääni kovin matalalta. Onko tarpeeksi korkea syyrikselle?

Meillä on myös tommonen, pistän sinne kun esim. siivoan dunat/gabberit. Kyllä meillä on pysytty hyvin aitauksen sisällä. Varsinkin jos siellä on tekemistä. (ja yksi hittituote on ISO rottakokoinen juoksupyörä) Ja syrkeistä kyse :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#172
Lainaus käyttäjältä: "Ritu"//http://www.hauhau.com/netstore/product_details.php?p=1326
Onko tarpeeksi korkea syyrikselle?
On liian matala syyriksille mun kokemuksen mukaan ! Itellä oli tommonen, ostin joskus Ideaparkin Faunattaren alekorista. Ei mennyt kauaakan, kun hamsut hoksas kiivetä sen alimman vaakatasossa olevan pinnan päältä aitauksesta pois. Aitaushan on siis vain 23 cm korkea, joten kyl siitä alarimalta pystyy hamsu ponnistaan pois. Tietty siinä ite vahtii koko ajan hamsua, kun se tuolla juoksee, mutta meillä kun hamsut kerran keksi, että siitä alarimalta voi kiivetä karkuun niin vaikka ne kuinka nosti takas aitaukseen niin hetihän ne oli kiipeemässä uudestaan alvariinsa, joten eipä se enää ollu niillä muuta kun karkuun yrittämistä koko ajan. Robot siellä kyllä pysyi, joten kääpiöille hyvä :)
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#173
Jaa, meillä pysyy siellä ihan hyvin. No, aina ei voi voittaa XD  Ei edes joka kerta :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Jane_O

#174
Onkos jonkun hamsterilla käytössä Silent Spinner -juoksupyörää?

OIisin siis kiinnostunut siitä, että onko ko. pyörä toiminut hyvin ja onko kestänyt? Meidän Maxin nykyinen pyörä nimittäin alkaa pahasti vetelemään viimeisiään  :roll:. Haluamme pojalle nimenomaan ison pyörän, mutta ovat vaan aika harvassa. Ja tuon kokoluokan pyörät ovat jo sen verran kalliita, että olisi kiva kuulla kokemuksia.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Juulia

#175
Teen itse hamsuille paljon virikkeitä. Suosituimpia ovat katossa roikkuvat riippukeinut, joita varmasti jokainen osaa itse tehdä :) . Eli leikataan kankaasta halutun kokoinen pala, puhkaistaan kulmiin pienet reiät ja kiinnitetään esim. klipseillä (millä nyt jokainen haluaakaan) ;) . Kestäviä virikkeitä, jollei hamsua ala silputa sitä.

^ Kaverini syyrialaisella on ko. pyörä käytössään. Papparainen täyttää jo pian kaksi vuotta ja pyörä on palvellut koko hamsun iän.
Kestävä pyörä todellakin! Myös hiljainen, ei vingu tms. :) . Jos olet ostamassa ko. pyörää, suosittelen ostamaan! :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Ritu

#176
^Meinasinki kysyä mistä kankaasta oot noita riippukeinuja tehny. Oon ite joskus ekan hamsun kanssa tehny jenkkihuivista ja se oli reijillä heti. Myös pussilakanaan on jyrsitty reikä, kun olin laittanut kuljetusboksin päälle osittain suojaksi. Meillä ei siis ole riippareita tästä syystä, vaikka niitä haluaisinkin.

^^Meillä on ollu kaks tommosta cämpsyillä käytössä. Molemmat meni rikki varmaan kuukaudessa. Lisäksi ne pyörivät liian herkästi. Hamsu oli monasti puolivälissä juoksupyörää menossa, kun pysähtyivät. Täällä joku oli linkittäny youtubesta filmii, ku hamsu pyörii tollasessa pari kierrosta ympäri ja lentää sieltä ulos. Meille ei enää tuollaista koskaan tule, vaikka ihanan hiljaisia ovatkin.
- Riikka

GaneshaX

#177
^^ Silent spinner on erittäin laadukas, hiljainen pyörä. Talvikolla oli sellainen. Huonosti vaan noita kokoja. Eikä menis pitkäkarvasella uroksella jos saiskin 20senttisenä.
Ja kallis, siinä tais olla sen huonot puolet.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nilla

#178
Pitäisi taas tehdä hamsuille jotain tasoja, heti kun jaksaa  ;)  Laitan sitten kuviakin.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Juulia

#179
Ihan vanhasta lakanan räsystä olen noita väsännyt. Meillä tykätään kovasti ja yksikään ei ole rei'illä :haha .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta