Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

Anonymous

Tässä yksi versio tekemästäni terran kannesta

Markka

Hieno!(mut ei läheskään yhtä hieno kuin pappan tekemä :ylpee: )( Vitsi :) Hieno se on )
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Saana

^^Toi on tosi hieno!

Sahapukki

Voikun se on hieno, Taikahamsu. (: ^^
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Anonymous

Tollaseet mulla on melkein joka terrassa ja ilmatteeks sain veljeltäni tota listaa niin ei tule edes kalliiks kannet  :D
Vieläkö se Saana tarttee sen kannen?

Takku-Turkki

Mä rakastan sitä, kun saan itse askarrella eläimille virikkeitä. Meijän mökki on kuin unelma tämmöselle, sieltä löytyy sitten ihan kaikkea mitä ikinä tarvii ja keksii  xD

Tällä hetkellä mulla on virikkeinä parit tikkaat, kookospähkinän puolikkaat, taso, heinätunneli, heinää, paljon puruja, pahviputkia, oksia, kiviä, tiiliä yms.

Odotan jo innolla että pääsen mökille seuraavan kerran, tätä ketjua lueskellessa tuli kaikenlaisia ideoita ja vinkkejä  ;)
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

norppis

Tänään väkersin pajusta taivuteltavan sillan Cooperille. Todella helppo tehdä sekä taipuisuuden ansiosta sitä on kiva väännellä ja käännellä ja muuttaa näin ollen sisustusta usein.

Tarvikkeet: Pajuja, tukevaa rautalankaa ja porakone. :)

Hamsun koppi on myös itse tehty sekä nuo portaat. Samoin ekassa kuvassa tein sille tuollaisen buuhaboksin (Ikean pahvilaatikko jonka kannesta tehty taso tuohon boksiin) missä se rakastaa kaivella. :sydan

Sahapukki

Meidän Aapeli vaikuttaa jotenkin niin tylsistyneeltä. Illalla kun tämä on hereillä, Apsu vain istuu, tai kiipeilee kaltereita pitkin kattoon. Olemme kokeillut jo erinlaisia pahvi- ja muoviputkia, oksia, juoksupyörää yms, mutta aina se vain tuolla köllittelee. Aapelin lempipuuhia ei taida olla jyrsiminen, sillä siemenputketkaan eivät kiinnosta. Olisiko teillä mitään aivotoiminta neuvoja, - tai muita virikkeitä Aapelille?  :|
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Tänään väsäsin tommoseen terraan  :grin

Ellli

Joo.. Voisin piiitkästä aikaa käydä kirjastossa. Täytyy taas ens viikol käydä kirpparil löytyykö sieltä mitään ihanaa noille.
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

kiivi112112

On tosa häkissä tuommonen muovinenpesä(iglun mallinen) niin haittaako jos hamsu jyrsii ja syö sitä muovia(ei kuitenkaan ole)ja muutenkin kaikki pahviset sun muut virikkeet niin saako syödä niitä?

kiivi112112

OIs vähän kiire tolla kysymyksellä :)

yennni-

ei haittaa vaikka jyrsii, tosin siitäkin on monia mielipiteitä. jos se ei nyt ihan elämäntehtäväkseen ota sen möksän syömistä niin antaa mennä vain (:
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

Joo :D

Takku-Turkki

Mä väsäsin tommosen mökillä, Zorro tykkää kovasti.  :)
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]