• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Nape

#735
Siis olis huippu pitää jotku askarteluiltamat :D  Mä voin tuoda ompelukoneen ja kankaita xD  Tai sitte tuutteki kaikki meille ja tungetaan Pena ja lapset siks aikaa johonki, että saadaan rauhassa nikkaroida :angel

Mirkku: Vai haluais Dobbykin tuollaisen riipparisysteemin, niin sehän taitaa tykätä kaikesta retrosta :)

Vevve

#736
Sähkökuviosaha ja ruuvipenkki ois kans ihan must, mulla on täällä himassa kaikki tarvikkeet mökkeihin paitsi ruuvipenkki, niin on ollut vähän hankalaa saada tehtyä mitään. Maalla olen askarrellut mökkejä, mulla ei taida olla niistä pahemmin kuvia mutta esimerkiksi tässä kuvassa mökki on itsetekemäni  :) Ja teinhän mä joskus yli vuosi sitten poskariinkin sen mökinrakennusjutun...

Anonymous

#737
Mä hommasin 8e sähkökuviosahan ja poraan reikäteräsarjann jolla saa tehtyä noita ikkunoita ja ovia. Sahailen kylppärissä ja nikkaroin olkkarin lattialla istuen  :mrgreen:

Vevve

#738
Mullakin oli sähkökuviosaha, mutta vaari vei sen takaisin mökille viime viikolla kun en kuulemma tarvinnut sitä.  :D

petosiru

#739
^^Mistä sait sahan noin halvalla? Kivoja mökkejä oot tehny.  :) Iteki vois koittaa jos olis välineet..
Mulla ei tosin o poraakaan.
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Vevve

#740
^ Mä en oo poraa tarvinnu, oon sahannu kuviosahalla oviaukotkin. Ei tosin tuu tommosia hauskoja pyöreitä koloja. :D

Anonymous

#741
Tarjoustalosta ostin tuon omani. Noi reikäterät on tosi kätsyjä ja nopeita noissa mökeissä.

ammie

#742
Mitä kaikkee tollasen mökin tekemiseen siis oikeastaan tarvii? Olis kiva itsekin tehdä omille hamsuille, vaikka hyvinhän noi pahvilaatikotkin toimii.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

#743
^ Puulevyä, sahan ja liimaa tai nauloja. Mä käytän erikeepperiä.  :)

MirkkuH

#744
Voi ettänsä...postista oli putkahtanut tälläinen hieno retro-riippari :)

Voi Nape Nape...suurkiitos :sydan

Tässä Harry ja veljensä Larry esittelevät riipparia, kun itse sankari on vielä untenmailla :zzz:




Pitää sitä vielä mallata paremmin, nyt piti vaan saada se heti käyttöön :P

...tarjoustaloon vie munkin askeleet; pitää käydä katsastamassa niitä taikahamsun mainitsemia värkkejä :yes:

ammie

#745
^ Voi kun ovat Larry ja Harry suloisia poikia.  xD  Mut vautsi, tosi kiva toikin riippari ja myös Napen aiemmin esittelemät kangasvirikkeet oli tosi hienoja! Taikahamsun mökit kans.

Mistähän tommosta puulevyä sais ostettua noihin mökkeihin? Ja väännetään rautalangasta, niin onnistuuko toi tekeminen myös pelkän poran avulla, vai tarviiko siihen väkisin johonkin sahaa? Miten millään sahalla edes saa noin pientä tehtyä?  :oops:
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#746
Mä ostin täält yhelt kirpparilta noi levyt mut saahan niitä ostettua puutavaraliikkeistä. Siis totta kait tarttee sahaa moneenkin kohtaan eihän poralla mitään yksinään tee. Mistä Mirkku sä ton riipparin oot hankkinnu?

ammie

#747
Mä tuumin, jos sen ois saanut tehtyä niin, että porailee niitä reikiä ihan vierekkäin tai muuta yhtä nerokasta.  :D  Taitaa mulla taas kaatua homma siihen, että meidän ei oo koskaan tullut hankittua sahaa. Hitsi vie.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

MirkkuH

#748
^^Ulla, Linda, Lillan ja Gunvald lähettivät Dobbylle :sydan  ...olivat pyytäneet Napen tekemään, kun Dobbyn äiskällä (siis Mirkulla) on ompelukonekammo :P

Anonymous

#749
Oho Napehan on laittannu koneen sauhuamaan. Napenhan kannattaa alkaa myymään niitä kun ostajiakin on varmaan paljon.

Sahat nyt ei paljoa maksa.