Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

Anonymous

Leevi ei ainakaan ole omalle tuollaiselle tehnyt mitään, kun sillä oli joskus alussa tollainen. (:

Nami2

Noita putkia kannattaa kysellä myös valokuvaamoista. Niillä on paksuja putkia valokuvapaperirullien sisällä ja niitä tulee paljon. Siellä ovat olleet tyytyväisiä, kun joku hakee ne pois.

^ Kiitti vinkistä ! Alkaakin jo tää Pringlesien syönti näkyä mahasta :D

tiksu7

Meillä hamsuilla erikokoisia kiviä, juoksupyöriä, itse tehtyjä tasoja, pahveista tehtyjä mökkejä..

Voiko esim. omenapuun oksan antaa hamsulle ?

Minski

^ Omenapuun oksan voi hyvin antaa, samoin koivun, pajun ja haapapuun oksia voi antaa :)

Tuossa topicissa lisää siitä mitä jyrsittäviä ja syötäviä hamsuille voi luonnosta hakea: viewtopic.php?f=4&t=4731 :)

kiitos vastauksesta  :)
Menenkin heti katsomaan löytyisikö sopivia oksia.

HamsterSailor

Mulla oli kerran sellanen heinäpesä, jonka annoin Pepille ja seuraavan siivouksen aikoihin tuli mieleen, että missäs se heinäpesä on ja löysin sen jäännöksiä purun seasta xD Se oli erittäin tehokasta toimintaa :D

tiksu7

Saakos käpyjä antaa ? Ja mites niiden puhdistus ?

Yadell

Meillä on virikkeinä kaikkea mahdollista pahviputkista riippumattoihin. :) Kaikki riippumatot on itse tehtyjä. Tässä kuva yhdestä. (ps. teen näitä tilauksesta, kysy lisää yksärillä)

Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

MortimerRiddle

Mua on alkanut ihmetyttää tuo maitopurkki asia. Saako niitä antaa vai ei?  :huh Yleisestihän sitä kuulee sanottavan ettei millekään jyrsijälle saisi sellaista antaa muovisen sisäpintansa takia.

Onko tosiaan näin, että maitopurkin antaminen on ehdoton virhe?
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Yadell

Ei saa antaa, ellei ole 100% varma, ettei hamsteri jyrsi sitä. Mutta ikinä ei voi olla täysin varma, joten en suosittele.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Minski

^^ Maitopurkkien suhteen taitaa hamsuihmisissä olla kahta "kastia"; toiset eivät antaisi niitä hamsuille, kun taas toiset eivät näe asiassa mitään ihmeellistä. Tuossa on jotain aiempaa maitopurkkikeskustelua: viewtopic.php?f=4&t=129&p=115805&hilit=maitopurkk%2A#p115805

Lainaus käyttäjältä: "tiksu7"Saakos käpyjä antaa ? Ja mites niiden puhdistus ?
Voi antaa. Tosin meillä hamsut ei ymmärrä niiden päälle mitään :) Ite oon puhdistanu kävyt ihan vain pesasemalla.

Yadell: Hienoja riippumattoja. Ite en jaksaisi väkerrellä ja ihailenkin aina niitä, joilla intoa ja taitoa riittää.

GaneshaX

Mä olen väsäillyt itse nyt noita pajusiltoja. Tarttee laittaa kuvaa jossain välis. En aijo jostain syystä kyllä ikinä enää ostaa kaupasta. Rautalangan päätkin sain täysin piiloon. Jee  :mrgreen:

Sukulaisten tonteilla kasvaa pajua riesaksi asti. Ihanaa  :D
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nape

Siinä on nyt pitkää tunneliviritystä iltalenkkeilyä varten. Sainpahan aikaseks värkätä noita tänään ja kyl oli tytöt mielissään, ees taas juoksivat noissa. Täytyypä siis tehä lisää noita.

Minski

^ Voi vitsi kun hieno ! Mulla on ollu ton tyylisiä myös välillä -ei tosin läheskään noin hienoja- ja hamsut on tykänny tosi paljon niistä, vielä kun piilottelee johonkin kolosiin tai virikkeiden päälle jotain syötäviä niin hamsut saa toteuttaa luontaista itseään etsimällä ja keräämällä ruokaa :) Ainoo huono puoli minkä koin oli se, että kaikki viritykset täyty aina kerätä pois, olis niin kiva, kun vois jättää tollasen puuhamaan aina lattialle :)