• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#570
Kiitoksia. on noita tullut väsättyä jos jonkinmoisia jo omille hamuttimille.

Milzuli^

#571
Oon tehny syrkeille niistä pahvisista kissanruokapaketeista (missä on niitä annospusseja, esim. tälläinen *klick* pesämokkejä ;)) On tosi mukavia, isoja ja hyviä :D Tekee vaan reikiä sinne tänne ja niistä voi kasata esim. "kerrostalon" :DD itelläni ainakin ihan mukavia, hamsut vähä jyrsii, mutta ei oo irronnu mitään väriaineita tms. :DD
Hippu
Lumihiutaleen Hippu
talvikko [size=200]?[/size] helmiäisnormaali

Marikainen

#572
Meillä tehdään myös noista kissanruoka laatikoista mökkejä. Tosin meidän Viljamille ei mitkään mökit kelpaa, herra nukkuu mieluummin vaikka taivasalla.

-Alpseta-

#573
Mun hamsu teki pesän häkkinsä nurkkaan vaikka siellä oli vaikka minkälaisia paperi-igluja ja muita.  :c8  :huh

Anonymous

#574
Maitopurkki sisältää muovia ja ei varmaan tee hamsulle hyvää järsiä niitä.

Mustikkamaan

#575
Mä oon kyllä käyttäny maitopurkkeja myös.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

ZiiCan.

#576
Jos tuun nyt koskaan ikinä saamaan kääppistä, niin saa ehdottomasti tämmösen:

http://www.zooplus.com/shop/rodents/acc ... ins/126844
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

Cindy

#577
Mitäs mieltä ootte kun en haluais heti laittaa juoksupyörää dunaan kun hamsu sinne muuttaa, niin millon ois sitte sopiva aika laittaa se juoksupyörä sinne? ;)
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

Wiivi

#578
^ Lola ei ole edes tajunnut juoksupyörän tarkoitusta. Käy siellä vain silloin tällöin istumassa ja ihmettelemässä  :D. Juuri nyt en sitä kyllä siellä pidä, mahtuu muut virikkeetkin paremmin.  :)
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Milzuli^

#579
Voisko joku minua viisaampi ihminen kertoa, minkälaisia ne paperi-iglut oikein ovat? Miten tehdään? Mistä? Olen niin tietämätön :´DDD
Hippu
Lumihiutaleen Hippu
talvikko [size=200]?[/size] helmiäisnormaali

Cindy

#580
Lainaus käyttäjältä: "Mianna"^Lainaus muualta foorumilta:
Paperi-iglu:
- rulla vessapaperia
- pullasuti/sumutepullo
- kulho
Laita kulho ylösalaisin ja kiedo vessapaperia ympäri samalla pullasutilla/sumutepullolla kostuttaen. Aika märäksi saa kostuttaa. Lisää aina uusi kerros vessapaperia, ja kostuta. Muista jättää oviaukko!
Kun vessapaperia on paksuudeltaan n. 7-10mm, niin laita iglu kuivumaan.
Kuivumisessa menee muutama päivä. Sen jälkeen voit irroittaa kulhon ja iglu on valmis!

^Kun selaa tätä ketjua niin huomaa Miannan lähettämän ohjeen. ;) Eli ihan wc-paperista tehdään ja ohje on tuossa.
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

Minihamsteri

#581
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Mä kyllä talvella kahlasin haaroja myöden lumessa hakemassa noita kotia kuivuun.

Itsekin olen rypenyt melkein kaulaa myöten lumessa
noita pajusiltoja tehdessä.  :D

Minski

#582
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"
Lainaus käyttäjältä: "Kiiira"Mä oon rakentanu maitopurkeista sellasen nukkumatalon. :D
Maitopurkki sisältää muovia ja ei varmaan tee hamsulle hyvää järsiä niitä.
Mä oon kyllä käyttäny maitopurkkeja myös.
Mäkin oon kyl käyttäny maitopurkkeja joskus, kylläkin tosi harvoin, koska en oikein tykkää maidosta. Mutta kun oon miettiny, että annan mä koirallenikin järsittäväks maito- ja mehupurkkien sisällä jotain makupaloja niin oon aatellu, että miten se hamsulle sen ihmeellisempää materiaalia olis. Nyt tulee tietty joku koiranomistaja sanoon, ettei niitä sais antaa koirankaan jyrsittäväks :)
Hamsteriton tätä nykyä

ZiiCan.

#583
Joo, oon ehkä kysynyt tän aikasemminkin, mutta miten te kiinnitätte juomapullon terraan tai dunaan?  :pihalla:
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

supiainen

#584
Saako virikkeenä olla kuusen/männyn oksia/neulasia?
[size=85]? Delfoin Elga "Nuppu"
syyrialainen, lk, musta valkoinen, s. 12.2.09 ?
[/size]