• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#750
...ja sun niitä möksii :)

Anonymous

#751
NOh niit ny ei taida kehtaa myydä kenellekkään  :oops:

Nape

#752
Juu, meidän tytöt + Gunvald halus vähän yllättää Dobbyn :)  Mukavaa, että oli mieleinen riippari :sydan
Ja muutes, Dobbylla on hienosti laitettu tuo häkki!!!

Meilläkään ei oikeen mitään vasaraa, tavallista sahaa, ruuvareita ja nauloja kummempia työkaluja oo, että melkeenpä pitäs käyä jostain hankkimassa, että vois itsekki kokeilla tota mökkien tekoa, vaikka epäilen, että niistä tulee jotain hökkeleitä :D
Paula sai niin hienoja noista mökeistä tehtyä, mut jotku ne vaan osaa :)

Mrk

#753
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"^ Semmoset hamsuihmisten askarteluiltamat oiskin kivoja!  :D
Joo! Voidaan yhdessä mm. sahata otsat hiessä kookospähkinöitä auki tai edesauttaa naapurisopua hakkaamalla vasaralla nauloja oikein monen ihmisen toimesta. :D

Tässä mun viimeaikaiset askartelut ja taidan jatkossakin tehdä itse noi puuhärpäkkeet, tuli meinaan zooplussalta viime tilauksesta niin surkeeta laatua... Noihin pehmoputkiin pitäisi vielä keksiä jotkut kiinnityssysteemit.




Pampula rukka joutui malliksi ihan vaan ruokapalkalla, aikamoista kiskurimeininkiä.  ;)

Vevve

#754
^ Tosi hienot puusillat! Mun tekemistä tuli aika kökköjä, en löytänyt sopivia oksia niin sahasin laudasta palikoita  :D

...Hitsi, nyt alan kaipaamaan kaikkia tarvikkeita tänne. Just vietiin se saha ja puulevykin mökille.

MirkkuH

#755
^^vähän hienoja :yes:

Anonymous

#756
Tosi hienoja noi tikkaat ja sillat+putket ;)

Minski

#757
Lainaus käyttäjältä: "Mrk"http://img.photobucket.com/albums/v649/ ... 1285780797
Vitsi kun hienoja :huh
Miten te jaksatte näperrellä kaikkia tollasia ? Mulla ei riitä itellä intoa ja tuntuu, ettei oikein aikakaan. Noikin on kun kaupasta ostettuja.
Hamsteriton tätä nykyä

Nape

#758
On kyllä hienoja siltoja ja putkia tehty, siis vautsi vau!!! Vitsit, mulla ei kyllä sinni riittäs noiden siltojen tekoon.

MortimerRiddle

#759
Olisipa enemmän rahaa ja aikaa niin saisi aina uudenlaisia virikkeitä hamstereille. Tuntuu hieman ikävälle kun vain samoja virikkeitä noilla nyt on. Mutta eipä voi paljon mitään ostaakaan kun joululahjoihinkin pitää alkaa säästämään... Ehkä ostankin jotain jännää sitten noille lahjojen muodossa. Täytyy katsoa mihin rahat riittävät ihmisten jäljiltä.  :)
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Anonymous

#760
Tein tänään kokeilun taustasta terraan ja huomio kuvassa näkyy enemmän ilmakuplat kun livenä!!! Kaikki noi on luonnonmateriaaleja kontaktimuovin sisällä joten täysin tiivistä siitä ei saa.

Nape

#761
On hieno tuo tausta!!! Viimeistään lauantaina näänkin sen livenä :)

Jonsku

#762
Lainaus käyttäjältä: "Narsu"Voikahan hamsulle tehdä suolataikinasta mökin/pienen tason etc?
Siinä ei ainakaan ole mitään vaarallisia aineita (kun lapsillekkin annetaan sitä muovailtavaksi, eikä haittaa jos sitä pistää suuhun, koska raaka-aineina on vain suola, jauho, öljy, vesi)...

Hamsuillehan suositellaan myös suolakiveä, joten tuon jyrsiminen ei olisi kai pahitteeksi? :D

Mikä on teidän mielipiteenne, voisiko tuolle tehdä suolataikinasta jotain?

Kaipaisin vieläkin tietoa,voiko hamsulle tehdä suolataikinasta mökkiä... :oops:
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Anonymous

#763
^Ite en tekis, joku muu voi vastata fiksummin. Ite käytän puisiamökkejä taikka pahvilaatikoita.

Nape

#764
En kyllä tekis taikataikinasta, en usko, että on hirveen terveellistä jos hamsu alkaaki jatkuvalla syötöllä nuoleen sitä asumustaan.

Tässä tän päiväsiä ompeluksia