• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 27.10.2013, Lahti (SHY)

Aloittaja viiru, 06.08.13 - klo:11:28

« edellinen - seuraava »

Vevve

Ennakkoilmoittautumismäärät:

Lk syyrialaiset 40
Pk syyrialaiset 44
Ei-standardi syyrialaiset 11
Talvikot 24
Campbellit 36
Koestandardi campbellit 12
Ei-standardi campbellit 6
Roborovskit 9
Koestandardi roborovskit 8
Ei-standardi roborovskit 9
Kiinankääpiöhamsterit 18
Lemmikkisyyrialaiset urokset 41
Lemmikkisyyrialaiset naaraat 54
Kääpiölemmikit 30
Lasten lemmikit 21


Sintturainen

Kiva tuomaroinnin aloitus mulla, 72 hamsua  :icon_e_biggrin: Että varautukaa pitkään päivään... Mä oon kyllä mielestäni kohtuu nopea tuomari, mutta ekalla kerralla voi kyllä mennä vähän kauemmin...

Jos ei sit Saijan kans jotenkin mulkata että molemmilla ois about saman verran...

Humselo

Lainaus käyttäjältä: Sintturainen - 20.10.13 - klo:18:02
Kiva tuomaroinnin aloitus mulla, 72 hamsua  :icon_e_biggrin: Että varautukaa pitkään päivään... Mä oon kyllä mielestäni kohtuu nopea tuomari, mutta ekalla kerralla voi kyllä mennä vähän kauemmin...

Jos ei sit Saijan kans jotenkin mulkata että molemmilla ois about saman verran...

Kyllä me jaksetaan odotella vaikka vähän kestäisikin, ihan rauhassa vain  :yes:
Kiva saada uudelta tuomarilta arvostelut  :peukku:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Vevve

Näyttelyvahvistukset lähetetty! Jos vahvistusta ei kolahtanut mailiin, ilmoitelkaa hamsterinayttelyyn@gmail.com:peukku:

Crodino

Hui ompa cämpsyjä paljon verrattuna edellisiin näyttelyihin missä oon ollu! Cämpsy-mania :icon_cheesygrin: Ajattelin tuoda nyt lahjoituspalkintoja sunnuntaina, niin totatota annan ne varmaan sitten siinä samassa, kun haen liput laput ja luettelon?
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Crodino - 20.10.13 - klo:23:19
Hui ompa cämpsyjä paljon verrattuna edellisiin näyttelyihin missä oon ollu! Cämpsy-mania :icon_cheesygrin: Ajattelin tuoda nyt lahjoituspalkintoja sunnuntaina, niin totatota annan ne varmaan sitten siinä samassa, kun haen liput laput ja luettelon?

Juu, siinä voit jättää lahjoitukset.  :icon_smile:

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Crodino - 20.10.13 - klo:23:19
Hui ompa cämpsyjä paljon verrattuna edellisiin näyttelyihin missä oon ollu! Cämpsy-mania :icon_cheesygrin:

Niinpä!  :icon_eek: Nyt vasta älysin katsoa. Eipä taida meidän jengi jaolle päästä, kun kuningatarkin tuolla pesii...

Ana

Vaihetaampa mut ja Mikki syyrialais ulkomuotoihin assareiks ihan varmuuden vuoks. Kumminkin täytyy lähteä heti kuin mahdollista ja meillä ei ole cämpsyissä eikä kiinareissa eläimiä. Töihin kun pitää ehtiä.

mummohamsulila

Ollan tulossa meiän mummelin kanssa:) Tietääkö joku monelta pitää olla viim. paikalla?
Leijailee taivaalla pilvenhattara, sieltä katselee pienet hamsterit. Ne jotka ovat omistajiensa rakkaita enkelihamsuja.

Monzku

http://www.youtube.com/watch?v=u9nz_heaVak
Meikäläisen Hamsteri agilityä :)

Sintturainen

Jos mulla ei oo vielä sihteeriä, voin kysyä alkasko Hely mua sihteeröimään, eli alustavasti varattu Helylle  :icon_mrgreen:

viiru

Foorumilla olevaan kutsuun oli näköjään jäänyt ihan höpöhöpöä alkamisajoista Jyväskylän näyttelyn peruilta. Kuten näyttelyvahvistuksessa ja kutsun yläosassa lukee, arvostelut alkavat klo 10.00. Jälki-ilmoittautumisia otetaan vastaan klo 9.00 - 9.45, jälki-ilmoittautumisia otetaan vastaan lemmikkiluokkiin sekä ulkomuotoluokista lk syyrialaisiin, talvikoihin ja roboihin. Ulkomuotoluokkien jälki-ilmokiintiö on hyvin rajallinen, eli jos olet tällaisesta kiinnostunut, sinun tulee olla hyvissä ajoin paikalla - jälki-ilmoittamisessa nopeat syövät hitaat.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Tinjau

Mä meenkin buffaan auttelemaan niin en tee sihteerin hommia tällä kertaa.  :yes:

viiru

#74
Tinja, ok!

Toimihenkilölista näyttää toistaiseksi seuraavalta:
Lainaus käyttäjältä: viiru - 06.08.13 - klo:11:28
Lyhytkarvaiset syyrialaiset: Päivi Virtanen
Sihteeri: Mira Kotoaro
Assistentti: Mikki

Pitkäkarvaiset syyrialaiset, koe- ja ei-standardiluokan syyrialaiset Tuija Johansson
Sihteeri: Janetta Laine
Assistentti: Asta Rekilä

Venäjänkääpiöhamsteri talvikot, venäjänkääpiöhamsteri roborovskit (st, koest, ei-st): Saija Kukkohovi
Sihteeri: Sara Sunikka
Assistentti: Mirja Hentilä

Venäjänkääpiöhamsteri campbellit (st, koest, ei-st), kiinankääpiöhamsterit (st, ei-st): Satu Karjalainen
Sihteeri: Hely Luhta
Assistentti: Erja Lehtinen

Lemmikkisyyrialaisurokset: Marjut Kaakinen
Sihteeri:
Assistentti:

Lemmikkisyyrialaisnaaraat: Janika Skofelt
Sihteeri: Aino Jauho
Assistentti:

Lemmikkikääpiöhamsterit, lasten lemmikkiluokka, koearvostelu vkh tv & kkh: Martina Munther
Sihteeri: Marika Lähde
Assistentti: Eevi Lähde

Koearvostelu, syyrialaiset: Ely Vihavainen
Sihteeri: Jonne Korhonen
Assistentti:

Koearvostelu, vkh rb, vkh tv: Veera Kujansuu
Sihteeri:
Assistentti:

Koearvostelu, vkh cb, kkh: Jonna Tikka
Sihteeri:
Assistentti:
Olisi ensisijaisen tärkeää saada virallisiin luokkiin kaikki sihteerit ja assistentit jo ennen näyttelyä sovittua, jotta arvostelut päästään aloittamaan ajoissa. Eläinmäärät ovat taas huimia ja näyttelypaikalta poistumiseen on aikataulu, eli ihan loputtomiin näitä ei voida venytellä...

Koearvostelijat pystyvät itse kirjoittamaan muistiinpanonsa, mutta heidän assareinaan toimivat tarvittaessa virallisten luokkien assarit (eli assarit vievät eläimet suoraan koearvosteluun virallisen arvostelun jälkeen lukuun ottamatta niitä eläimiä, jotka on ilmoitettu myös lemmikkiluokkaan eivätkä ole saaneet sieltä toista arvosteluaan vielä).
Cheersbigears-talvikkokasvatus