• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Jyväskylä 13.4.13

Aloittaja jensku, 28.02.13 - klo:17:38

« edellinen - seuraava »

viiru

Lainaus käyttäjältä: MK - 12.04.13 - klo:11:28
Voiko hamsterin jälki-ilmoittaa ulkkikseen, mikäli sen rekkaa samalla näyttelypaikalla? Mutta niin tai näin, lemmikkiin ainakin yritetään jälkkärinä, kun käsittääkseni lemmikkisyrkkeihin otetaan jälki-ilmoja.
Kyllä voi! Kaikkiin muihin luokkiin otetaan Jyväskylässä jälki-ilmoittautumisia, paitsi Saija Kukkohovin arvostelemiin.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Thapahiska

Ritulle vaatattu YVllä :)

Sintturainen

Mun tyttö Taru vois olla mulla lk ulkkisten assarina, voisko Asta vaihtaa sihteeriksi? Tyttö on vasta ekalla luokalla että kirjoittaminen ei vielä luonnistu niin nopeeta kuin pitäis  :peukku:

Ana

En rupee nyt sihteeriks. Ollu niin rankkatyö viikkoa ja kun on kaveri mukana, ja muutenki haluaa myyntipöytää katella niin ei nyt viitsi :) Mutta jos tyttö haluaa assariks niin voin mää luovuttaa paikan, kun kaverillekkaan ei nyt ollu tota assari paikkaa tuossa PK:ille.

S.D.G.

Uh! Muahan alkaa jo jännittää! Viime aikoina päivät on täyttyneet ihan jostain muusta kuin hamsubisneksistä, joten ihan tervetullutta vaihtelua, mutta toisaalta het maanantaina häämöttää tilastotieteen vihoviimeinen tentti, johon olis ollut kiva saada luettua tänäänkin. Mutta minkäs teet kun mielessä pyörivät vain näyttelyt ja Vevveltä mulle tuleva talvikkotyttö...  :hyper: Oon jopa innoissani sihteeröinnistäkin! Huhhahhehheh, vuoden tauko niistäkin hommista vissiin tehnyt hyvää. Ja koska niin paljon porukkaa tulee maan ääristä tänne raukoille rajoille, niin keljuuttani hehkutan sitä, että kerrankin saa nukkua pitkään.  :jiihaa: Kukin vuorollaan!

Olis kahden ja puolen viikon ikäiset talvikkolapsetkin, jotka olisin halunnut rekata näyttelyssä, mutta ovat mokomat sen verran hitaasti kehittyneet, että enhän mä niitä sukupuolia saa selville.  :icon_rolleyes: Vaikka ehkä parempi näin, eipähän tule liikaa hätiköityä nimeämisen ja papereiden kirjoittamisen kanssa.

I morgon!
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Tinjau

Kyllä nyt jo jänskättää!  :jiihaa: Huomisesta pitää ottaa kaikki irti kun noita onkin vain 5x vuodessa. Että 24h päästä seon jo ohi ,harmi silloin :c8: Toivottavasti tulis jotain menestystäkin ,vaikka kotiutuukin uusia tulokkaita + sihteerinä. Mutta nyt untapalloon ja aamulla kohti Jyväskylää!

MK

Herätys kolmen jälkeen ja vasta tovi sitten pääsin töistä kotiin. Ajettavaa sellaiset 5 h tiedossa suuntaansa, eikä se ajaminen vaan uni - tai pikemminkin sen puute. Pitäis varmaan ottaa patja mukaan ja vetäistä päikkärit jossain nurkassa, kun illalla pitää selvitä takaisinkin. Unohdin ostaa tuoretta, mutta onneksi Sale 24 h palvelee vieressä. Kai sitä pitäis painua maate vähitellen... Saas nähdä, mitä huominen tuo tullessaan...

Tinjau

Kiitos kaikille ihanasta päivästä !  :sydan:

Eve87

Kiitos mun ahkeralle sihteerille, ja tervetuloa uudelleenkin sihteeröimään!  :icon_cheesygrin:

Tosi mukava päivä oli kyllä, Wonderland's L'or Du Soleil oli ES2+PN.

Mukaan tarttui parikin öttiäistä  :tongu:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

jensku

#114
Minunki puolesta kiitos kivasta päivästä!  :icon_smile:

Vielä jonkinverran jälki täpinöissään ollaan kun meillä oli pitkästä aikaan menestystä. :fruit: Dramatic Descartes oli PLH 4 ja lisäksi lemmikissä oli PN ja sai kuman myös. Alexandrian Senilix sai myös kuman.  :icon_smile: Ja sitten oma kasvattini Dancing Queen oli S2 josta olen erityisen ylpeä.  :puna: Ja pari utta tulokasta tuli  :sydan:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Katitar

hei ketä oli se tyttö, joka pälläili päivän aikana punakantista boksia, jossa oli normaalin värinen uros robonen.. ja jota minä menin sitten ystävällisesti esittelemään ja näyttämään (koska se oli meitin - tietenkin.  :icon_cool:).  :icon_cheesygrin:

haluan tietää kenen kanssa olin tekemisissä. ilmoittautukoon jos joku tunnistaa itsensä.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

MK

Eipä yhtään harmita, että tuli lähdettyä reissuun ja laitettua Pancho jälkkärinä mukaan - herra oli lk syyriksissä paras nuori ja S4 pokaten sertin. :sydan: Ajattelin, että toinen on vielä niin keskeneräinen, ettei mitään kummoista menestystä tule, mutta tulihan sitä kuitenkin. Lemmikkiluokasta tuli EH.

Pikkasen oli väsy olo, kiitos kolmen tunnin yöunien ja yhteensä 730 kilometrin ajamisen. :icon_cheesygrin: Kiitokset kyytiseuralle. :icon_smile:

zazo

Lainaus käyttäjältä: Katitar - 14.04.13 - klo:17:33
hei ketä oli se tyttö, joka pälläili päivän aikana punakantista boksia, jossa oli normaalin värinen uros robonen.. ja jota minä menin sitten ystävällisesti esittelemään ja näyttämään (koska se oli meitin - tietenkin.  :icon_cool:).  :icon_cheesygrin:

haluan tietää kenen kanssa olin tekemisissä. ilmoittautukoon jos joku tunnistaa itsensä.


Täältä löytyy syyllinen  :icon_cheesygrin:

Kiitokset robosi esittelystä, oli mukava kuulla siitä ja noin yleisestikin robojen ulkomuodosta :icon_e_smile: Minulla on aikoinaan ollut roboja noin lemmikkeinä, mutta sitten syrkit vievät mukanaan ja nyt on niiden kanssa tullut näyttelyitä kierreltyä. Mutta nyt pikku vipeltäjät löysivät tiensä takaisin tähän talouteen ja näyttelystä mukaan lähti kaksi robo neitiä. Nyt yritän oppia näkemään sitten minkälainen robo olisi oikeasti hyvä, joten seuraavissa näyttelyissä robojen ja niiden omistajien ahdistelu jatkukoon  :icon_lol:

S.D.G.

#118
Nyt, kun selvisin eilisestä tilastotieteellisestä farssista, niin ehtii taas vähän fiilistelemään näytsiä. Oli kyllä mukavaa! Mun päiväni kului talvikoiden ja robojen arvostelua sihteeröidessä. Oli kyllä hienoa päästä seuraamaan Sadun arvostelua, opin kyllä taas paljon lisää talvikoista. Ja Mirkku oli ihan paras assari!  :sydan: Toivottavasti en tehnyt kovin paljon kirjoitusvirheitä tai epäselviä sotkuja - oman eläimeni paperiin olin kirjoittanut ylityypittyneen sijaan "ylityyppinyt"...

Tällä kertaa meiltä ei oikeastaan pärjätty, paitsi vähän lemmikeissä. Helmaheikkini Tarinan Devoted To You eli Oiva Pehkonen sai lemmikki-KuMan turkistaan vissiin. Yksi Regalis-kasvattikin taidettiin lemmikkikääpiöissä palkita kunniamaininnalla.  :icon_smile: Muutenkin olin tosi iloinen - itse rahtasin neljä Regalista näytille ulkomuotoon, mutta kasvattieni omistajat olivat tuoneet viisi lisää! Älyttömän siistiä. Ihan mahtavia omistajia kasvateillani!  :yes:
Näyttelystä meille muutti ihana pikkuinen Goldilock's Ahkeraliisa. Kiitos pikku Liisistä Veeralle ja muutenkin kaikille mukavasta päivästä!

Niin ja sehän mun pitikin sanoa, etten muistanutkaan, kuinka toimiva näytsipaikka toi Valorinne oli. GG 2006 pidettiin siellä, ja oli mukavaa olla siellä pitkästä aikaa!
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

mariiiii

Kiva oli päästä taas pitkästä aikaa SHY:n näyttelyyn! Mukava päivä oli!  :tongu:

Mukavaa oli nähdä omien ötököiden sisaruksia ja vaihtaa ajatuksia kasvattajien kanssa :) Eikä tyhjin käsin meidänkään tarvinnut kotiin lähteä, kun lemmikkiluokassa meidän ihana möhkömies Regalis Dasher sai kunniamaininnan käsiteltävyydestä ja pikkurobotyttö Mermaid kynsistä! Olen erittäin tyytyväinen myös kaikkien hamsujeni arvosteluihin! :)

Tulkaahan useammin pitämään näyttelyitä tänne pohjoisempaan! Itse olen niin laiska lähtemään Etelä-Suomeen näyttelyihin  :hauskaa: