• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

GG Hyvinkää 24.11.12

Aloittaja Ella, 21.10.12 - klo:22:05

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

Ottakaas sitten paljon kuvia  :icon_cheesygrin:

Ana

Hyvä ko muistutit kamerasta! Vois kerranki muistaa ottaa mukaan :) Niin todennäköisemmin tulee kuvia otettuaki.
Täällä ollaan jo aika lätötunnelmissa, poikaveri pääsee 12 töistä niin sitte lähetään.
Vielä pitäs autosta ottaa koiran boksi pois, tarkkistaa öljyt, ja pissapoika. Sitte suurinpiirtein hamsut bokseihin ja menoksi.

Monzku

Pitääkö olla yli 18 vuotta jotta voi olla sihteeri tai assari?
http://www.youtube.com/watch?v=u9nz_heaVak
Meikäläisen Hamsteri agilityä :)

sarsu

Ei tarvitse olla täysi-ikäinen.
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

jensku

Tällä alkaa oemaan kaikki valmista, huomista päivää varten! Mää otan huomenna järkkärini mukaan ja oon ahkera kuuvaaja.. Ainaki yritän.  :icon_cheesygrin:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

P4tt4

Mä voin olla assari :) ilmottakaa vaan jos kelpaan. 16.30 pitää lähtee ;)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

P4tt4

Mut siis mitä pitäis tehdä? :)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Janzu

#217
^Roudata bokseja tuomarille arvostelujen ajan. Tuomarilta voi ennen arvostelujen alkua kyllä kysyä tarkemmat ohjeet. :)

____

Hurrurr, miksi mua himottais ihan sikana mennä Martinalle sihteeriksi... Ilmoittautukaas joku nyt ennen kuin alan lipsua!

Ei ole muuten aikoihin jännittänyt näin paljoa näyttelyt, jännää. Kohta pitäis pakkailla hamsut mukaan ja nokka kohti Valkealaa.

P4tt4

~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Alkemistin

^^ Kannattaa muistaa, että jos joku eläin ei löydy siitä ulkomuotopöydältä, niin se saattaa olla lemmikkipöydällä, ja toisin päin.  :icon_cheesygrin:
Tämä oli mulle tosi vaikeaa  :nuts:, samoin kuin siirtyminen pitkäkarvaisista hamsuista lyhkäreihin (tosin kaikkia pk/lk ei oltu merkitty näyttelyluetteloon). Sitten vaan juokset niiden pöytien väliä ja välillä kurkkaat tuomareiden pöydille oisko siellä. Hamsterit jotka ovat sekä UM- että lemmikkiluokassa tunnistaa onneksi kahdesta lapusta.
Seuraavalla kerralla merkkaan omaan luettelooni etukäteen kaikki kaksilappuiset, jos mahdollista...

P4tt4

Siis ny oon ilmoittautunu ja huomenna vaan assaroimaan? :) ja joo, eiköhän se hyvin mee. mut 16.30 pitää lopettaa :) ja ketä eli mitä hamstereita roudaan
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Humselo

Uusille assareille myös muistutukseksi se, että niitä boxeja ei saa nostaa kahvoista, eikä pelkästä kannesta.
Vaikka olis kuinka uusi tai hyvä boxi, saattaa kansi olla niin löysä että se jää käteen ja hamsteri boxin kera rysähtää lattialle.  :icon_e_confused:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

P4tt4

Joo tollee eläinkaupassaki sanottii:)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Ely

Mirkku lisätty Veeran assariksi.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Janzu

Lainaus käyttäjältä: P4tt4 - 23.11.12 - klo:15:26
Siis ny oon ilmoittautunu ja huomenna vaan assaroimaan? :) ja joo, eiköhän se hyvin mee. mut 16.30 pitää lopettaa :) ja ketä eli mitä hamstereita roudaan

Heitä nimesi ja luokka/ tuomarin nimi kelle haluat assaroimaan (ensimmäisellä sivulla toimihenkilölista) niin sut voidaan lisäillä toimihenkilölistaan :) Aamulla vaan reippaasti vaikka ko. luokan tuomarille ilmoittautumaan että olet paikalla ja kyselemään lisäohjeita ettei kukaan vahingossakaan vie sun paikkaa.
Toki jos ei tunnista ihmisiä tai on aamulla muuta kysyttävää, muakin voi tulla nykimään hihasta, oon se sini/vihreätukkainen tyyppi luultavasti nuokkumassa jossain nurkassa. :D