• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

GG Hyvinkää 24.11.12

Aloittaja Ella, 21.10.12 - klo:22:05

« edellinen - seuraava »

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Ana - 15.11.12 - klo:11:20
Mun kysymys ignorattu joten kysyn uudestaan! :D kuka arvostelee lemmikki kääpiöt?

Ei tiedetä vielä  :peukku:

Ana

Ok. Kiitos tiedosta. Hotelli varattu cumuluksesta. Alle 2km näytsi paikalle. :) elukat pitää salakuljettaa ja niitä on vielä niin paljo :D

Sintturainen

Ikean kassiin ja vilttiä päälle  :icon_cheesygrin: Joskus mietittiin että ne varmaan luulee että me ollaan Ikean työntekijöitä ku kaikilla viidellä oli käsipuolessa kaks iso Ikean kassia  :haha:

Jonsku

Lainaus käyttäjältä: P4tt4 - 15.11.12 - klo:07:15
Mäkkäriin päin vai toiseen suuntaan? :)
Ei mennä Mäkkärin läheltäkään. Pistä google-mapsin reittiohjehakuun lähtöpaikka ja määränpää, niin saat tarkat ohjeet :icon_smile:


Mä en tiiä et tulenko sittenkään tänne. Olis meinaan kiva kerrankin pitää vapaaviikonloppu :icon_cheesygrin:
´Sitä osaa mitä haluaa!`

P4tt4

Lainaus käyttäjältä: Sintturainen - 15.11.12 - klo:15:02
Ikean kassiin ja vilttiä päälle  :icon_cheesygrin: Joskus mietittiin että ne varmaan luulee että me ollaan Ikean työntekijöitä ku kaikilla viidellä oli käsipuolessa kaks iso Ikean kassia  :haha:
koiranhan saa hotelliin ottaa jos ilmottaa, mutta saako hamsterin jos ilmottaa vai säästättekö vaan rahaa ? :D ja ootte ovelii ;)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Ana

Joo kyllähn ne varmaan sais ottaa osaan hotelleista, en sitte tiijä pitäisikö niistä maksaa. Sen ymmärrän kyllä, että koirasta/kissastapitää maksaa kun on ennemmän siivottavaa, mutta tommoisessa purkissa oleva hamsu, niin täysin hullua alkaa niistä maksamaan :D

Enään ois viikko, niin sitte saa tietää mitä uusista tulokkaista on tuomarit mieltä :) Myös kovat odotukset ismon lemmikkiluokan suhteen :)

P4tt4

herranjumala, 9 päivää :))) ja täällä mulle tulee Milo <3 can't wait :) eka näyttely .........
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Humselo

Onko tässä näyttelyssä saatavana hoitopusseja, vai tuleeko postissa?

Mä kun vihdoinkin olen saanut liitettyä pojan ja itseni jäseniksi  :yes:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Ken_G

Marjut Kaakinen (ulkomuotosyyrialaiset)
Sihteeri: Minna Heiskanen
Assistentti:

Satu Evilampi (ulkomuotosyyrialaiset ja -kääpiöt)
Sihteeri: Kati Keinonen
Assistentti:


Lieneekö sitten tietoa kumpi arvostelee lyhkikset kumpi pitkikset...

Ely

Riippuu täysin eläinmäärästä ja niitä tässä aletaan nyt laskemaan kun ilmoittautuminen on päättynyt  :icon_e_wink:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Ely

#130
Miehen skripti rakensikin luettelon ja laski eläinmäärät niin tulikin nopeasti hoidettua... :loov:

Eläinmäärät

Syyrianhamsterit, lk: 30 kpl
Syyrianhamsterit, pk: 47 kpl
Syyrianhamsterit, ei-standardi: 10 kpl

Kiinankääpiöhamsterit: 18 kpl

Campbellit, standardiluokka: 3 kpl
Campbellit, koestandardiluokka: 6 kpl
Campbellit, ei-standardiluokka: 4 kpl

Roborovskit, standardi: 13 kpl
Roborovskit, ei-standardi: 3 kpl

Talvikot: 7 kpl

Lemmikkiluokan syyrialaiset, urokset: 36 kpl
Lemmikkiluokan syyrialaiset, naaraat: 40 kpl
Lemmikkiluokan kääpiöhamsterit: 15 kpl
Lasten lemmikkiluokka: 18 kpl
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Sintturainen

Ohoh, mihin talvikot on kadonneet  :icon_surprised: Eihän tästä oo kauaa kun niitä oli ylivoimaisesti eniten, tyyliin 40-50 per näyttely! Kiinareiden määrä on taas ollut tasaisesti nousussa, jännä nähdä miten tilanne tästä kehittyy  :icon_cool:

Janzu

#132
Mitämitä, miten mä oon koko ajan ollut siinä uskossa että tänään on viimeinen ilmopäivä, kuten kyllä näyttelykutsussakin lukee o__o Me lähdettiin kai ilman eläimiä sit...

AnsaLucia

Auts... minäkin luulin että tänään ehtii vielä ilmoittaa vai onko tuo vaan "väliaikatilanne"?
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Ely

No voi hittolainen, katoin päivän väärin  :icon_redface: Avaan lomakkeen uudelleen, pahoittelut ^^; Klo 00.00 asti aikaa siis, luulin että olin tänään antanut olla yliaikaa kun unohtui yöllä sulkea, seuraava versio sulkeutuukin sit automaattisesti. :icon_cheesygrin:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."