Poskipussi 1/13

Aloittaja viiru, 01.02.13 - klo:17:33

viiru

Poskipussi 1/13 on postitettu tänään, joten se on jäsenistöllä ensi viikon aikana.

Jäsenlehtien mukana lähti poikkeuksellisen iso laskutusryhmä tällä kertaa, koska jotkin laskutettavat ryhmät olivat jääneet myöhäisemmälle laskutusaikataululle, ja näin ollen osalla jäsenistä oli esimerkiksi vuoden 2012 jäsenlasku kokonaan vielä saamatta. Osa taas sai 4/12-lehden mukana jäsenlaskun, johon oli päätynyt virheellinen viitenumerotieto. Kaikki maksetut maksut tarkistetaan yhdistyksen tililtä ja vaikka olisit käyttänyt virheellistä viitenumeroa (osa niistä toimii) tai käyttänyt viitenron sijaan viestikenttää, tulee maksusi perille ja voit jättää 1/13-lehden mukana olevan laskun huomioimatta. Anyhow, älkää hätääntykö! Nyt kun tämä laskutuserä on saatu selvitettyä, olemme taas normaalissa rytmissä jokaisen jäsenemme osalta. :)

Jos laskuista tai jäsenyydestä tulee kysyttävää, kannattaa olla suoraan yhteydessä allekirjoittaneeseen, eli sähköpostitse martina.munther@gmail.com.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ely

Pahoittelen jos tekemäni ristikko on liian vaikea, oli yllättävän vaikeaa keksiä siihen mitään  :icon_cheesygrin: Oli muuten kiva lehti  :sydan:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

viiru

Ilta-Hamsu on ihan paras!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Viivi

Milloin se teille tuli?  :icon_eek:

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Viivi - 05.02.13 - klo:22:06
Milloin se teille tuli?  :icon_eek:

Lehti on jäsenistöllä tämän viikon aikana, eri alueille kestää vähän eri ajan lehden tulla perille. Kyllä se kohta sinnekin kolahtaa  :peukku:

Ninde

Mulle tuli lehti maanantaina. Oli kyllä tosi kiva tämä uusi ulkoasu, jotenkin kevyempi kuin ennen!