• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Turun näyttely

Aloittaja wiidii, 13.09.12 - klo:22:32

« edellinen - seuraava »

wiidii

Laitoin teidät sinne. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Janzu

Minä sit lemmikkisyrkeille Sadulle sihteeriksi!

Mia82

Täältäkin ollaan tulossa. Tosin ketään en ole vielä ilmottanut. Hotelli varattiin Turusta. Hotelli Karibia ja tullaan perjantaina, lähdetään sunnuntaina :loov:
Pienimuotoisesti kasvatuksessa talvikot ja marsut

PiiaL

Minä voisin hoitaa Marjutin sihteerin pestin. :icon_smile:

Ana

Niin en tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta nyt kun tänne tulen (ilmeisesti) niin voin täältä ottaa sen ruusukkeen. Keltä minun sitä pitää mennä pyytämään?

Ninde

#50
^Eikös ne palkintovastaavalta yleensä saa? En tiedä kuka se nykyään on, mutta selvinnee yhdistyksen nettisivuilta hallitustiedoista. Tai sitten jos palkintovastaava ei ole tulossa näyttelyyn, niin kysyy siellä paikan päällä sitten vaikka infosta.

Ana

#51
Karoliina näyttäs olevan. No eiköhän hän ole näytsissä, niin voi kysellä :)

Nyt on ilmottu eläimet. Kyllä piti miettiä, että mitä uskaltaa mihinki. Loppu tulos oli, että kaksi lemmikkiin ja kaksi ulkomuotoon.

S.D.G.

^ Sattuipas juuri somasti, tästä tulee nimittäin vuoden ainoa näyttely, johon en itse pääsekään paikalle. Mistä ruusukkeesta sulla olisi kyse?
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Vevve

Meinasin unohtaa kokonaan ilmota, mutta eipähän meillä sit niin kauheesti osallistujiakaan riittänyt tällä kertaa. Kaksi roboa, syrkki ja viisi kiinaria  :yes:

Ilmoittautukaa joku mukava mulle assariks ja sihteeriks  :sydan: :sydan:

Katitar

Mä skippaan tämän näyttelyn välistä.  :icon_confused:

Hyvinkäälle ensikuussa ollaan kyllä meiltä jonkainlaisella kokoonpanolla tulossa.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Ana

Koestandardi valioruusukkeen tarvis :)

Kiva kun on paljon uusia vauvoja sitte tuolloin, mutta alaikäisiä :( Sama juttu liminkaan. Ei saa osallistua.

GaneshaX

Pari hamsua ilmosin eilen, ei mitään ihmeellistä kokoonpanoa, kunhan tulen naamailemaan  :icon_mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sintturainen

Olipas hassua ilmoittaa vaan kääppäreita  :icon_mrgreen: Ilmotin mä yhen syrkin joka tulee näyttelystä kotiin  :icon_cool:

sarsu

#58
Mä voin tulla Veeralle sihteeriksi jos kelpaa  :icon_cheesygrin:

Jos joku tarvitsee kyytiä aamulla jostain päin Turkua, niin mä voin kuskailla pientä korvausta vastaan.  :icon_smile:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Vevve

^ Merkkasin sut mun sihteeriksi  :peukku: