• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Turun näyttely

Aloittaja wiidii, 13.09.12 - klo:22:32

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

^Joo, mietin muuten täsmälleen samaa. Näyttelyssä oli rento tunnelma. Ehkä se meillä johtui että tiedettiin että näyttelyn jälkeen pääsee laivalle, eikä tarvi heti lähtä kymmeneksi tunniksi autoon istumaan  :icon_mrgreen:
Mutta mukavaa oli, sekä näyttelyssä että laivalla...

Superkiitokset vielä näin julkisesti Marjutille meidän eläinkatraan hoitamisesta ja meidän kuskaamisesta, ei ois risteily ilman sua onnistunut  :sydan:

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 28.10.12 - klo:14:29
Eikö kellään ole mitään sanottavaa?  :nuija:

Mun täytyy sanoa, että unohdin täysin tulla pyytämään sellaista uusien jäsenten (tai siis niiden hamsun :) hoitopussia.  :nuija:  Oisko sulla niitä ollut? Naaman ja nimimerkin ja nimenkin yhdistin nyt näin jälkikäteen, ja tod.näk. väärin  :icon_e_wink:

Kiitokset näyttelyväelle  :juuu:  Enpä olisi uskonut, että näyttelyn jälkeen olisi jalat niin kipeänä! Istumatyöläinen ei ole tottunut kuskaamaan kuuttakymmentä hamsua edestakaisin, vaikka muksujen perässä kotona juostaankin :tongu:
Tulipa nähtyä monenlaista hamsua, joista meillekin kotiutui taas kaksi lisää  :jiihaa:

Ana

Ahaa :D nyt määki vasta muistin että unohin sen hoitopussin.

jonna

Oli kiva päivä, kiitoksia taas kaikille  :icon_smile:

Erityis-super-isot kiitokset numerolapuista, jotka olivat heti aamulla odottamassa!!! Pääsi heti laittamaan omat boxit kuntoon, ilman lappujen jonottelua, ja kaikessa rauhassa.

Itsellä ei mitään kummoista esitettävää ollut, viiden ötön voimin vain tällä kertaa, mutta saatiin me jotain kotiin tuomisiakin. Ei-standucämpsyissä Picus Pikinokka oli ES1 ja sijoittui koe- ja ei-standujen BISsissä muistaakseni kolmanneksi, Ei-standusyrkeissä Picus Peter Plys oli ES2.

Kasvattilapsukaisilla meni hyvin, kiitos taas kaikille jotka näyttelytätte kasvattejani  :yes:

Ninde

#139
Kiva näyttely, kiitos järjestäjille! Kiitos myös sihteerilleni ja assarilleni, Astalle ja Mikille, hyvästä työstä! Ja ruoka oli hyvää, kiitos tekijälle! Ainoastaan puffettia jäin kaipaamaan, pulla olis kelvannut...   :mgrin:


Ai niin, onnea Vevvelle ensi vuoden puheenjohtajuudesta - oikein hyvä valinta vuosikokoukselta! :yes:

Ana

Me ollaan iloisia kun kelvattiin :P Mikkikin oli ekaa kertaa assarina.

Voi ruoka oli kyllä hyvää, siitä piti itekki kirjottaa. Jopa tämmösella rantulle kelpasi hyvin :)

Niin ja Onnea veera!!!

TiBe

Onko kellään tietoa kuka otti tuloskaavakkeet haltuunsa näyttelypaikalta?
Ne saa halutessaan naputella foorumille tai sitten postitse laittaa ne mulle niin päivitän sivuille ja jemmaan kansioon   :icon_smile:
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Ninde

^Marjut otti tulokset.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 29.10.12 - klo:09:20

Mun täytyy sanoa, että unohdin täysin tulla pyytämään sellaista uusien jäsenten (tai siis niiden hamsun :) hoitopussia.  :nuija:  Oisko sulla niitä ollut? Naaman ja nimimerkin ja nimenkin yhdistin nyt näin jälkikäteen, ja tod.näk. väärin  :icon_e_wink:


Oishan mulla, ihmettelinkin vähän kun kukaan ei tullut niitä hakemaan ja mulla oli sen verta kiire ja väsy ettei tullut mieleen kuulutella niistä siellä sitten... Olin se mustatukkainen pitkä tyttö SHY:n hupparissa ja Star Wars -teepaidassa  :peukku:

Lainaus käyttäjältä: Ninde - 29.10.12 - klo:12:53
Ai niin, onnea Vevvelle ensi vuoden puheenjohtajuudesta - oikein hyvä valinta vuosikokoukselta! :yes:

Kiitos kiitos kiitos  :loov:

Sintturainen

Kuvailiko kukaan muu näyttelyssä? Mulla on muutama räpsy, pitää laittaa kuhan löydän kameran johdon...

Alkemistin

#145
Lainaus käyttäjältä: Vevve - 29.10.12 - klo:16:25
Oishan mulla, ihmettelinkin vähän kun kukaan ei tullut niitä hakemaan ja mulla oli sen verta kiire ja väsy ettei tullut mieleen kuulutella niistä siellä sitten... Olin se mustatukkainen pitkä tyttö SHY:n hupparissa ja Star Wars -teepaidassa  :peukku:

Sitten meni oikein naama ja nimi. Katsoinkin, että oli hieno t-paita  :yes:
Jos sen saisi joskus postissa, koska ei me tänä vuonna keretä enää näyttelyihin. Tytön nimi löytynee sieltä jostain, koska en vielä ole saanut itseäni jäseneksi... Piti olla vain tytön harrastus  :icon_redface:  Vaikka olihan tytärkin mukana ja innoissaan autteli Marjutia pöytien kanssa!
edit. Onnittelut puheenjohtajuudesta tosiaan!

Räpsäisin pari kuvaa. Jos ne ovat edes säällisiä, laitan ne tänne pian.
edit. Pistin ne tuonne kuvaketjuun: http://www.hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=47.480

viiru

Kiitos minunkin puolestani, oli mukava lämminhenkinen näyttelypäivä kauniissa talvisäässä. Suurkiitokset ihanille toimihenkilöille, erityisesti tietysti omalle sihteerilleni Karolle ja assarille Veera Karilaiselle! Ruoka oli myös minun mielestäni erinomaista. :) Ja jälleen sai uusia kasvoja nimimerkeille foorumilla!

Ja onnea ja menestystä Veeralle tulevalle toimintakaudelle!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Henni

#147
LEMMIKKILUOKAN KÄÄPIÖHAMSTERI (11)
Tuomari: Martina Munther

PLH1 Cather In The Rye, om. Mira Kotoaro
PLH2 FIN MVA FIN VLH KJV12 Susa-Erma's Blanca om. Asta Rekilä

PV Minttu* om. Henni Haatainen
TS SHY VL Sleeping Sun** om. Satu Karjalainen

KUNNIAMAININNAT
Kynsistä Minttu* om. Henni Haatainen
Kynsistä Los Locos om. Asta Rekilä
Luonteesta Hanky Panky om. Satu Karjalainen


En saanut tuonne tuloksiin kommentoitua niin pistän nyt tänne. Noissa lemmikkikääpiöiden tuloksissa on virhe, koska Minttu oli Tuomarin suosikki eikä paras veteraani niin kuin niissä nyt lukee. :icon_smile:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Ana

Ju ja blanca on FIN KVA :D jos nyt halutaan olla tarkkoja XD (tuloksissa lukee FIN mva)

wiidii

Lainaus käyttäjältä: Henni - 02.11.12 - klo:22:57
En saanut tuonne tuloksiin kommentoitua niin pistän nyt tänne. Noissa lemmikkikääpiöiden tuloksissa on virhe, koska Minttu oli Tuomarin suosikki eikä paras veteraani niin kuin niissä nyt lukee. :icon_smile:

Yksityisviestitse yleensä laitellaan korjaukset, tulokset -osiosta on tarkoituksella estetty kommentointi.  :icon_mrgreen: Olin tosiaan lukenut tulokset väärinpäin, kiitos korjauksesta.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.