• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Turun näyttely

Aloittaja wiidii, 13.09.12 - klo:22:32

« edellinen - seuraava »

Alkemistin

^ Et sitten pääsisi jonkun kyydillä tahi junalla, jos asemalta olisi kuitenkin kyyditys?
Täällä Turussa on tosiaan ainakin nyt varsin huono ajokeli ja parikin km kesärenkaat alla on tuskaa  :icon_sad:

Sintturainen

Me lähdetään kohta ajeleen lumisaiteisesta Oulusta kohti etelää, ihanasti maa valkoisena  :loov: Vaikkakin kyllä ajamisen kannalta kuiva tie ois aina parempi, mutta näillä mennään  :icon_mrgreen:

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: Ken_G - 26.10.12 - klo:08:56
Eläimet on ilmoitettu ja maksut maksettu, mutta tämä näyttely jääkin nyt väliin. On nimittäin vielä kesärenkaat alla ja huomisaamun kelillä ei niillä ole mitään asiaa liikenteeseen. Talvi pääsi "yllättämään"...

Onhan tässä koko päivä aikaa vaihtaa ne renkaat  :icon_cheesygrin:

Ninde

Mullakin on vielä kesärenkaat, täytyy kohta lähteä vaihdattamaan. Toivottavasti en aja ojaan.  :icon_cheesygrin:

GaneshaX

#124
Mä vaihdoin luojan kiitos keskiviikkona talvinakit alle, kun piti lähteä käymään helsinki vantaan kentäl hakemassa toinen puolisko. Muuten olis kesärenkaat vielä mullakin alla.  :enkeli:

Eiks kenelläkään muulla ole ollut ongelmia viitteen/nettipankin kanssa?  :woot:

Mä koitin kummaltakin tililtä, eikä pankki päästänyt maksua läpi "virheellisen viitteen" takia.
Lopulta jätin viitteen pois ja laitoin sen viestikenttään, kun muuten olis jääny maksamatta.
Olenko vain yksinkertainen tai jotain...?  :wassat: Ikinä enne ei ole tuollaista ongelmaa tullut vastaan ja näyttelyissä olen käyny useasti...  :woot:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

En mä sitten uskaltanutkaan lähteä ajamaan, kun täällä tuli niin paljon lunta. Onneks mies sai vaihdettua omaansa talvikumit ja saan huomenna sen auton lainaan.  :sydan:

Pilvis

Onko huomisen päivän aikatauluja jossain esillä? Itse en löydä...

Alkemistin


Näyttelyvahvistuksessa oli: "Näyttelypaikalla tulisi olla aamulla viimeistään kello 9:45. Jos tiedät etukäteen myöhästyväsi esim. junien aikatauluista johtuen, ilmoitathan siitä ennen näyttelyä" -- "Näyttelyjen arvostelut aloitetaam kello 10. Ruokatauko on puolenpäivän aikoihin. Tauon aikana pyritään pitämään myös kaikille avoimet hamstraus- ja parikilpailut, sekä perheen pienimmille tarkoitettu pehmoleluluokka" -- "Sääntömääräinen syyskokous on määrä aloittaa kello 12" -- "Arvostelujen päättymisaikaa on mahdotonta sanoa tarkalleen etukäteen. Kannattaa kuitenkin varautua siihen, että näyttelypäivä voi hieman venähtää. Arvioitu päättymisaika on noin kello 17-18."

Laitoin jo viestinä Marjutillekin, että olen koko päivä paikalla ja voin toimia assarinakin, jos joku huolii kokemattoman  :icon_razz: Noita assareita kun ei ole ainakaan tähän ketjuun kovasti ilmoittautunut.

Nyt laittamaan bokseja kuntoon..

Pilvis

Kiitos Hajime! :)

Ninde

Mulla on sen verran arvosteltavaa, että en aio osallistua syyskokoukseen, eli tartten sit sihteerin ja assarin sillekin ajalle. Päästään sit mun puolesta ajoissa poiskin.  :juuu:

Ana

Eipä hätiä. Me kyl joudetaan kokouksenki aikana olla. Tosiaan tänne meni ajaa 7 tuntia eilen niin haluaa itekki ajoissa liikkeelle. :)

Vevve

Eikö kellään ole mitään sanottavaa?  :nuija:

Kiitos hauskasta näyttelystä!
Minulle olemattomat yöunet ja jännitys ekasta tuomarointikerrasta aiheuttivat sellaiset ylikierrokset, että meni Mira-sihteerin kanssa jutut aika väsyneeksi jo heti alkuun. Toivottavasti arvostelut ja tulokset miellyttivät kaikkia, tuomarina tykästyin aivan erityisesti PLH1:ksi sijoittamaani cremeen pikkuherraan ja siihen reippaaseen musta valkonauhaiseen vetskuherrasmieheen  :loov:

Olin ilmoittanut hamsuja sillä ajatuksella että "otetaan nyt jotain etten tule ilman hamsuja". Kiinareissa omistamani Alexandrian Golden Rule sai kuman ja Donatello oli S3. Elyn kinkit menestyivät hienosti, onnea Elylle  :sydan:  Ei-standardiroboissa (joita ei tosin kovin montaa tainnut olla) Goldilock's Kalashnikov S1 ja koestandardiroboissa (niitäkin vain muutama?) Goldilock's Leroyce+ S1.

Kotimatka Sarsun kyydissä oli kuolemanpelon ja naurun sekaista väsymystä... Kiitos Sarsu  :sydan:

t. SHY:n puheenjohtaja 2013 (Laitan syyskokouksen pöytäkirjan foorumille illalla, nyt pitää lähteä pikkuveljen synttärijuhliin)

jensku

Kiitos eilisestä päivästä.  :icon_smile: Oli aivan sika mukavaa jälleen pitkästäaikaan. Sen suurenpaa menestystä ei tullu. Kun lemmikistä Lukas, Didi ja Vili sai kumat. Ja Lukas ulkiksesta kuman. Meile muutti 3 ihanaa uutukaista vaikka tosin piti vaan 2  :nuija: Seralta aivan valloittava pk suklaa poika, Annelta pk norre tyttö ja sit yllärinä vielä Annelta pk satiini luonnonvaloinen vt poika.  :sydan: Ja että olen ylpeä omasta kasvatti pojasta joka oli PLH 2. Onnea hänen omistajalleen.  :sydan: Ja Timi lähti kylään Seralle.  :sydan:

Tänään tultiin vasta kotiin, jäätiin yöksi Turkuun sukulaiselle, olin kyllä niin poikki että nukuikuin tukki, vaikka hamsut melusi korvanjuurella.  :icon_mrgreen:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Henni

Oli tosiaan kiva päästä taas näyttelyyn :icon_smile: Lemmikistä tuli vähän menestystäkin, kun Sohvi oli syyrialaisnaaraiden PLH 2 ja Minttu oli lemmikkikääpiöissä tuomarin suosikki ja sai kuman kynsistä. Tää taisi olla meidän osalta vuoden viimeinen näyttely, kun Grand Gala jää välistä.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Ana

Mun mielestä oli kyllä kiva päivä, ja jotenkin rennonpi kun yleensä nuo näytsit. Jotenki tunnelma vaan oli rennonpi mielestäni, en osaa selittää kyllä miksi. Kerkesin jopa aamulla pikkuisen auttaa kantaan pöytiä ja teippaan laput pöytiin.

Meillä ulm ei kovin ollut tällä kertaa menestystä, Benedicta sai kuman tyypistä kumminkin.

Mutta lemmikissä Ismo ja Blanca veti kyllä niin upeet arvostelu paprut <3 ja vielä lisäksi Blanca oli PLH 2 ja valmistuis tuplalemmikkivalioksi. Ismo sai kuman hyvin leikatuista kynsistä. Blogissa onki sitte kuvia jos haluu katsella. Ja yksi syrkkikin sielä minulle kotiutui :)