• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen agility

Aloittaja Tawu, 13.12.07 - klo:16:38

« edellinen - seuraava »

emiliaaw

#165
Meillä kotona ns. ''harrastetaan'' hamsu agia.
Nipsulle olen opettanut vaikka mitä, osaa mennä A-esteitä,
pujottelua, keinulaudan, putkiloita, muurin, esteitä  xD ja renkaan.
Ihan kivasti se menee, ja tykkää mennä!  :D

Tässä video: //http://www.petsie.fi/pet.php?petid=75410&s=videos&vidid=23968 Älkää katsoko huonetta, on sekanen tiedän.
En silloin kerinnyt sitä siivoamaan.  :(
Syyrispoika Demamin Sniff, \'\' Nipsu \'\' s. 12.1.-09   :sydan

Miharu

#166
Alan tänään harjoittelemaan Aapon kanssa hamsuagilityä. Olen väsänny jätskitikuista jotain esteitä ja tänään pitäis vielä jotain värkätä.. <3
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Miharu

#167
Joo, elikkä siis, en tuolloin (kun kirjotin ton edellisen viestin) aloittanut agia. Tänään alkoikin kuitenkin viralliset "harjoitukset". Poika meni ton "renkaan", eli ton jossa on noi kolme tikkua kolmion muotoisena, tein samanlaisen, niin sen se tajus mennä, mutta sen "aidan" se meni alta.  :lov No, eka kerta vasta, niin ei se kyllä voikaan heti kaikkea osata. Harjoitukset jatkukoon !  :mrgreen:
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

emiliaaw

#168
Niin ja nämä jotka tuolla ihan ensimmäisellä sivulla väittivät, ettei hamsterin kanssa voi agilitya harrastaa, niin miksei muka? On tullut todistettua, että osa hamsuista tykkää agilitystä ja menee radan vauhdikkaasti.  :kieli  Eilen mun puolvuotias syyris poika Nipsu hyppäsi ratana 9cm ja hyvin meni. Isompiakin luultavasti pääsee yksittäisenä. 'Okseria' myös kokeilin ja taaiammainen 'puomi' oli 7,5cm ja leveys jopa 6cm ja hyvin pääsi. Ehkä joskus tulevaisuudessa jossain voisi hamsu agility kisat järjestää  ;)
Syyrispoika Demamin Sniff, \'\' Nipsu \'\' s. 12.1.-09   :sydan

Hessuinen

#169
Siis, olenhan mä kuullut hamsteriagilitystä, muttan ikinä kuvitellut sen olevan näin sujuvaa. XD Herranjesta kun toinen kipittää niin sulavasti, on satavarmasti tehty todella paljon töitä ennen kuin tuohon ollaan päästy. :lol:
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

awwy

#170
^Mitäääh, en voi uskoa tuota! Miten voi? :D Aaawww piti katsoa toi kaksi kertaa peräkkäin, en ymmärrä miten joku voi olla noin söpö. Niin nopsasti vipelsi pikkuinen... Huh, ja miten ihmeessä toikin on opetettu... o___O
[/color]

Minski

#171
Siis toi Torsti on kyl ollu entisessä elämässään koira; ihan uskomaton hamsu:

- http://www.petsie.fi/pet.php?petid=4480 ... idid=29450

- http://www.petsie.fi/pet.php?petid=4480 ... idid=26066

Kunnioitan kyllä omistajan kärsivällisyyttä ja mielikuvitusta suuresti :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Hamsufani97

#172
Tuo on kyllä aivan uskomatonta toi Torstin meno. En kertakaikkiaan voi käsittää miten omistaja on saanut nuo kaikki temput opetettua hamsterille.

Essi

#173
Torsti on niin hyvä!  :sydan

Karvatassu

#174
Hmm näyttää niin hauskalta toi Torstin meno et pitäis kyllä itekkin kokeilla Elmerillä kunhan tosta heräilee.... xD  :p  :)
Eetu talvikko s. 20.6.09-16.12.2010<3
Elmeri talvikko s. 20.6.09-10.8-10<3
Roudan Jasmiini "Jassu" s. 17.10.2010

Lisette

#175
Mä opetin Nallen pujottelemaan. :----) Aluks johdatin herkun kanssa, sitten vaan kädellä ja lopuksi se meni ilman avustusta. Silleen että kun se laitto siihen niin se pujotteli, kääntyi siellä päässä ja pujotteli takasin ! Ja se meni lujaa : D
[size=85]ex-feliX.[/size]

wiidii

#176
Nyt jos koskaan kannattaa liittyä SHY:n jäseneksi - vuoden 2010 ensimmäisessä numerossa saattaa hyvinkin mahdollisesti olla Torstin omistajan kirjoittama juttu hamsteriagilitystä ja kaikesta siihen liittyvästä.  ;)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

taruloru

#177
Torstin videot on kyllä ihan omaa luokkaansa  xD

hopeahamsteri

#178
Lainaus käyttäjältä: "feliX."Mä opetin Nallen pujottelemaan. :----) Aluks johdatin herkun kanssa, sitten vaan kädellä ja lopuksi se meni ilman avustusta. Silleen että kun se laitto siihen niin se pujotteli, kääntyi siellä päässä ja pujotteli takasin ! Ja se meni lujaa : D
Oppivaisia nuo hamsut. :lov
Kolme talvikkoa omistanut ja tällä hetkellä hamsteriton koirapersoona.

HamsuNeiti

#179
Lainaus käyttäjältä: "awwy"^Mitäääh, en voi uskoa tuota! Miten voi? :D Aaawww piti katsoa toi kaksi kertaa peräkkäin, en ymmärrä miten joku voi olla noin söpö. Niin nopsasti vipelsi pikkuinen... Huh, ja miten ihmeessä toikin on opetettu... o___O

Joo, katoin ihan samaa!

Oon kattonu sen varmaan 10 kertaa...
Talvikko tyttö Nelli
8.9.2010