• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juhlanäyttely, Lahti 26.5.2012

Aloittaja lentsu, 02.03.12 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

Päivi

Pystyisikö joku noutamaan minut Lahden juna-asemalta näyttelyaamuna? Olen asemalla noin kl. 9.45 aikoihin, kun tulen täältä Turusta ekalla junalla sinne, mikä aamulla lähtee :) Suurkiitos jo etukäteen  :icon_smile:
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

saija

Minä tarvitsisin myös kyydin asemalta näyttelypaikalle. Kaisa?  :icon_e_wink:

wiidii

Me tullaankin näköjään Päivin kanssa samalla junalla täältä Turkusesta  :msilly:  Eli samalla tapaa kyytiä kaipailen minä!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Viljami

Niin siis pitääkö pehmoleluluokassa pehmon olla hamsteri vai saako olla koira?

Eve87

^ ei ole pakko olla hamsteri  :no:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Hömpsylit

Päivi, Marjut ja Saija jos ei muita hakijoita ole niin mä voin hakea asemalta.  :icon_smile:

T.Paula

tilhi

Meillä olis yksi penkki tyhjänä autossa eli tilaa olis yhdelle ihmiselle  :icon_e_biggrin:
Rakkaudella, meitsin hamsterilauma. ]

tilhi

Mut voi laittaa johkin luokkaan assistentiksi myös.

- Eevi  :hyper:
Rakkaudella, meitsin hamsterilauma. ]

KaisaM.

Mie oon näyttelypaikalla ekana availemassa ovia ja järkkäilemässä ja ennen ysiä haen ekan satsin porukkaa juna-asemalta ja sit takas järkkää. Jos Paula voi hakea Saija, Päivin ja Marjutin asemalta, hienoa, mut jos ei onnistu niin voin hakea. :) Eli Paula, vahvistatko tuomarisatsin noutamisen?  :icon_cheesygrin:
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

jensku

#114
Dralallaa, täällä jo valmistelen loppuja juttuja huomista varten.  :msilly: Huomenna sit herätys neljältä. aamun ohjelmaan kuuluu mm. koiran ulos vienti ja syöttö ja tietty itekki pitää jotai syyä. Ja joo toi veli pitää vissii iha herättää ku heittää miut seiskasi asemalle.   :xd: Ja hihii lahdessa oonkin jo 8:46.  :hauskaa: ja näyttely fiilis korkee.  :jiihaa:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

saija

Mun juna on Lahdessa 9.06, mutta voin kyllä odotella Päiviä ja Marjutia, niin ei tartte ajella eestaas. Boxit on laitettu valmiiksi ja kohta tässä varmaan jo sammahtaakin, kun on tullu otettua vaan kahden tunnin päikkärit yövuoron perään.  :nuq:

taruloru

HUOMIO!!

ULKOMUOTOLUOKAN PITKÄKARVAISTEN SYYRIANHAMSTEREIDEN tuomarilla ei ole sihteeriä!

Jouduin ikäväkseni peruuttamaan huomisen sihteeröintini pitkäkarvaisten syyrianhamstereiden ulkomuotoluokassa työesteen vuoksi! Suuret pahoittelut!

Nyt olisi tarjolla mielenkiintoinen sihteerin pesti mukavalle tuomarille  :sydan:
Ilmoittautukaa joku Marjutille (wiidii) tähän tehtävään!

Katitar

ketä voi repiä hihasta näyttelyssä jos on rekattavaa porukkaa? ton yhden poikueen tyypit kaipaa numeroita itellensä.  :haha:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

wiidii

#118
Päivitetty toimihenkilölista! Ilmoittaudu näyttelypaikalle tästä eteenpäin toimihenkilöksi, apua kaivataan aina! <3

TOIMIHENKILÖLISTA, päivitetty lauantai aamuyöllä.

Ilmotteudu toimihenkilöksi! Päivän pestistä saat palkkioksi virvokkeita ja lämpimän ruuan. Yksityisviestillä tai tähän ketjuun! :)

Pitkäkarvaiset hamsterit
Tuomari: Päivi Virtanen
Sihteeri: Sarita Kokkoniemi
Assistentti:

Lyhytkarvaiset hamsterit
Tuomari: Tuija Johansson
Sihteeri: Ely Sorsa
Assistentti: Janetta Laine

Kääpiöhamsterit (talvikot, roborovskit ei-stand.)
Tuomari: Saija Kukkohovi
Sihteeri: Arja Myllylä
Assistentti:

Kääpiöhamsterit (roborovskit stand, campbellit, kiinankääpiöhamsterit)
Tuomari: Satu Evilampi
Sihteeri: Kati Keinonen
Assistentti: Riikka Jormakka

Lemmikkisyyrialaiset, urokset
Tuomari: Marjut Kaakinen
Sihteeri: Kaisa Matilainen
Assistentti:

Lemmikkisyyrialaiset, naaras
Tuomari: Saana Kankare
Sihteeri: Mari Martiskainen
Assistentti: Eevi Hirsikko

Lemmikkikääpiöhamsterit & lasten lemmikit
Tuomari: Satu Karjalainen
sihteeri: Asta Rekilä
Assistentti:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

KaisaM.

Saija, voidaan varmaan Jennin kanssa oottaa tuohon 9.06 asti, pääset sit samalla kyydillä! :) Eli tulen joskus 8.50 asemalle niin odotellaan! :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.