• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

24.3 Hamstereiden ulkkikset+kaikkien lajien pet-show (OSJH)

Aloittaja Sintturainen, 08.02.12 - klo:12:46

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

24.3.2012 kello 10
Eläinten vastaanotto klo 8.45 – 9.45
Limingan nuorisoseurantalo, Krankantie 1, Liminka

Pet-luokat kaikille jyrsijöille ja kaneille.
Ulkomuotoluokat syyrialaisille ja kääpiöhamstereille.

Ilmoittautumiset 9.3. mennessä
Pet-luokkiin:

Essi Saloranta
Kauppaporvarintie 24 A 7
90570 Oulu
tai ilmot(a)osjh.net
Ulkomuotoluokkiin:

Satu Karjalainen
Vehnäkuja 1 E
90460 Oulunsalo
tai rahastonhoitaja(a)osjh.net

Näyttelyyn (myös ulkomuotoluokkiin) voi jälki-ilmoittautua näyttelypaikalla klo 9.45 mennessä.

Kun ilmoittaudut sähköpostitse, saat varmistusviestin parin päivän sisään. Jos sitä ei ala kuulua, ilmoittautumisesi ei ehkä ole mennyt perille. Lähetä se siinä tapauksessa uudelleen.

Ulkomuoto syyrialaiset: Niina Eskelinen
Ulkomuoto kääpiöt: Petri Pyysilta
Lemmikki syyrialaiset: ?
Lemmikki kääpiöt: Petri Pyysilta (jos ulkomuoto kääpiöitä tulee paljon niin sitten tähän etsitään joku toinen)

Lisätietoja: Satu / 044-3789957

Ninde

#1
Korjasin ton Peten sukunimen (salo -> silta)... :D

Joo tosiaan siis mä olen tulossa tuomariksi. Eka näyttely tänä vuonna ja itseasiassa edellisestä näyttelystäkin (Suomessa) on sitten jo yli vuosi aikaa. Kiva arvostella syrkkejä pitkästä aikaa!

Sintturainen

#2
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Korjasin ton Peten sukunimen (salo -> silta)... :D

Joo tosiaan siis mä olen tulossa tuomariksi. Eka näyttely tänä vuonna ja itseasiassa edellisestä näyttelystäkin (Suomessa) on sitten jo yli vuosi aikaa. Kiva arvostella syrkkejä pitkästä aikaa!

Ohops  :oops:

Kiva että pääset tuleen, meillä onkin menty mooonta vuotta Oulussa niin että joko minä tai Sini ollaan tuomarina, niin kiva saada vaihtelua, toivottavasti etelästäkin porukat innostuis lähteen kauemmas näyttelyyn, varsinkin nyt kun saatiin nuo ulkkiskääppäritkin  :)

wiidii

#3
Aaa, pitääköhän sittenkin tulla kotivierailulle tuohon aikaan kun olis Niina tuomarina.  :P
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Pertti

#4
Tietysti kaikki lähtee Ouluun, koska Oulussa

a) on aina tosi kivat näyttelyt!
b) siellä asuu paljon mukavampia ihmisiä kun etelässä
c) siellä on toripoliisi
d) sieltä saa pannukakkuja oikein pannukakkuihin erikoistuneesta talosta!
e) mä olen siellä tuomarina  ;)

Joten, sinne on hyvä etelästä lähteä jo päivää aiemmin ja tutustua kaupunkiin, ja seuraavana päivänä hankkiutua Limingalle näyttelyyn.
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Sintturainen

#5
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Aaa, pitääköhän sittenkin tulla kotivierailulle tuohon aikaan kun olis Niina tuomarina.  :P

No tottakai pitää!  :) Keräätte autollisen hamsuilijoita ja tuutte kimppakyydillä  :haha

EmmaTi

#6
Onkos muuten lemmikkisyrkkien tuomari jo selvillä?

Sintturainen

#7
Luultavasti Aija Peura, varmistunee pian.

Ninde

#8
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Luultavasti Aija Peura, varmistunee pian.
Eli Hoikkaniemi. ;) Sintturaisella on noi sukunimet vähän hakusessa. :D

EmmaTi

#9
^Älä nyt Ninde, mäkin luulin että OSJH:n aktiivit on vaihtunut kokonaan, mutta siellä onkin vaan nuoret naiset menny sankoin joukoin naimisiin ja ainakin kolme uutta sukunimeä bongasin  :)

Sintturainen

#10
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Eli Hoikkaniemi. ;) Sintturaisella on noi sukunimet vähän hakusessa. :D

No näköjään, hyvä kun oman nimen muistaa  XD

Sintturainen

#11
Muistakaapas lähettää ilmot viim. tän viikon perjantaina! Ulkkiksiin ei oo tullut ku muutama ilmo  :| Toivottavasti kaikki jättää viime tippaan ja paljon ilmoja on vielä tulossa...

wiidii

#12
No kun on vielä niin kahden vaiheilla tuleeko vai meneekö vai mitä! Raahaan kyllä sitten pari muidenkin hamsua mukana jos lähden.  :P
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Eve87

#13
Mä kyllä ilmoon jahka tipahtaa rahaa tilille  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

wiidii

Minäkin nyt pari ilmoa nakuttelin (kaikki on rumia tai odottaa poikasia, buu). Pieni kotiseutureissu siis tiedossa. Tosin pitänee lähteä heti arvostelujen jälkeen takas kotio kun on kaverin synttärit.  :icon_mrgreen:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.