• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Tampere 18.2.2012

Aloittaja Hilmeliini, 05.01.12 - klo:16:53

« edellinen - seuraava »

Janika S.

#150
On se hyvä että muut on ajoissa, mulla vielä boksit kokonaan laittamatta  :roll:
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

wiidii

#151
Jälki-ilmoittautuminen täytetään paikan päällä olevaan kaavakkeeseen. Tärkeimmät tiedot ovat hamsterin nimi, ikä nlypäivänä (+syntymäaika), turkki ja väri sekä omistaja.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

#152
Hmmm, tuli sit vähän innostuttua ilmoittaan noita, nyt sitten kostautuu ku pitää maksaa  :D  No, onneksi en harrasta vaikka koiranäyttelyitä, on niissä nuo ilmomaksut vähän korkeemmat...

tiiahei-

#153
kiitokset Wiidiille minun valaisustani.

Mie laittelen vast huomen boxit kuntoo, ku huomen illal matkataa viel hamstereiden kaa kouvolaan (jossa pääsevät isoihin häkkeihinsä yöks) ja sit lauantai aamuun lähetää sielt ajelemaa (:

jensku

#154
Nyt on saatu kaikki lauantain valmistelut tehtyy. Nyt eikun vain odottamaan näyttely päivää. :pileet:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Hilmeliini

#155
Meillä taitaa jäädä melkein kaikki taas edelliseen iltaan...  piti olla reipas ja pistää kaikki ajoissa valmiiksi mutta ei...  xD  nyt on boksit suht kunnossa ja kuitti tallessa (toistaiseksi!  XD ), vielä pitäis nuo kuljetuskassit, tuoreet, kaikki mahdolliset kamat, lämmikkeet matkalle sun muut...

mihinköhän aikaan tuolla muuten kannattaisi olla? olen vielä assarinakin, muistelin lukeneeni jostain että kymmeneltä, mutta en taas löydä mistään mitään... :D
Kolme pupua ja kaksi hamsteria, kasvatus loppunut 2013.
Lk creme ps n. Musti Somali Neekeriina
Lk norre laikukas n. Sirpa Unelma Kaarina

jensku

#156
Onks muuten vahvistusta vielä lähetetty?  :) Itse en ole vielä ainakaan saanu.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Hamsutin86

#157
Jensku en oo minäkään saanu vahvistusta. Kai ne lähettää sen kun kerkiävät.? :)

spellcaster

#158
Mä oon tehny niin, et jos vahvistusta ei näy, niin tulostan kuitin lisäks tuon ilmovahvistuksen minkä sain sähköpostiin kun netitse ilmoittauduin. Ei voi ainakaan jäädä asia epäselväksi jos jostain syytä mun tiedot ovat vaikka hävinneet matkalla näyttelyluetteloon  xD

Hoopee

#159
Hamsutin86: mulla on yksi hamsu myös mukana :)

Spellcaster: kiitti hyvästä vinkistä! :)

Mulle ei edelleenkään ole tullut tietoa onko Pikku-Hamsumme päässyt näyttelyyn....  :cry:

Miten näin viime tippaan voi jäädä....?  :c8

S.D.G.

#160
Näyttelyvahvistusta ei tosiaan ole vielä ehditty lähettää, valitettavasti!
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

S.D.G.

#161
Lainaus käyttäjältä: "Hoopee"Hei!

Mistä tiedän onko hamsuni päässyt lasten lemmikkiluokkaan kilpailemaan? Haluaisin tietää sen ennenkuin maksan näyttelymaksun. Minulle ei ole tullut vahvistusta osallistumisesta vaikka ilmotin hamsuni (Pikku-Hamsu) näyttelyyn Ikuriin jos hyvissä ajoin ennen ilmottautumisajan päättymistä!

Ja onko mitään puhelinnumeroa josta voisin kysellä hamsteriyhdistykseen liittymiseen lityvistä asioista, ilmottautumislomakeen alareunassa oleva numero ei ainakaan toimi ja olen muihinkin numeroihin yrittänyt, tuloksetta.. Aina puhelin kiinni tai ei vastata. Viestiä olen myös laittanut Hamsteriyhdistyksen numeroon: 0442012212, mutta viesti ei ole mennyt perille, eli puhelin on ollut kiinni useamman vk:n.

Joku ystävällinen joka asiasta tietää...  :| kiitos


Hei!
Toivottavasti huomaat viestini. Kenellekään ei ole vielä tullut näyttelyvahvistusta, mutta kyllä teidänkin eläimenne luettelossa näkyi olevan. Hamsteriyhdistyksen neuvontanumero on toistaiseksi ollut pois käytöstä, joten silloin pitää lähestyä hallituksen jäseniä puhelimitse tai sähköpostitse. Sähköpostitse yleensä helpointa saada meitä kiinni. :)

Mukavaa näyttelypäivää kaikille!
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Hoopee

#162
Okei hyvä. Kiitti. Maksoin näyttelymaksun ja nyt on tulostettu maksusta kuitti ja "ilmottautuminen vastaanotettu"-paperi.

Moneltako kannattaa näyttelypaikalle tulla. Onko klo 9.00 ok?

Hoopee

Ana

#163
Voiko ulkomuotoon (cambpelli) ilmottaa vielä jälkikäteen näyttely aamuna. Kun sain semmosen käsityksen? :)

Jos sattuu, että uusia lapsukaisia minulle tulee.

Sintturainen

#164
9 on ihan hyvä aika ilmaantua paikalle. Arvostelut alkavat klo 10. Siinä välissä haetaan numerolappu ja järjestellään boksit numerojärjestykseen pöydälle.

Moni kysyi näyttelyn loppumisajankohtaa. Sitä ei voi etukäteen mitenkään ennustaa, joten kännykät mukaan että voitte soitella kyytiä paikan päältä  :)