Hamsterinäyttely, Tampere 18.2.2012

Aloittaja Hilmeliini, 05.01.12 - klo:16:53

Anzukka

Itsekin säikyin että onko ilmot mennyt lainkaan perille kun ei ole kuulunut mitään mutta toivotaan nyt että tieto saapuu mahd pian!! :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Hey-Jay

Samaa kyselen kuin hamsutin86, onko mitään edes "noin suunnilleen" arvioita loppumisajasta? Tietäis kanssa hakijalle ilmoittaa :)

Nii, ja otetaanko/mahtuuko lemmikkikääpiöihin jälki-ilmoja? ^^
Etten turhaan raahaa tota talvikkoa mukaan jossei se mahdukkaan mukaan :D

noremi

Mihinkäs aikaan näyttely alkaa? En malta odottaa, ensimmäinen hamsterinäyttelyni  :lov

jensku

^ Arvostelut on pyritty aloittamaan aina klo 10.  :)

Nyt on kaikki boxit saatu laitettuu valmiiksi, oli kyl homma kun 6 boxii piti pestä iha.  :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

lentsu

Ruotsalaistuomarit ovat Tampereen rautatieasemalla vasta klo 10.47, joten kääpiöhamstereiden ulkkisluokat alkavat vasta tuntia myöhemmin, hieman yli klo 11, eli heti kun saadaan tuomarit asemalta paikalle. Koska se tekee tietyn kiireen, toivon, että heidän sihteerinsä, assistenttinsa ja myös ensimmäiset arvosteltavat eläimet sekä kaikki tarvittavat paprut ovat täysin valmiina pöydän vieressä, kun itse starat saapuvat, jotta ei mene enää enempää aikaa.

Heidän on oltava Turun satamassa viimeistään klo 19.30 illalla, ja pitää ehtiä ajaa liki 170 km sinne sitä ennen, joten ei voida jäädä roikkumaan iltakuuteen näyttelyssä, vaikka myöhään aloitetaankin. Silti tarkkaa kellonlyömää, milloin näyttely päättyy, on mahdoton tässä antaa, hamsterinäyttelyssä kun ei koskaan pystytä toimimaan minuutin tai edes puolen tunnin tarkkuudella.

spellcaster

Mä pesin boksit jo viikko sitten. Muuten musta tuntuu, että kaikki muut laittavat kamppeet valmiiksi jo päiviä aikaisemmin, mulla kaikki valmistelut jää aina edelliseen iltaan  :D
Kiva päästä taas näyttelyihin, jännä päivä tiedossa!

wiidii

Lemmikkisyyrialaisnaaraat arvostelee Saija Kukkohovi.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Janzu

Mähän oon ollut reipas! Kaivanut jo repun ja kaksi ikean kassia esiin ja yksi boksi kunnossa. Jos nyt ottais itseään niskasta kiinni ja laittaisi edes toisenkin boksin kuntoon vielä illan aikana...
Huomenna vuorossa kauppakäynti jonka jälkeen saadaankin loput boksit valmiiksi, perjantaina pitäisi tulla muutama tutunkin hamsteri messiin odottelemaan lähtöä.
Maksu onkin äidin harteilla ja näyttää jäävän taas kerran viimeiseksi päiväksi ellei jopa paikan päällä maksettavaksi (jälleen kerran.....).
Tuomareille pahoittelut ihanan epäkäytännöllisistä bokseista. Menimpä sössimään taas oikein urakalla ja rikoin kaikki geoni, mennään nyt sitten noilla, joiden kantta ei saa kunnolla edes auki saati sitten irti.  xD

Hamsutin86

Mulla alkaa valmistelut huomenna vasta. Ei ole kuin yksi hamsu mukana. Huomenna ois siivouspäiväki.

Hamsutin86

Olenko ainut jolla on vain yksi hamsu mukana   :kieli , ja onko muuten myyntipöytää ? Myydäänkö ruusukkeita sielä mitä voi ostaa?

HaMsu96

Pitääkö näyttelymaksu laskea itse?
To be old and wise, you first must be young and stupid.

spellcaster

Pitää, joskus tuli sähköisen ilmoittautumisen ohessa ilmoitus, paljonko pitää maksaa, mutta nyt ei. Eipä tuo onneksi vaikeaa ole, katsot vaan tarkkaan että lasket oikeilla summilla, jos sulla on useampi kuin kaksi hamsteria. Itse kirjoitin ihan paperille montako hamsteria menee mihinkin luokkaan ja niille hinnat jotka lopuksi ynnäsin yhteen  xD

Anzukka

Meillä oli boksit valmiina jo kaksi viikkoa sitten :) Kovasti odottelen jo näyttelyä ja sitä että sieltä kotiutuu meille pieni luonnosininen lapsi  :sydan

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Hömpsylit

Mut voi laittaa Saijalle assariksi T.Paula.S :grin

tiiahei-