Hamsterinäyttely, Tampere 18.2.2012

Aloittaja Hilmeliini, 05.01.12 - klo:16:53

Sirpa

Näyttelykuumetta on täälläkin ilmassa jo pahemman kerran. Asiaa ei luonnollisesti helpota lainkaan se, että sieltä pitäisi tarttua mukaan pikkuinen helmiäistalvikko :lov Tarttis vielä laittaa boksit kuntoon ja uudelle tulokkaalle oma duna ja puhdistaa kalusteet ja sen semmoista.

S.D.G.

Ah, täälläkin aletaan jo vähän jännäillä. Eläinten lisäksi jännitystä lisää ensimmäinen näyttely palkintovastaavana, viikonloppu menikin jo ruusukkeita höyrytellessä ja silitellessä. Ja heti, kun oon saanut ne kuosiin, ne laskeutuvat ja rypistyvät entiselleen. Kauhee homma turhaan. :D Mua vaan niin harmittaa että mun komeat normaalipojat, jotka oon ilmoitellut, vetäisivät kunnon talvireuhkat niskoilleen. Hmph. Ne on kyllä niin söpöjä että ehkä laitan toisen jälki-ilmona lemmikkeihin? :D Kaiken kukkuraksi yksi uroksista kehitti jonkinmoisen nokkatulehduksen, en oo ennen vastaavaa nähnyt, joten keskiviikkona marssittava lääkäriin. Huoh.
Kaikki toiveet kasautuvat sitten näköjään helmipoika Nietoksen valkeille harteille.  :sydan
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

jensku

Kyl jännitää jo iha hirveest ja fiilikset jo korkealla. se jänskättää eniten miten hamsut viihtyy matkaboxeissaan yön hotellissa.  :D  Tänää alkaa jo näyttely valmistelut pieni muotoisesti. Boxien pesu yms. Tavoteena ois ettei perjantaille ja varsinki ilaksi jäisi mitään hommia, kun vaan tuoreiden veteen likomaan laitto.  :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

PiiaL

Minä voisin kyllä olla Marjutin sihteerikin ihan mielelläni, mutta sitten jäisi jollekin se assarin pesti vielä auki. Mun pitää poistua paikalta joskus puoli viiden jälkeen, että jos päivä venyy kauheasti, niin jonkun pitää sitten paikata minua. Mutta olen nopea kirjoittamaan, joten ei ainakaan minun takia pitäisi venyä. :)

Minnaw

Mulla ei ole minkäänlaista näyttelyjännitystä, mutta ootan kyllä innolla että pääsen taas näkemään kauniita hamsuja sekä tuttuja ihmisiä!
Oxalis - talvikkokasvatus

wiidii

Voiskohan Janetta ja Serkku olla kahdestaan sitten mieluummin minun assareina (tekemistä enemmän kuin lemmikkihamsuissa kahdelle ihmisille) ja Piia sitten sihteerinä?  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Janzu

^Joo, sopii hyvin. :)

Janika S.

Mukava reissu tiedossa kun pitkästä aikaa pääsee kotiseudulla käymään, mukaan tarttuu näillä näkymin ainakin pari cämpsyä, robo ja syyrialainen eli vähän sekalaista seurakuntaa  ;)
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Katitar

jee! ei enää montaa päivää.

kovasti odotellaan ainakin jo täälläsuunnilla. uutta sakkia saadaan kotiin ja lähinnä reissaamismielessä kutkuttaa lähteä. meillä tuntuu kaikki olevan aika rupuisia, joten menestystä tuskin tulee.  :D

jotain lahjoituspalkintojakin oli aikeissa tehdä tänne. saa nähdä mimmoisia keksii. myyntipöytähän tänne on tulossa kanssa eiks je?
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

mirauh

Mä voin sitten paikata Piiaa kun hän joutuu lähtemään, nimittäin olen jo sitten tuohon aikaan takaisin näyttelypaikalla :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

lentsu

Näyttely ei tule venymään puoli viiteen, vaan se laitetaan vaikka millä keinolla loppumaan ajoissa: Tuomareiden on ehdittävä laivalle, jonne en aio ajaa ylinopeutta.

Hamsutin86

Mihinkä aikaan tää sit loppuis että tietää kyydin hakijalle ilmoittaa että hän tulee hakee meiät.

Hoopee

Hei!

Mistä tiedän onko hamsuni päässyt lasten lemmikkiluokkaan kilpailemaan? Haluaisin tietää sen ennenkuin maksan näyttelymaksun. Minulle ei ole tullut vahvistusta osallistumisesta vaikka ilmotin hamsuni (Pikku-Hamsu) näyttelyyn Ikuriin jos hyvissä ajoin ennen ilmottautumisajan päättymistä!

Ja onko mitään puhelinnumeroa josta voisin kysellä hamsteriyhdistykseen liittymiseen lityvistä asioista, ilmottautumislomakeen alareunassa oleva numero ei ainakaan toimi ja olen muihinkin numeroihin yrittänyt, tuloksetta.. Aina puhelin kiinni tai ei vastata. Viestiä olen myös laittanut Hamsteriyhdistyksen numeroon: 0442012212, mutta viesti ei ole mennyt perille, eli puhelin on ollut kiinni useamman vk:n.

Joku ystävällinen joka asiasta tietää...  :| kiitos

Minnaw

^Malttia malttia, näyttelyvahvistus tulee varmasti tämän tai huomisen päivän aikana!  ;)
Oxalis - talvikkokasvatus

Hoopee

Kiitti paljon! Ei tarvi tietämättömänä tääl olla :)