• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Tampere 18.2.2012

Aloittaja Hilmeliini, 05.01.12 - klo:16:53

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

#90
Ja meidän pitää lähteä ajelemaan näyttelyn jälkeen Ouluun, että elkääs nyt  :D  Ei vaan noissa reissuissa musta automatkat on just parhaita, väsyneenä tulee hervottomimmat jutut...

Juu eiköhän nuo lemmikit jaeta, menee muuten mulla yöhön asti arvostellessa...
Näätkö Ely paljon on lemmikeissä uroksia, ja paljon naaraita?

Ely

#91
^41 urosta ja 47 naarasta lemmikeissä.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Maiju*

#92
Mäkin oon varmaan toooosi pirteänä näyttelyä seuraavana päivänä ristiäisissä.  :mrgreen:
No, ei siinä muuten mitään mutta tuo on tällä hetkellä ainoa tiedossa oleva normaali työviikko ja nekin 2 vapaapäivää menee reissun päällä, muut työviikot onkin sitten kuusi päiväisiä.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

AnsaLucia

#93
mutta eläköön sille että näyttelypäivä on lauantai! Onhan näin jatkossakin... xD
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Maiju*

#94
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"mutta eläköön sille että näyttelypäivä on lauantai! Onhan näin jatkossakin... xD
Ei paljoa lohduta, kun 99% sunnuntait menee töissä.  :kieli Ja lauantaitkin tietty jos ei ano vapaaksi esim. just näyttelyiden takia.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Sintturainen

#95
Aika hyvin siis tasan meni syrkit lemmikeissä. Minä oon luultavasti uroksilla, ainakin näin on ollut puhetta  :)

Niimpä, meiltä jäis varmaan tulematta jos ois näyttelyt sunnuntaina...

Hamsutin86

#96
Onhan sielä näyttelypaikalla kunnon lämmitys, etteivät hamsut tai me palele sielä sisällä. Toivotaan että silloin ei oo ihan näin kylmä ku nyt on.

wiidii

#97
Lemmikkisyyrialaisille hamstereille tulee toinen tuomari, joka ilmoitetaan kun tieto varmistuu.

Toinen tuomareista arvostelee syyrialaiset hamsterinaaraat ja toinen syyrialaiset hamsteriurokset sekä lasten lemmikkihamsterit.

Normaalisti kääpiöhamstereiden lemmikkituomari arvostelisi lasten lemmikkihamsterit, mutta Janika Skofeltilla ei ole syyrialaisten lemmikkituomarioikeuksia, jonka vuoksi ei pysty LL-luokkia arvostelemaan.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Hilmeliini

#98
olen siis tulossa tuonne lemmikkikääpiöiden assariksi, niitä ei onneksi olekkaan kun 23 :)
Kolme pupua ja kaksi hamsteria, kasvatus loppunut 2013.
Lk creme ps n. Musti Somali Neekeriina
Lk norre laikukas n. Sirpa Unelma Kaarina

Sintturainen

#99
Minut voi päivittää siis lemmikkiuroksille ja lasten lemmikeille  :)

Minnaw

#100
Tulipa helppo nakki assaroida cämpsyt ja kiinarit. Just sopivasti hommaa  :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

wiidii

#101
Toimihenkilöitä kaivataan! Pestin ottaja saa nauttia lämpimän ruuan paikan päällä.  :)

Sebastianille kaivattaisiin englannin kieltä taitava sihteeri, kuin myös Saanan koearvosteluun! Lisäksi tarvitaan assistentteja muutamiin luokkiin. Kiinnostuneet voivat laittaa minulle yksityisviestiä tai ilmoitella tässä ketjussa.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Hömpsylit

#102
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Minut on nyt merkitty lemmikkikääpiöiden sihteeriksi, mutta jos tarvitaan Sebastianille sihteeriä, niin voin kyllä vaihtaa. Janikalle voinee löytyä sihteeri helpommin, kun ei tarvitse erityisempää kielitaitoa.


Tuota ei oo vissiin huomioitu  :o

Sirpa

#103
Totta tosiaan, ei ole tuonne aloitusviestiin kukaan huomannut editoida sitä, että minun pitäisi olla Sebastianin sihteeri. Eli Janikalle tarvitaan sihteeri, mutta erityistä kielitaitoa ei vaadita.

wiidii

#104
Sarjassamme "muistan lukeneeni, mutten merkannut ylös."  :P  No, nyt on!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.